Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun kohta tulee kesä! Pääsee OMAKOTITALON pihalle nauttimaan :)

Vierailija
14.04.2011 |

Säälittää vaan kaverit jotka joutuu hikoilemaan ankeissa kerrontaloissa. Mutta meille pääseevät sitten grillailemaan harva se päivä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesi ysille!

On ihanaa kun on voinut olla lasitetulla parvekkeella koko ajan ja grillata talvellakin.

Yleensähän se on kielletty.

Vierailija
22/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sähkögrillillä.

Toki se ei ole sama kuin hiiligrilli mutta kelpaa mulle kun hiiligrillausta tulee sitten harrastettua mökillä.

Yleensä? Oletko oikein enemmänkin taloyhtiöiden järjestyssääntöjä tutkinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen arvoalueella meren rannassa sijaitsevasta kivikerrostaloasunnostamme suoraan rantaan kävelylle. Tosin meidän asuntomme hinnalla ostaisi aika monta omakotitaloa.

Vierailija
24/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttia kesästä jo jonkin aikaa.

Vierailija
25/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sähkögrillillä.

Toki se ei ole sama kuin hiiligrilli mutta kelpaa mulle kun hiiligrillausta tulee sitten harrastettua mökillä.

Yleensä? Oletko oikein enemmänkin taloyhtiöiden järjestyssääntöjä tutkinut?

mutta kaikissa niissä parvekkeellisissa asunnoissa, joissa itse olen asunut, on ollut grillaus kielletty. Samoin monen tutun taloissa.

Vierailija
26/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa tehdä niitä "tylsiä" puutarhahommia mökillä sekä omalla kotitontilla. Luvassa perunamaan laittoa ja kasvihuoneen rakentamista, ihanaa! Just ajattelin uia-altaan tuonne pihaan ostaa, ettei tarvi joka päivä rannalle mennä, vaikka likihän se on. Saa pestä autoa bikineissä omalla pihalla, onpahan naapurin Reijoilla jotain´katseltavaa :) Ja ens viikonloppuna sään salliessa otetaan jo grilli esiin.

Tsot tsot. pesuvedessä on kemikaaleja ja raskasmetalleja, se on kielletty monissa kaupungeissa.

Vierailija
27/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on niin paljon ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä omaan asumisjärjestelyynsä.

Outoa, että niin moni tuntee, että toisen järjestely on silti kivi omassa kengässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän