Huutismyyjän kostolapalaute :)
suivaantui kun en ollut ihan tyytyväinen tavaraan ja annoin neutraalin palautteen. Muutti omansa positiivisesta neutraaliksi kostomentaliteetilla. Onko kovinkin yleistä huutiksessa? En antanut positiivista kun sain paikatut housut joista paikka lähti irti vartin käytön jälkeen. Kuvauksessa ei mainintaa mistään paikkaamisesta. Olen kuitenkin usean vuoden ajan kauppaa siellä tehnyt ja aina ollut tällaiset asiat hyvinkin tarkkaan mainittu...
Kommentit (6)
välittää. Laita kommenttisi hänen palautteeseen, ja puolusta itseäsi. Ne meistä, jotka seuraavat myyjien saamia palautteita, osaamme kyllä erottaa mikä on aiheellista kritiikkiä ja mikä ei.
Eräs ystäväni, joka myy satojen ja tuhansien eurojen edestä antiikkikamaa huutonetissä (muuttavat muualle), on saanut tosi tiukkaa kritiikkiä yhdessä kohteessa. Osasi kuitata sen fiksusti, eikä todellakaan vaikuta pahalle, kun kaikki muut palautteet suorastaan ylistävät tavaran hyvää kuntoa.
toisen annoin, kun kankaassa oli iso tahra, enkä saanut mitään korvaustakaan tai kaupanpurkua
toisen annoin, kun ostaja ei lunastanut ostoaan eikä vastannut sähköposteihin pitkiin aikoihin
molemmista sain siis kostonegan takaisin
Miksi palautteita voi muutella jälkikäteen? Minusta on arveluttavaa että tällainen lapsellinen toiminta sallitaan...ei mua nyt yks hölmö palaute vaivaa mutta ihmettelen kyllä. ap
Myyjä vaihtoi positiivisen palautteensa neutraaliksi kun valitin vaatteen tahraisutta.
Oon käsittänyt, että joskus olisi näin ollut...
annoin neutraalia palautetta siitä että jouduin kenkiä oottelemaan 5 viikkoa ja kyselemään perään...myyjä vaihtoi positiivisen neutraaliksi kostoksi. Eräillä vaan ei tuo oikeudentaju ole ihan kohdillaan.