Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö kukaan mies menestyvää naista?

Vierailija
13.04.2011 |

Olen monella mittarilla menestynyt mielettömän hyvin elämässäni ja olen nähnyt ja kokenut paljon, vaikka olen vasta vähän yli 30. Ainoa mikä puuttuu on mies ja perhe. Sellaista miestä joka sopisi minulle kumppaniksi ei vaan tunnu löytyvän! Eikä se johdu siitä että olisin itse niin valikoiva vaan miehet jättää aina minut:( Olen melko varma että se johtuu siitä että en ole tarpeeksi tavallinen. Miehet ei kestä menestyvää naista. Olen akateemisesti koulutettu (KM+DI), olen edennyt uralla ja tienaan paremmin kuin monet miehet. Olen kerännyt sijoittamalla varallisuutta ja osaan hoitaa oman talouteni. Olen matkustellut paljon, asunut pari vuotta ulkomailla, puhun kieliä sujuvasti. Olen sosiaalinen ja minulla on paljon ystäviä, myös miehiä. Mutta vain ystävinä:( En ole edes ruma vaan hoikka ja ihan nätti. Mistä löytäisin miehen joka haluaisi tällaisen naisen vaimoksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku narsisti uskaltaisi ryhtyä kanssasi suhteeseen

Vierailija
2/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoona olet, oletko esim. ystävällinen, empaattinen, hauska, huumorintajuinen? Miehiä ei todellakaan pelota mikään KTM, vaan nirppanokkaisuus ja kylmyys. Ei ne miehet mitään rahatonta avohoitopotilasta itselleen ehdoin tahdoin halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne miehet sanoo syyksi jättämiseen?

Vierailija
4/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää itse sen millaiseksi muutut etenkin jos saat lapsia?

elämä on ihmeellistä ja inhimillisyys on meissä kaikissa pohjalla, kestätkö kumppanissasi sen että hän on täydellinen epätäydellisenä, kuten sinäkin?

jos tuohon löydät vastauksen uskon että mieskin löytyy aika pian

Vierailija
5/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelet, mikä sulle on tärkeintä ystävässä, niin onko se hänen ammattinsa, varallisuutensa, osaamiensa kielien määrä? Jos ei, niin mikä sitten on tärkeää? Ja onko sinulla itselläsi näitä ominaisuuksia?

Vierailija
6/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän työskentelee salkunhoitajana, mutta noin esimerkkinä sanoin, että kyllä niitä miehiä löytyy, jotka kestävät naisen menestyksen. Tuttavapiirissäni on pariskuntia, joissa nainen on esim. hyväpalkkainen juristi ja mies ope.

Jos olet sosiaalinen, niin luulisi sieltä ystäväpiirin kautta sen miehenkin löytyvän.

Vierailija
7/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestynyt, mutta vahvatahtoinen oman tieni kulkija kyllä. On vaikea löytää miestä esim siksi etten halua ryhtyä hyysäämään kenenkään lapsuuden traumoja, itsetunto-ongelmia, alkoholiongelmia,ex-ihmissuhdesotkuja. Lisäksi miehen on kestettävä se etten jaksa esittää heikkoa ja avutonta naista enkä ole täyden palvelun kodinhoitolaite.

Eli olen alkanut miettiä et mitähän se mies musta sitten saa:) Täytyisi olla hyväitsetuntoinen, asiansa selvittänyt, keskustelutaitoinen ja täyspäinen. NIitä taitaa olla aika vähän. Ja olis kiva että olis vähän omiakin ajatuksia tästä elämästä- niitä tuntuu olevan vielä vähemmän. Minä en ole kylmä avohoitopotilas, päinvastoin, elämäni on vain ollut sellainen että en halua hukata elämästäni enää yhtään vuotta mihinkään urpoiluun vaan elää sellaista elämää jonka koen arvokkaaksi. Olen jo valmistautunut siihen ettei sitä unelmien ikäprinssiä vastaan tule.

ap;lle sanoisin et kukaan ei halua täydellistä ihmistä, mut onneksi sinäkään et voi sellainen olla. Ehkä miehen on vaikea löytää sinusta tarttumapintaa- jos olet kaikessa sujuva ja menestynyt? Ihmissuhteet perustuvat tunne-ja sosiaalisiin taitoihin- eivät opiskelumeriitteihin. Se että on toisesta kiinnostunut ja uskaltaa paljastaa itsestään herkkiä puolia auttaa varmasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi