Virpominen pitäisi tehdä vaan tutuille eikä tehdä siitä
koko lähiön kattavaa kerjuuretkeä.
Eli siis opettakaa niille lapsillenne taas jotain kohtuutta.
Koko hommasta paistaa joidenkin kohdalla pelkkä ahneus.
Kommentit (6)
nimenomaan pääsiäisenä eikä viikkoa ennen! Ensi viikolla vasta pääsiäinen ja virpojia käy jo huomenna tai tänään.
Meillä ei alueella ole tuollaisia ongelmia. Lapset kiertävät paljon, koska lähes joka toisessa talossa asuu joku kaveri tai tuttu. Mutta oksat on kaikilla ok ja jokaisella omansa. Eivät lapset jaksa yleensä edes kymmenpäin tehdä oksia, joten kierros ei ihan karkaa käsistä.
Meilläpäin ei tuota ap:n ongelmaa ole siihen 5vuoteen näkynyt mistä ap puhuu. Yhden ainoan kerran tuli tuollainen fiilis ja nekin virpojat olivat isompia mustalaispoikia.
nimenomaan pääsiäisenä eikä viikkoa ennen! Ensi viikolla vasta pääsiäinen ja virpojia käy jo huomenna tai tänään.
Isot kasat taas ostettuna huomista varten ja innolla odotan että tulisi paljon virpojia, vaikka omat ovatkin jo virpomisajan ohittaneet. Mulle tulee hyvä mieli siitä, että lapsille tulee hyvä mieli
Käsittämätöntä, että joku aikuinen edes ajattelee sitä kerjuukierrokseksi ja ahneudeksi :D Toki kyllä mä omasta lapsuudesta muistan, että olihan se mieletöntä kun sai suklaamunia tai muita, turha sitä on kieltää
mutta niitä on 8. Vanhimmat on jo teinejä, pienimmät just pysyy tolpillaan itse, kuorossa tulevat pikaisesti ripsumaan, yhden kämäisen oksan antavat ja rohmuavat sitten suklaamunakorin tyhjäksi..
Suloista toisaalta, mutta toisaalta ärsyttää. Mutta ei meillä muitakaan käy, niin mitäs pienistä..