Onko täällä muita joiden mies ei vaihda vauvan vaippoja?
Mieheni ei suostu vaihtamaan vauvan vaippoja. Pissavaipan on muutaman kerran vaihtanut ja puhtaalle vaivalle laittanut vaipan päälle mutta kakkavaippaan ei koske. Muita?
Kommentit (29)
Sittemmin vaihtanut, kun hoitoasioista käytiin tiukka vääntö. Erokin oli lähellä. Nykyään vältelee, jos olemme molemmat samaan aikaan hoitamassa. Yksin hoitaessa vaihtaa.
Ihanko oikeasti tuollaisia metsäläissikoja ihmisasuntoihin otetaan, ettei oman jälkeläisen tuotoksiin voisi muka koskea? Voi hyvää päivää..
Suosittelen lämpimästi sinulle ap nyt pikaista ja tiukkaa palaveria selkärangattoman siipan kanssa, eihän se nyt niin mene että isi korjaa hedelmät ja äiti hoitaa kaikki paskaduunit. Oikeasti. Tuolla linjalla jatkaen hoidat itsesi melkoiseen loukkuuun.
mutta miehellesi terkkuja, kaikkeen tottuu :)
Ja jos mies oli kotona, kun tuli kakkavaipan vaihto, niin lähes poikkeuksetta hän sen vaihtoi. Mun mies tykkää selkeistä hommista, ja tuo oli juurikin sellaista.
jos meille joskus lapsia tulee niin ollaan samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Minulle ok järjestely, koska tietyt asiat tulevat olemaan hänen vastuullaan kun lapset isompia.
3v kaksoset odottavat aina intoa puhkuen isää töistä kotiin. Tänäänkin oli päästävä heti pihalle kaatuilemaa... eikun hiihdon alkeita yrittämään. Helpommalla pääsen vauvan kanssa. :)
Parin vuoden takainen naapuri jätti miehensä isompien lasten ja vauvan kanssa kotiin ja lähti jonnekin. Tuli tilanne että vaippa piti vaihtaa, kakkavaippa tietenkin. Mies kiikutti vauvan naapurin ovelle tokaisten että hän ei ole tähän päivään mennessä vaippaa vaihtanut eikä aio aloittaa nytkään. Yläkerran emäntä sitten vaihtoi...
meillä mies innoissaan vessatti vauvaa ja meillä ei montaa kakkavaippaa vaihdettu ei äiti eikä isä
Jos tarkotit, niin totesin vaan että mielenkiinnolla odottelen. Kyllä mun mies niitä vaippoja tulee vaihtamaan, jos meille lapsia koskaan suodaan. Huvittaa vaan jo valmiiksi sen yökkimiset :) Mutta kuten sanoin, jos ei muuten, niin sitte oksentaen..
-20