Mies löi eilen mua nyrkillä otsaan...:S
taisin kai saada lievän aivotärähdyksen,osaisimpa vaan pitää suuni kiinni.. niin kaikki olisi hyvin...
Kommentit (30)
jäin kiinni ja mies suuttui, kun kävin baarissa väärän ystävän kanssa. Mies ei tule yhtään juttuun tämän ystäväni kanssa. Nyt kyttää puhelinta ja fb:tä ja sähköpostia :(
Ihan hyvä mies se on vaikka välillä suuttuu ja pitelee kovaa kiinni, mutta kuulemma rakastaa ja mä sitä.
joka aiemmin kertoi tilanteestaan "valehtelin miehelleni" otsikon alla? Kovin samanlainen on tarinasi...
Siellä on hyviä ja kannustavia tarinoita. Ihmiset pääsee kyllä tollasista tilanteista eroon. Tuntuu kamalalta lähteä, mutta se on tehtävä. Tuollaisessa suhteessa ei ole "lopulta kaikki hyvin ja ihanaa".
Ja lapsi kärsii siitä ihan varmasti. Kyllä pieni tietää että kaikki ei ole hyvin, vaikka ei jokaista lyöntiä näkisikään. Olet vastuussa hänestä ja itsestäsi, mies hoitakoon itsensä kuntoon ennen kuin alkaa suhteeseen kenenkään kanssa!
Sitä tosiasiaa ei muuta mitkään anteeksipyynnöt tai säännöllinen perhe-elämä. SINÄ voit nyt valita, millaisen tulevaisuuden rakennat lapsellesi. Mies ei tule muuttumaan KOSKAAN. Ei siis koskaan, ellei hakeudu itse, omasta halustaan, pitkäkestoiseen terapiaan. Ymmärrätkö? Sinun on kohdattava tosiasiat lapsesi vuoksi ja lähdettävä. Heti.
T:Psykologi
lapsi ei nähnyt lyöntiä, hän näkee joka ikinen päivä täysin kieroutuneen perhe-elämän mallin. Mallin, jossa äiti pelkää isää, alistuu kaikkeen, varoo suututtamasta...haluatko ap, että tyttäresikin ottaa turpaan aikuisena? Haluatko, että hänestäkin tulee uhri? Kuvittteletko, ettei hän pelkää?? Hän pelkää koko ajan, vaikka et tahdo tajuta sitä koska joutuisit valitsemaan sairaan riippuvuutesi ja lapsesi välillä.
Vastailin sulle jo tuonne toiseen ketjuun, luulin että tajusit jotain.
Ja todisteet tapahtumasta. kenenkään ei pidä olla suhteessa, jossa saa pelätä toista. halaus. Nyt hankkiudut eroon tuollaisesta miehestä, elämä on liian arvokasta vaarannettavaksi ja tuhlattavaksi väkivallan varjossa. Ota yhteyttä TUkinainen-järjestöön.
Turhaan siis vaikenet ja pidät suusi kiinni!
Tuo Tukinainen on seksuaalisen väkivallan uhreille, muistin väärin. mutta ainakin ensi-ja turvakotien liiton sivuilta löydät tietoa ja linkkejä.
T.2
meille vaan tuli riitaa asiasta ja yht´äkkiä hän löikin mua,en halua tehää mitää ilmoa tästä mmulla on kuitenki ihana mies loppupeleissä,otin just buranan lieviittääkseni kipuja, oonhan mäkin mätkinyt sitä joskus suutuspäissään,en mä siis heikko ole,naiseksi mulla on aika paljon voimaa,joten en mikään heikko ole,mutta eihään vittuiolu oikeuta lyömään,mut jos se viel kerran lyö niin katsotaan tilanne sitten uudestaan.
Ap
Vaikea käsittää että joku puolustelee tuollaista käytöstä sillä omalla käyttäytymisellä.. =/
etkä aio tehdä asialle mitään, älä sitten kerro kenellekään. Täälläkään. Meitä on monia, jotka olemme olleet sun tilanteessasi tai läheisissämme on ja päässeet siitä vapaaksi. Ahdistaa valtavasti lukea tuollaista, että antaa vaan väkivallan jatkua.
Jos haluat apua ja olet valmis tekemään tlanteellesi jotain, olemme sua varten. Jos et, niin pysy sitten hiljaa ja kärsi. Mieti nyt kuitenkin hetki mitä oikeasti haluat.
toivottavasti teette vielä pari korjaussarjalasta...huah.
No se on hyvä, että osaat ottaa syyt niskoillesi, mies kun ei tee mitään väärää ja on ollut ihan oikeutettu lyömään.
toisaalta...what do i care, ehkä ansaitsit selkäsaunan, niinkuin monen mielestä lapsetkin ansaitsee ruumiillista kuritusta.
Kun miehesi tulee sinua lähelle ja nostaa kättä niin suljetko vaistomaisesti jo silmäsi tai nostat kätesi naaman eteen?
Terapiaa ja asian työstämistä se tännekin kirjoittelu on. Ehkä ap kuitenkin lukee nämä vastaukset ja tekee sitten aikanaan oikean päätöksen. Tsemppiä!
Ps. Toivottavasti teillä ei ole lapsia kuitenkaan?
No siltä kuulostaa joo...Onnittelut sulle sitten ihanasta miehestä.
Noh tilanteesta on aikaa kohta melkein vuosi voisin kertoa vähän nykytilanteesta. Ap ei ole muihin ketjuihkin kirjoittanut. No niin siis tapahtuman jälkeen tein selväksi miehelleni että vielä kerran jos lyö niin mä lähden pojan kanssa,meillä on ollut aikamoisia tilanteita niin hyviä kun huonojakin,olemme niitä selvinneet,nykyään puhumme ja mies ei ole lyönyt sen illan jälkeen enää. Syksyllä meinasimme erota,oli aika viileä kausi,mutta päätimme vielä yrittää yhdessä. Ihan hyvin on mennyt vastoinkäymisistä huolimatta.
Ap:lla todettiin sairaus joka hankaloittaa elämää,ap on ollut kipeenä,en tiedä saiko sairauteni mieheni muuttamaan asennetta ihan sama on nykyään eri mies ja osaamme jutella. Ap aloitti elokuussa säännöllisen harratuksen ja kas kummaa se on tehnyt hyvää tälle suhteelle.
Ap toteuttu loppuvuodella unelmansa ja panosti uuteen uraansa ja pääsi tekemään haluamansa työtä,mieheni kannustaessa ja tukiessa,ollessa mukana keikoilla jne. Saan edelleen olla kotiäitinä vaikka olenkin keikoilla 2x kuussa ainakin.
Tulevaa...
Elokuussa ap jatkaa myös omia töitä kaupungilla ja lapsi täyttääkin jo sen verran että lähtee tarhaan,uusi etappi alkaa. Ap: lähtee vielä kouluttaa itseensä merkonomiksi ilta/etä koulutuksella. Suunitelmia on. Ja mieskin on muuttunut ei ole enää se sama kun ennen kasvanut henkisesti ja ottanut vastuutakin elämästä.
Oli pakko päivittää tilanne,kun tää ketju nostettiin ylös :))
Surullista suorastaan. Itse olen saanut katsoa perheväkivaltaa lapsena ja kyllä sylettää tällainen paskan jauhanta.
Väkivaltaa se henkinenkin väkivalta on. Nyt ap:n pitää miettiä, mitä ja miksi hän miehelleen sanoo. Kuka tahansa riittävästi ärsytettynä menettää joskus hermonsa. Ja miehen pitää tietenkin myös oppia lähtemään pois tilanteestä, jos akka alkaa ärsyttää.
....mut en halua lääkärii mennä,mitä selitän joo mies löi nyrkillä otsaan....mähän oon tyhmä...
Ratkaisun tehnyt. Vastaisuuden varalle tuo pitäisi kirjata kansiin. Vai luuletko ettei se pidäkään paikkaansa -kerran lyö toistekin lyö? Mistä teitä kaltaisiasi riittää?
Minä vain, joka juuri autoin yhden kaltaisesi eroon ukostaan. Hänelle kävikin sitten todella hyvin ja on onnellinen mutta mua suututtaa kun hänen lapsensa joutuivat kärsimään liiiiiian kauan!
ja huimannut vielä vähän,otin buranan mutta särky alkaa tulemaan takaisin.. mä tossa lueskelin et tää saattaa olla aivotärähdystä.. toisaalta pelottaa ettei mun hermosto ole saanut mitää vauroita,mut en halua lääkärii mennä,mitä selitän joo mies löi nyrkillä otsaan? nehän heti käskee tekee rikosilmoituksen,ja bla bla,ja kohta on sit sossut oven takana hakemassa lasta huostaan kun mies teki mulle noin..
Mies jo pyysi anteeksi ja katui koko illan,en halua meiän elämää heittää romukoppaan,ja uskon että tulee aina tuntee syyllisyyttä asiasta että löi mua otsaan nyrkillä...
Ap
muta vaan huolestuttaa nää kivut... ei tässä muuta kun uutta buranaa ottaa
juu haukkukaa vapaasti tyhmäksi,mähän oon tyhmä!
Ap
Samoin väkivalta ja kokoajan pahenee. Lopulta et enää tiedä mitä sanot tai teet väärin kun kuitenkin turpaan tulee. Toivon todella et lähdet seuraavasta lyönnistä oikeesti. Sulla on vasta 1 laps pärjäätte varmasti. Mä oon ottanu turpaani 4 vuotta lähtenyt pari kertaa, mut en ole lasten kanssa yksin pärjännyt kun niitä on 5. Ja mies lupaa muuttua aina uudellee.