Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästövinkkejä, kiitos!

Vierailija
13.04.2011 |

Tää voi olla aihe joka on puitu moneen kertaan mutta kysyn kuitenkin.

Eli mitä vinkkejä antaisitte rahansäästämiseen? Kun kaikki on nykyään niin kallista ja tuntuu siltä että kaikki raha mikä tulee menee samantien laskuihin ja ruokiin ym... ja tulotkin on tällä hetkellä niin pienet kun vaan mies tienaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ja lasten (miehellä työkänny vain). Ekaksi Tele Finland antoi halvemman tarjouksen. Sitten entinen (elisa) antoi vielä halvemman (sekä puhelu että tekstari että kuukausimaksuissa) + 10 jokaiselle halvennusta kklaskusta vuoden ajan. eli 380 e vuodessa alennusta.

No sähkölaskussa voi säästää etenkin jos asuu oktalossa. Veden lotraus on pahasti (lämmin vesi täytyy lämmittää), joten tiukka linja siihen.

Osta shampoot jne isoissa litran tms pulloissa ja siirrä pienempään.

Ruuassa voi varmaan paljonkin...

Polje pyörällä.

Vierailija
22/24 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon tehny kauppalistan viikoksi. Teen vaan edullisia ruokia, esim. makaronilaatikkoa, keittoja, perunaa ja kastiketta jne. Salaatiksi perussalaatteja tai vaikka porkkanaraastetta. Edullista ja hyvää. Leivotaan paljon sämpylöitä (ne on tosi hyviä!) ja tehdään pannukakkua. Olen ihan ymmälläni, miten vähällä rahalla sitä loppujen lopuksi tulee toimeen. Ja tosiaan aamulla kauppaan metsästää niitä punalapputuotteita, meillä ainakin saa hyvässä lykyssä eurolla sen jauhelihapaketin. Kaikille ei tietty tämmönen säästäminen sovi, osa haluaa syödä laadukkaammin. Mua ei haittaa, vaikka käytetäänkin sikanautaa ja seitä :)

syödään hyvin mutta halvalla,miksi ostaa kaikki valmiina!!!etelänmatkarahat saan joka vuodeksi jo tällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkäisyksi kuparikierukka, jos vain suinkin sopii

lopeta hiusten värjääminen ja leikkauttaminen ja kasvata kaunis pitkä tukka

Vierailija
24/24 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on säästetty syömällä jauhelihan asemasta tummaa soijarouhetta. Opettelet vain käyttämään sitä niin on terveellisempääkin-ellette ole allergisia.

Eli soijaa vesitilkkaan kiehumaan paistinpannulle. Kun kiehahtanut suht kuivkasi noin 10 min, maustat kuten jauhelihan ja "ruskistat" pyörittelemällä mausteiden kera pannulla öljytilkassa. Soija vaatii enemmän muastamista. Jos ette ole tottuneet käyttämään soijaa, voita jatkaa jauhelihaa soijalla.

Itse teen kastitkkeet, makaronilaatikot yms. soijasta, usein laitan punaisia tmv. linssejä ja papuja jatkeeksi.

Lisäksi säästövinkkeinä em. tarjous/aletuotteet, kauppojen omat merkit, esim. Pirkka, Rainbow.

Lidl on kaupap josta saa edullisesti tiettyjä tuotteita kuten kuivatavara, öly sekä vissyt, limsat sipsit jos haluaa herkutella.Joskus tarjouskasvikset ja hedelmät ovat Lidl:ssä edullisia .

Suuret pakkaukset: me ostetaan 3 litran kanisterissa esim. käsisaippua josta täytetääm käsienpesusaippuapullo.

WC-paperit isoina "kolleina" esullisa yms. tarjossatsit. Vaatii tosin säilytystilaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme