Apua,röngtenlääkäri erimieltä 2 hammaslääkärin kanssa
Apua,röngtenlääkäri erimieltä 2 hammaslääkärin kanssa
hampaan kuvasta.2 hammaslääkärin mielestä juurihoidettu hammas on haljennut,mutta röngtenhoitajalla oli ihan eri tulkinta.(Joku laajentuminen väärästä purennasta johtuen+mahd.pieni tulehdus)Mulle on varattu aika hampaanpoistoon keskiviikkona ellei hammas rauhoitu sitä ennen...toisen juurihoidon onnistuminen on n.50% ja vaatii käyntikertoja...En tiiä mitä ajattella kun en oo alan ihmisii.Onko paikalla?
Kommentit (5)
hampaalla erityisen voimakkaasti. Eivät minun hammaslääkäritkään tienneet. Kerroin, että hammas oli joutunut kovalle rasitukselle je he uskoivat sen. Hammas rauhoittui ihan itsestään.
Purentaa kevennettiin tuon hampaan osalta, jotta voitiin nähdä, että paraneeko.
Kun hammas vedetään pois, ei ole paluuta. sitten vaan implantti on ainoa ratkaisu ja se on kalliista lystiä. Saitko antibiottikuurin?
Kannattaa harkita uuden kuvan ottamista ja kolmatta mielipidettä asiaan, ennenkuin poistat hampaan. Multa vedettiin hammas ja ottaa päähän. Ei siinä ollut mitään vikaa kun sitä tutkittiin "pöydällä". Kaikki oli ok. Vihotteli jotain aave juttua. Ihan turhaan annoin vetää pois. Nyt sitten maksan kalliisti siitä implantista.
Apua,röngtenlääkäri erimieltä 2 hammaslääkärin kanssa hampaan kuvasta.2 hammaslääkärin mielestä juurihoidettu hammas on haljennut,mutta röngtenhoitajalla oli ihan eri tulkinta.(Joku laajentuminen väärästä purennasta johtuen+mahd.pieni tulehdus)Mulle on varattu aika hampaanpoistoon keskiviikkona ellei hammas rauhoitu sitä ennen...toisen juurihoidon onnistuminen on n.50% ja vaatii käyntikertoja...En tiiä mitä ajattella kun en oo alan ihmisii.Onko paikalla?
vahan eri painoarvo tuolla lausunnolla, jos antajana on hoitaja, kuin jos sen on tehnyt laakari...
sisällä hoidosta. Vähimmällä pääset kun poistatat hampaan.