~*~*~*~Tonskien kesäkuu~*~*~*~
~Mitä mitä. Täällä ei vissiin ole kesäkuulle vielä pinoa. Näinköhän olisin reipas ja laittaisin pystyyn uuden pinon.
Saas nähdä kuinka tämän tietokoneneron käy tuon linkittämisen kanssa...
Kommentit (63)
Kävin lukaisemassa pikaisesti lounalla kuulumiset ja PESUKARHUlle piti huikata että meillä on ollut myös Gracot. Ovat olleet hyvät "kauppakeskus- ja kaupunkikäytössä".
Muutama viikko sitten hankin Brion Racet (eivät siis ole mitkään varsinaiset matkarattaat) jotta päästään mökkitielläkin hurjastelemaan. Ovat olleet aivan loistavat! Menee mun mielestä pieneen tilaan, eli mahtuvat ainakin meidän pikkuauton (Opel Corsa) peräkonttiin kasattuna. Ja ovat aika kevyet, ja kun Oona tykkää niissä istua paljon mieluummin kuin Gracoissa niin jälkimmäiset ovat löytäneet paikkansa varastosta. ;) Selkänojaa ei saa alas asti, mutta ei ole kyllä kaivattukaan. Jalkatukea saa säädettyä, on hyvät valjaat jne. Voin kyllä suositella.
Nyt takas työn touhuun Bon Jovia laulellen! ;) (Olin eilen konsertissa ja oli NIIN UPEA!!!)
Mammis töistä + O 8+1 ja Oona isukin kanssa jossain :)
Mammis vai kuka kyseli taas niistä Carenoista? En muista tarkkaan merkkiä, mutta mieleeni juolahti että juuri niiden valmistus lopetettiin ja siksi naapurikin sai ne aika halvalla. Ja Osselle vielä, että juu niissä saa molemmat istuimet erikseen ja samaan aikaan ylös tai alas. Vauva on ollut tähän asti siinä ihan makuuasennossa ja siinä Hartanin kopassa. Tämä 2v7kk istuu sitten aina. Turvakaarenkin siihen saa, mutta valjaiden avulla neiti pysyy hyvin istumassa. Niissä carenoissa on tosiaan paremmat renkaat kuin meidän emmaljungan ceroxeissa, tuli talvella todistettua se lumisohjossa ;)
Oona on saanut brion racet, meilläkin on ne suunnitteilla niiden sisarusrattaiden lisäksi, tai sitten emmaljungan scooterit.
Viipero kärvistelee hiivan kanssa. Mulla oli usein ennen Idaa hiivatulehduksia, ehkä kerran vaan otin kuurin siihen, nyt ei ole sitten ollutkaan. Heti kun kirjoitin noin, niin alkoi kutina :D
Queen, mihin Liia menee hoitoon kun menette synnyttämään? Onko Liia ollut vielä yökylässä? Mites muiden lapset, oletteko jo miettineet hoitopaikkoja synnytyksen ajaksi? Me ollaan jo mietitty ja Ida ei olekaan ennen ollut yötä pois kotoa, joten kaippa tässä pitää syksyn mittaan harjoitella ;) Asiallahan ei tietenkään ole kiirusta :)
Sanoinko jo muuten kun terkka pelotteli synnyttämään lähtemisestä, kääks. Mulla kesti Idan synnytys 8h ja ponnistusvaihe oli vain 7min. Nyt matkaa on 30km enemmän, eli noin vajaa 50km ja th sanoikin että kannattaa lähteä pian liikkeelle kun pitää viedä Idakin matkalla hoitoon!
Kuinka moni aikoo kestoilla vauvan kanssa ja onko jo kenties vaippoja ostettuna?
Nyt ei taas oikein irtoa muuta, kun päikkäriaika kutsuu. Oon kyllä ihan tajuttoman väsynyt, eilenkin yritettiin kahdesta päiväkodista soittaa keikalle, mutta en vaan edes jaksanut vastata. Keikkahommissa on sellainen huono puoli, että ei voi oikein jäädä saikulle, jos päivät on jo sovittu (mieli on kyllä tehnyt jäädä kun on niin etova olo). Mistä ne nyt saa sijaisen sijaisen tilalle ja palkkaakaan ei heru. Jussipäivänä menen seuraavan kerran taas vanhainkodille, siellä sitten aloitan elokuussa kunnolla työt ja motivaatio on valmiiksi nollissa ja tekisi vaan mieli olla Idan kanssa kotona. Luulen kyllä että saankin olla, kun alkaa kuitenkin taas taudit kiertämään :)
MiaMik rv 7+6/9+0
Monella alkaa olla jo ihania isoja vatsoja täällä... Voi kun olisi itselläkin! Vielä pitää jaksaa odotella ultraa, joka on 7.7. Aina sanotaan, että toisen lapsen odotus menee jo rutiinilla ja huomaamatta, ihan höpöhöpöpuhetta!
Milloinkohan iskee pesänrakennusvietti? Joko toisilla on tarvetta järjestellä ja valmistella tulevaa? Tietysti kun la lähenee, niin silloin varmaan saa luonnostaan vauhtia touhuihinsa. Tuntuu, etten saa aloitetuksi oikein mitään ja oleilen vain...
Napero, olin tosiaan poikani kanssa 2007 tammikuussa eikoisensa vuonna 2006 saaneiden tapaamisessa. Siellä oli tosiaan jokunen perhe kokonaisuudessaan paikalla, joten olen siis tavannut teidät! Poikani oli porukan vanhin, syksyllä 2005 syntynyt, mutta pääsimme mukaan kun noita tapaamisia ei pienellä paikkakunnalla ole niin usein. Minun kannaltani harmi, että olette muuttamassa pois, mutta teillehän koittaa uusi hieno elämänvaihe! Toivottavasti löydätte mieleisenne kodin!
Juhannuksesta pääsen lomailemaan neljäksi viikoksi. Lähdemme lomalla koko perheellä käymään Ruotsissa, veljeni perhe lähtee myös. Varmaan lomalla kirjoittelen laiskemmin tännekin kun voi oleilla ulkona ja puuhata kaikenlaista! Mukavia kesäpäiviä koko sakille!
t. Laventeli 9+4 ja Nasu 2v7kk