Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä 17v nuori kolmeksi päiväksi Provinssirokkiin, päästäisitkö?

Vierailija
14.04.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta majoituksen olisi oltava kunnollinen, edes siellä koulunlattialla, jossa itse yövyin samanikäisenä. Riippuu myös kaveriporukasta, eli jos osaavat käyttää alkoholia kohtuutella, niin olis huomattavasti turvallisempaa. ja käske laittamaan sellaiset kengät, jotka eivät tipu vellovassa ihmismeressä, itseltä tippui kenkä ja oli malko vaikeaa saada se takaisin....heh.

Vierailija
2/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatavana, täytyypä selvittää? Poika(puoli) "ilmoitti" lähtevänsä kaverinsa kanssa tuonne kolmeksi päiväksi ja tietysti hirvittää, että jos jotain sattuu. Toisaalta on kyllä fiksu poika ja kaverinsa myös. Mutta kun se lapsi tuntuu olevan ikuisesti se pieni 5v nappula, niin täytyy myöntää että hirvittää kun nyt alkaa näitä menoja olemaan, etenkin kun ei ole edes lähistöllä, että pääsisi hätiin jos jotain sattuu.

Muitakin mielipiteitä saa laittaa.

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssi on festareista parhaimmasta päästä! Toki alkoholia käytetään niin kuin muillakin festareilla, mutta ikinä en ole esimerkiksi tappeluja siellä nähnyt. Tunnelma on muutenkin hyvä ja ihmiset mukavia.

Vierailija
4/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ekan kerran festareilla kun oli 16v. Ehtona oli tuo koulumajoitus plus ilmoittautumisvelvollisuus. Eli hän laittoi mulle tekstarin kun lähti festarialueelta koululle + kun pääsi koululle. Lisäksi soitti pari kertaa päivien aikana.

Hyvin meni, ei mitään ongelmia. Ja pääsi festareille myös seuraavana kesänä, samoilla ehdoilla.

Hän oli Ruisrockissa.

Vierailija
5/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuori ei pärjää ainakaan Törnävän leirintäalueella.

t. monivuotinen järkkäri

Vierailija
6/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö on ollut ekan kerran 15v. Säännöt olleet selvät ja aina yöksi kotiin. Olemme vanhempien kanssa hakeneet vuorotellen tai ovat tulleet kimppataksilla. Ei se 100km ny niin kamalasti maksa

Vierailija
7/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö on ollut ekan kerran 15v. Säännöt olleet selvät ja aina yöksi kotiin. Olemme vanhempien kanssa hakeneet vuorotellen tai ovat tulleet kimppataksilla. Ei se 100km ny niin kamalasti maksa

Matkaa on 330km yhteen suuntaan.

t.ap

Vierailija
8/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatkin parhaat nuoruudenmuistot on Provinssirokeista ja kyllä vielä sieltä telttailualueelta : )

Vierailija
9/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssiin kun olin 17-vuotias. :)

Se on hyvä festari ja jos on fiksu poika kyseessä niin päästä ihmeessä.

Vierailija
10/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatkin parhaat nuoruudenmuistot on Provinssirokeista ja kyllä vielä sieltä telttailualueelta : )

Diskobussit pitävät huolen että kukaan ei nuku.

Vierailija
11/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä päästäisin lapsenikin ja myös festareille. Ei nyt kaikkea kivaa voi tuon ikäisiltä kieltää, tuohan on jo melkein täysi-ikäinen.

Vierailija
12/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin 16v kaikki festarit, leirintäalueella oltiin teltassa. Olihan se aikamoista juopottelua, mutta en kokenut koskaan oloani turvattomaksi eikä koskaan sattunut mitään vakavaa. Päinvastoin, hyvä meininki ja leppoisaa ja hauskaa festaritunnelmaa. Ja tietty ihania poikia joiden kanssa pussailla :D

Samaa mieltä siitä, että Provinssi on varmaan Suomen rauhallisin festari, sinne jotenkin kuuluu se rauha ja rakkaus -mentaliteetti.

Oih oispa vielä itekin teini ja festarikesä vasta edessä!!!

Vierailija
13/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuli juotuakin, mutta kyllä ne bändit oli pääasia. Ihan vastuullisesti oltiin.

Vierailija
14/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin ekan kerran provinssissa täyttäessäni samana syksynä 17v. Jos on fiksu poika ja kaverit matkassa niin olisin aika huoletta. Kännykällä pitäisin yhteyttä.

Vierailija
15/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana nummirockissa! vanhempani taisivat päästää sen takia että veljeni oli siellä töissä ja olin juuri päässyt ripiltä ja saanut lahjaksi rahaa joten vanhempani eivät joutuneet maksajiksi!;)

Ei se isoveli kyllä perääni katsonut vaikka vanhemmat ehkä niin oletti!;)

Vierailija
16/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että olet liian nuori, eikä sinulla ole rahaa. Liput, majoitus, matka ja safka - kaikki maksavat.

Eli ei lähde meidän v. 94 syntynyt poika Provinssiin.

Vierailija
17/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että olet liian nuori, eikä sinulla ole rahaa. Liput, majoitus, matka ja safka - kaikki maksavat.

Eli ei lähde meidän v. 94 syntynyt poika Provinssiin.

t.ap

Vierailija
18/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa, päästettiin

Vierailija
19/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa on 330km yhteen suuntaan. t.ap

Vierailija
20/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nyt 16, täyttää toukokuussa 17.

Kohtahan nämä ovat jo täysi-ikäisiä, ja ne omat rajat on itse itselleen osattava laittaa.

Ei voi pitää kotona lukkojen takana, vaikka mieli tekisikin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi