Mies löi eilen mua nyrkillä otsaan...:S
taisin kai saada lievän aivotärähdyksen,osaisimpa vaan pitää suuni kiinni.. niin kaikki olisi hyvin...
Kommentit (30)
Surullista suorastaan. Itse olen saanut katsoa perheväkivaltaa lapsena ja kyllä sylettää tällainen paskan jauhanta.
Kannattaisko kuitenkin käydä siellä lääkärissä.
Sun lapsi tarvitsee sua...
Vaikea käsittää että joku puolustelee tuollaista käytöstä sillä omalla käyttäytymisellä.. =/
muuten elämä,lapsi saa rakkautta,leikkiä,ja elää tasapainoista elämää,me emme ota alkolia ollenkaan,lapsi on hyvin hoidettu ja siitä pidetään kiinni samoin sosiaalisesta verkoista, mm säännöllinen rytmi ja ulkoilut,eli aika tasapainoista on ja nähdään kavereita ja muista lapsi perheitä-
Tämä oli vaan joku ihm juttu,jota en pysty käsittämään,muuta kun toivoa meille parempaa loppuelämää,ja että asoista voisimme keskustella rakentavasti,ja sen teinkin selväksi, tämä oli viimeinen kerta kun lyö mua,kerrabn vielä minä ja lapsi lähdetään,onneksi lapsi ei ollut näkemässä kun mies löi mua(oli nukkumassa)
Rystyset menee herkästi rikki. Parempi olisi antaa vyöllä piiskaa, jos kerran sen tarpeessa on.
Terv. "huolestunut"
ap lähtee lääkärii..se on morjens...
Mun nainen löi minua ja kovaa. Väkivaltainen nainen :(
Lääkärissä käyty,burana 600mg ja primprepam pahoivointilääkettä pahoinvointiin,neurologiiset testit ok,jos oireet jatkuu samanlaisena niin sairaalaan mangneettikuvauksiin.
Toivotan että helpottaa tää kipu,ja kaikki on nyt ok,lepoa ja rauhallisuutta vaan ja kyl mä tästä toivun kun ei ole ulkoisia vammoija,mitä nyt vähän turvotusta naamassa,kyllä tämä tästä,elämä jatkuu!
tasapainoista tuo teidän perhe-elämä on, jos mätkitte toisianne mennen tullen? Minkä ikäinen teidän lapsi on? Eikö sua harmita, mitä kaikkea lapsi joutuu kuulemaan ja näkemään?