n. 3v sitten kerroin täällä, kun mies puri nännini puoliksi irti
tänään vasta saatu asia päätökseen. Miehelle tuli 3kk ehdonalainen ja mulle pitää maksaa kivusta ja särystä 3000e. Että just!
Kommentit (5)
Vaikka sinänsä, vaikka ei jäisi vammaakaan tuo on varsin naurettava tuomio.
usko, että pystyisin imettämään tuolla rinnalla kun hyvä jos itse pystyn pesemään sen. Ei ole kokoajan kipeä, mutta pelottaa vaan koko tissi. On jotenkin oudon tuntoinen.
ap
Me ei muisteta.
Aika mitätön tuomio kuitenkin selkeän ruumiinvamman tuottamisesta. Missä mies on nyt? Miten teidän tilanne eteni tuosta puremisesta?
Miten käsittämän paljon täytyykin olla vialla ihmisessä joka tekee tuollaista. Puistattaa!
Ja kääk mikä pelletuomio. Olen pahoillani, ap. Suomen lainsäädäntöä on moitittu jo kauan siitä, että väkivaltarikoksista rangaistaan kansainvälisesti vertaillen lievästi, samoin seksuaalirikoksista. (Talousrikoksista sitten saa taas tuntuvia kakkuja. Kivat tärkeysjärjestykset.)
Toivottavasti pääset tuosta tapahtuneesta jotenkin irti ja suuntaat eteenpäin. Oikeuslaitoksesta ei paljon apua ollut, mutta lohduttaudu edes sillä että yleiset sympatiat saat kyllä varmaan kaikilta terveellä tunne-elämällä varustetuilta ihmisiltä.
Vaikka sinänsä, vaikka ei jäisi vammaakaan tuo on varsin naurettava tuomio.