Miksi mun suoli toimii laiskasti ja arvaamattomasti?
Meinaa pitää 4-6 päivän välejä. Vaikka otan pegorionia 1-2 pussia päivässä niin ei silti toimi tai toimii vain vähän.
Sitten purkaantuu kerralla järkyttävän määrän. Syön kuituja, juon vettä, liikun.
Tähystetty, kaikki kunnossa. Ylipitkä joku suolenpätkä. Muuta ei löytynut.
Kommentit (6)
Suolesi on liian väljä nusuttelusta
👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆 👴🏼🍆
kerro ihmeessä lisää yksityiskohtia, meitä kaikkia niin kiinnostaa...
Sappikiviä? Labra? Ultra? Joku lääke vaikuttaa? Stressi? Muu. Auttaako neste, kuitu, kofeiini, luumuja pari. Lääkärille taas?
Niin ja tämä pappa kiroaa kun pitää silmät ummessa käydä pari kertaa yöllä kusella, mikä on tämä nero suunitelma että näin on, antakaa mulle nuoruus takaisin taikka kastelen lakanat ja patjan.Hoitolaitos tulevaisuudessa jos niitä on niin , ei ammun itseni.
Et ap kertonut ikääsi ja onko lääkitystä? Nuo molemmat voi aiheuttaa sen.
Mulla sama: voi mennä saman 4-6 päivää, ettei suoli toimi. Sitten kun alkaa toimia, niin saman 4-6 kertaa joutuu käymään /päivä ja normaalirakenteista eli ei löysää eikä kovaa.
Mulla se johtui eturauhaslääkkeistä tai alkoi samaan aikaan, kun sitä aloin syömään. Yksi ikävä haittavaikutus, alfasalpaajissa :( (syön nyt sydänvaivoihin beetaa, nyt, alfaa en enää).
Ikää nyt 61. Johtuu varmaan myös siitä, että istun aika paljon (työtön kun olen).
Onneksi ei ole kipuja, siis siihen liittyen; sitä vaan muodostuu hitaasti. Ei auta vaikka kuinka paljon syön kuitua. Toisaalta, jos en sitä söisi niin paljon, niin entäs sitten???
Kuoritut maapähkinät ja suolapähkinät kyllä auttaa (niissä tosin suolaa eli verenpaine?).
Laiskalla laiskan suoli.