Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rankkaa tämä sairastaminen kun ei ole aikaa toipua... :(

Vierailija
13.04.2011 |

Järkyttävä flunssa, korvat lukossa ja päässä humisee. Aivan loppu. Ekaluokkalainen tuli puolilta päivin, no sehän pärjää, sitten hetki lepoa, kunnes pakko hakea kaupasta jotain valmista ruokaa kun ei jaksa mitään tehdä. Sitten kuopus päiväkodista ja täysi rumba päällä. Anna sitä, anna tätä, auta potalle, tappelua jne. Ja sitten yksi lapsi pakattava lätkänpeluuseen, huoh.

Kun ei oikeasti jaksaisi sängystä nousta kun sydänkin hakkaa kahta sataa.

Ja mies töissä ja tukiverkkoja ei ole. Prkl. Ja lapset ei usko mitään, saa niskasta viedä että jotain tapahtuisi. Äidit ei vain voi sairastaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut päivä aikaa lööbata, kun nuorin on päiväkodissa. Joo, onhan se ihan perseestä...

Vierailija
2/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamupäivän töissä, oli hoidettava pakolliset tapaamiset. Tulin kotiin 11.30. Tosi lööbaamista tämä. On tämä ilta vaan oikeasti rankka yksin hoitaa kun itse tässä kunnossa. Ja nyt meni lätkän kuljetuksetkin mönkään ja piti hälyttää pikaisesti toinen kyyti.

Hyvä se on irvailla kun on puoliso iltaisin auttamassa, vaan kun kaikilla ei ole. Jos sainkin hengähtää 4 tuntia, niin ei se tauti siinä ajassa hellitä.

Että kiitos tuhannesti sympatiasta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä tuosta yhdestä. Se on joku fanaattinen virikehoidonvastustaja ja teki heti tulkinnan, että olet siis oikea saatanan kätyri suorastaan, eli virikelapsen mamma. Siksi se heti kettuili.

Vierailija
4/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tajunnutkaan että ekasta viestistäni sai tuon kuvan! Olen saatanan kätyri, heh :D Tai siis en ole koska käyn päivät töissä.

Ja kiitos sympatiasta. Mua korpeaa ja väsyttää ja sattuu joka paikkaan ja yritän huolehtia mielenterveydestä (hah!) täällä av:llä...

ap

Vierailija
5/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka kotiovelle!

Vierailija
6/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörimässä aamusta iltaan. Ja iskä kotona tuurilla sen 4 tuntia iltasella...

Paranemisiin.

Vierailija
7/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kahden pienen lapsen yksinhuoltaja. Toinen alle vuoden ja toinen 2-vuotias. Kummatkin kotona eikä aikaa jää ollenkaan lepäämiseen, kun ei auttajia.

Vierailija
8/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun sairastuin nappasin panadolia vähän väliä, sen turvin jaksoi olla pystyssä. Loppu aika suosiolla maattiin, minä siis ja lapset katsoi töllöä.

Ota lääkettä jos se auttais. Pakkaseen einestä pahan päivän varalle. Pysy kotona, et tartuta muita.

Vierailija
9/9 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tarvii paljon huomiota ja on myös kipeänä ja 2-vuotias erittäin vilkas tapaus.