Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUKAVA JA TURVALLINEN PÄIVÄKOTI HELSINGIN KESKUSTASSA

28.03.2013 |

Kertokaapa mielipiteenne :)

Asumme 00100-aluella ja pitäisi löytää ilmapiiriltään lämmin ja turvallinen päiväkoti jossa mukavat hoitajat. Poikamme on n. 1,5 vuotias hoidon tarpeen alussa. Päiväkoti Leppäsuo, Päiväkoti Kamppi, Päiväkoti Wilhola, mielipiteitä..? ENTÄ MUITA?

Olemme juuri muuttaneet Helsinkiin joten ei ole päiväkodeista mitään tietoa.

Kiitoksia paljon avusta näin etukäteen! :) 

Kommentit (3)

1/3 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai jollain on jotain mielipiteitä...? :)

2/3 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äitinä ja kaikki 00100 alueen päiväkodit läpikäyneenä voin sanoa minne en ikinä lastani laittaisi; kannattaa välttää leppäsuon päiväkotia, joka sijaitsee asunnottomien nistien majapaikan vieressä. Päiväkodin pihalla on useita kymmeniä huumeruiskuja päivittäin.

Olen saanut Leppäsuon päiväkodin johtajalta pelkkää vähättelyä ja haukkumista kun olen ilmoittanut räikeistä hoitovirheistä. Lapsia on mm. jätetty yksin 16.50 päiväkodin pihalle, koska hoitajalla oli kiire kotiin. Allergioita (diagnosoituja) ei oteta huomioon. Näin kerran yhden hoitajista nukkuvan pöydän ääressä ja lapsien leikkivän hänen ympärillään. Kyseessä ei ole vain yhden hoitajan tai johtajan tekemät hoitovirheet, eivätkä virheet kohdistu omiin lapsiini, mutta ovat olleet niin räikeitä vuosina 2013-2017, että virheistä on tehty useita ilmoituksia.

Useat hoitajista puhuvat huonoa Suomea ja minun oli vaikea ymmärtää heitä, joten miten lapsetkaan voisivat?

Ongelmat ovat pakkautuneet kummasti tähän yhteen paikkaan. Muista alueen yksityisistä ja kunnallisista päiväkodeista minulla on paljon neutraalimpi mielikuva eikä pahaa sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohdin eri päivähoitomuotoja lapsille

https://everydaylifewithchildren.blogspot.com/2018/08/mika-paivahoitomu…