Mitä tekisitte tilanteessani? (Miesasiaa)
Tapasin lomalla espanjalaisen miehen. Ei mikään turistiloma eikä maakaan Espanja. Mies on aika hyvännäköinen, hyvässä työssä jne. Mitään ei tapahtunut, kävimme vain kahvilla, minulla oli kiire. Mutta nyt mies haluaisi ehdottomasti tavata uudestaan ja niin että yhdessä ollaan useampi päivä. Epäröin, koska en tiedä, pidänkö hänestä tarpeeksi ja huvittaako minulla viettää suorastaan lomaa hänen kanssaan. Hän vaikuttaa kovin, kovin ihastuneelta minuun. En ole tottunut tuollaisiin tunteisiin. Mutta en voi väittää, etteikö hän kiehtoisi minua.
Olen sanonut että en lupaa mitään enkä halua viettää esim. samassa hotellihuoneessa lomaa, mutta mies jotenkin ei halua ymmärtää sitä. On vähän rasittavaa toistella samaa. Hän haaveilee todellisen rakkauden löytämisestä jne. Itse taas olen aika vasta eronnut enkä välttämättä valmis uuteen suhteeseen.
Pudottakaapa minut nyt maan pinnalle ja sanokaa että semmoinen se on varmaan kaikille. :)
Vai mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (23)
Älä lankea. Saat vain sukupuolitaudin. Tuntuu hieman liian innokkaalta äijältä. Pöksyihisi se vaan haluaa, ei muuta.
suomalaiseen makuun hieman turhan innokas/aggressiivinen tapa ilmaista ihastustaan. Kyse ei siis välttämättä ole narsismista.
Oma eteläeurooppalainen mieheni oli tavatessamme todella huikentelainen ja lähetteli liehittelyviestejä jopa tulevalle anopilleen :D mutta kyllä se siitä "normalisoitui" muutamassa kuukaudessa ja yhteistä, ihanaa taivalta on takana jo vuosia.
Mutta jos sinua ap pahasti ärsyttää hänen tapansa ilmaista tunteitaan jo heti alkuun, niin ei kannata ainakaan liikoja odottaa jos päätät lähteä reissuun. Toisaalta, mikäpä sinua estää hyppäämästä seikkailuun?
ja tapaatte esim. ekana iltana ja homma ei susta toimikaan, niin tuo mies ei kuulosta siltä,e ttä antaisi loput päivän sun olla rauhassa...
Jos et ole itekään varma, kiinnostaako koko mies, niin en lähtisi. Mies kuulostaa roikkujalta, joka ei jätä sua rauhaan.