Lue keskustelun säännöt.
Hormonikierukka vei vuodot, mutta vain vuodeksi!!
13.04.2011 |
Luojan kiitos kohdunpoisto on sovittu toukokuulle! Ei yhtään jää ikävä tätä kipua ja vuotamista.
Kommentit (2)
sait kohdunpoiston?
(No, toivottavasti ei ole vakava sairaus, mutta itsellänikin on niin kamalat menkat ehkäisystä huolimatta, ettei voi olla ajattelematta, että tuo olisi kaikkein helpottavin ratkaisu.)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2kk ollut kierukka eikä voisi enää seksi vähempää kiinnostaa :(