Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki lihavat aina vastaa kysymykseen

Vierailija
13.04.2011 |

mitä olet tänään syönyt? salaattia, palan leipää kurkulla, yhden keksin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sanovat suklaata ahmineen.

Vierailija
2/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vastaan aina rehellisesti näihin kysymyksiin.

Syön liikaa, liian usein enkä liiku, löhöän vaan sohvalla. En syytä lihavuudestani hidasta aineenvaihduntaani, en mitään salaperäistä vielä ehkä diagnosoimatonta sairautta, painavia luita,

"kestoliekkiä" koska syön liian vähän (hehe), äitiäni ja isääni ja huonoja perintötekijöitä, köyhyyttäni (koska mulla ei ole varaa ostaa kunnollista ja laihduttavaa ruokaa, eikä mulla ole varaa palkata personal traineria jne.) Myönnän, että läskiyteni on Yksin ja Ainoastaan omaa syytäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sitten lihavilta kyselet heidän syömisistään? Ehkä vastaavat siksi noin, että uteliaisuutesi ärsyttää.

Vierailija
4/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaahan anorektikkokin luultavasti, jos kysyt oletko varmasti syönyt lääkärin määräämät 2000 kaloria tänään, että olen. Vaikkei olisikaan.

Vierailija
5/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lihomisen syy nimittäin löytyy järkyttävästä ruokailurytmistä: usein en syö päivällä oikeastaan mitään ja sitten illalla kasin jälkeen iskee nälkä ja syön ihan mitä vaan ja ihan järkkyjä määriä ja epäterveellistä ruokaa.

Eli siis oikeesti voin hyvin kommentoida noin, jos kysyt tän päivän syömisiä. Mut jos kysyt eilisiä, niin tilanne on eri

Vierailija
6/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yritetään laihduttaa lyhyitä aikoja tuollaisilla kituutuskuureilla, joiden jälkeen jossain vaiheessa retkahdetaan takaisin aiempiin elämäntapoihin.

Vierailija
7/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olen aina ne samat viisi kiloa, joita sitten taas laihdutan kolme kuukautta pois ja yhden viikonlopun mässäilyllä ne tulevat takaisin. Taas laihdutan 2-3kk ja mässäilen viikonlopun ja aloitan alusta.

Vierailija
8/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vuodet, jolloin mässäsin päivät ja yöt ja lihoin valaaksi, on menneet jo. Nykyisin syön terveellisesti pääsääntöisesti mutta ei nää 40 ylimääräistä kiloa hetkessä katoa. Olen ylipainoinen varmaan vielä vuosia.

Vierailija
9/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia sillä hetkellä koskettaa, eli esim ylipainoinen, joka juuri tarkkailee syömisiään.

Toinen syy voi olla se, jonka joku muukin juuri sanoi, eli ei lihava oikeasti aina ahmi.

Itsekin syön säännöllisesti aamuisin vain pienen annoksen puuroa ja lasin tuoremehua, seuraavan kerran syön päivällä töissä, runsaasti salaattia ja aika pienen annoksen ruokaa. Päiväruokakin menee vielä terveellisesti, vaikka lasten kanssa lihakeittoa ja kalakeittoa, ja lasten nukkumaan mentyä on tullut sitten syötyä jäätelöä tai suklaata miehen kanssa. Ja kun ikää on eikä liiku riittävästi, niin pienikin lisäkalorimäärä kertyy ajan kanssa sinne vyötärölle.

Vierailija
10/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen ylipainoinen mutta vain noin 6 kg), mutta mä syön tällä hetkellä tosi vähän koska laihdutan. Ja sitä on kivempi kertoa kuin sitä lihomisajan ruokavaliota... Silloin en TOD vastannut mihinkään "mitä söit tänään" -kyselyihin.