Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita joiden mies ei vaihda vauvan vaippoja?

Vierailija
15.04.2011 |

Mieheni ei suostu vaihtamaan vauvan vaippoja. Pissavaipan on muutaman kerran vaihtanut ja puhtaalle vaivalle laittanut vaipan päälle mutta kakkavaippaan ei koske. Muita?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia tampioita enään nykyaikana olekaan! Meillä mies on vaihtanut varmasti enemmän lapsen kakkavaippoja kuin minä (fiksu lapsi kakkaa aamuisin ja iltaisin, kun isänsä on kotona!). Asiasta ei ole tarvinnut edes keskustella, mies vaihtoi vaippoja jo sairaalassakin.

Vierailija
2/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo, että isä ei voi koskaan jäädä kahden lapsen kanssa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vauva paskoissaan kunnes tulet? Vai meinaatko ekan vuoden olla vauvan kanssa kerran ympäri. Peli poikki ja ukko pyllyä pesemään.

Kaikilta kolmelta on pessyt perseet, tytöiltä ja pojalta, laittanut supot ja saunottanut jne.

Vierailija
4/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuttavan mies ei vaihda. Kuulema meinaa tulla oksennus siitä kakkavaipan hajusta, niin siksi ei vaihda. Pissavaihdan käsittääkseni vaihtaa joskus. Että onhan noita :)

Vierailija
5/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin isä osallistuu vaipanvaihtoon! Ai on tuollaisia luusereita vieläkin olemassa... :D

Vierailija
6/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minkähänlaista elämänne on sitten, kun menet takaisin töihin? Sinä hoidat työsi ja kodin ja lapset! Ainoa mitä mies ei voi tehdä, on imetys, ja ehkä jossain vaiheessa vauvalle voi tulla esim. nukutuksen yhteydessä joku 'vain äiti' -kelpaa vaihe.

Vierailija
7/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni yritti olla tuollainen, ennen vauvan syntymää. Minä vain naureskelin enkä suostunut keskustelemaan asiasta. Sairaalassa kärsin niin pahasta synnytyksen jälkeisestä anemiasta, että en päässyt sängystä ylös. Kätilö tuli neuvomaan vaipan vaihdossa ja mieshän sitä meni harjoittelemaan. Sen jälkeen ei olla asiasta juuri keskusteltu, kunhan mies on sanonut, että vaipanvaihto on oikeastaan ihan hauskaa..

Ehkä osa miehistä on vain tietämättömiä, eikä sitten voikaan ryhtyä "hommiin" menettämättä kasvojaan, kun on kerran asiasta jo "uhottu"?!?!

En kyllä ymmärrä millainen äiti tuollaista katselee..

Vierailija
8/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen lapsi, joten myös lapsen tuotokset ovat "yhteisiä" :)

Tuskin sinäkään paskan kanssa touhuamisesta erityisesti nauttit?

Vierailija
9/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos sairastut? Entä tosiaan sitten kun palaat töihin? Ehkö aio kertaakaan jättää lasta ja miestä kaksin n. kahteen vuoteen?

Ja minkälainen on tilanne sitten, jos/kun teillä on useampia pieniä yhtaikaa...

Vierailija
10/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa se kumpi sattuu olemaan sillä hetkellä vauvan kanssa.. jos se mieheni sylissä paskan vääntää ei se vauvaa minulle tuo vaan omatoimisesti menee kyllä vaihtamaan..

Vierailija
11/29 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtaa silloin kuin en ole kotona mutta jos olen kotona niin kyllä se mun hommaksi silloin jää....

Vierailija
12/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei suostu vaihtamaan lapsenlapsemme vaippaa ollenkaan, vaikka on viisikymppinen ja täysin terve.Ääliö sovinisti..

Nykymiehet ovat fiksuja.

Vierailija
13/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa vaipan vaihtaa mukisematta mut jos jollain keinolla pääsee luistamaan kakkavaipasta niin sen kyllä tekee.

Vierailija
14/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu, kun en synnytyksen jälkeen pystynyt n. viikkoon oikein hoitaa vauvaa, jos mieheni olisi kieltäytynyt vaipanvaihdosta... Mitähän kätilöt olisivat sanoneet?

Meillä ei ole vielä edes eroa kakkavaipan kohdalla, koska vauva syö vielä pelkkää maitoa.

Vierailija
15/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku aikoo elää koko elämänsä moisen reppanan kanssa...

Vierailija
16/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku aikoo elää koko elämänsä moisen reppanan kanssa...

Vierailija
17/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyaikana tuollaisesta hommasta laistaa, uskomatonta! Miten annat hänen livetä siitä? Itse nostaisin sellaisen metakan, että mies aivan varmasti joutuisi sen vaipanvaihdon tekemään. Tuo asia ei kerta kaikkiaan ole neuvoteltavissa.

Vierailija
18/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yökkii jo roskistakin tyhjentäessä tms. Kaikki tän talouden hajuhommat on mun heiniä, koska ukko meinaa oksentaa ihan pienistäkin jutuista :D Vaan eiköhän tuo vaippoja kuitenkin tule vaihtelemaan, oksentaa ja vaihtaa, jos ei muuten.

Vierailija
19/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan 2,5 vuoteen. Sitten oli pakko yövaippaa vaihtaa, kun jäi hoitovapaalle...

Vierailija
20/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on vaihdettu vaippoja molemmat koko ajan. Miestä etoo paskanhaju armottomasti, mutta on kyllä selviytynyt vauvan ruikuleista.

Ajattelitko käydä joskus jossain kun lapsi on vaippaikäinen? Vaippoja vaihdetaan kuitenkin aika usein, et voi olla kovin kauaa himasta veke : ) Vai annatteko lapsen olla likaisessa vaipassa? Menee pylly aika nopsaan rikki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi