Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö miehet näitä persu/mamu aloituksia?

Vierailija
13.04.2011 |

Vaikea ajatella että naiset olisi noin tyhmiä tai elämä pyörisi islamin, pakkoruotsin ja Somalien tukien ympärillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuihin. Olen akateemisesti kouluttautunut nainen, ja asunut Ruotsissa. Ja siellä nähnyt maahanmuuton ongelmat. Suomi voi vielä tehdä asioille jotain, Ruotsissa se on jo liian myöhäistä.

Vierailija
2/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja vain AV-mammat voivat olla niin tyhmiä, että kirjoittelevat tuollaisia. Miesten energia menee ihan muuhun kuin idioottiavausten tekemiseen tällaisella foorumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut useassa maassa, joissa paljon vähemmistöjä (mm. Saksassa) ja nimenomaan en ymmärrä vauhkoavia persuja, jotka sokeasti toistavat jonkun Halla-ahon valheille perustuvia väittämiä. Suomessa on eurooppalaisittain eirääin vähän ulkomaalaisia ja samalla EU:n yksi tiukimmista maahanmuuttopolitiikoista. Oleskelulupia myönnetään todellä vähän (perhesyistä 1/4 somalialaisista sai väliaikaisen oleskeluluvan viime vuonna) ja kansalaisuuksia vielä vähemmän. Kansalaisuuden myöntämsperusteet ovat todella tiukat ja siihen ei todellakaan riitä, että mamu on suomalaisen kanssa naimisissa. Suomessa tulee olla asunut vähintään 5 vuotta ilman taukoja ja Suomen kielen taito tulee myös pystyä osoittamaan. Suurimmassa osassa muita maita 2-3 vuotta asumista riittää.

En siis ymmärrö, että miten ja miksi mamupolitiikkaa pitäisi edelleen kiristää, varsinkin kun EU jatkuvasti kritisoi Suomea ylitiukasta mamupolitiikasta, jonka suurin heikkous on sopeuttamisen onnistuminen.

Vierailija
4/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut useassa maassa, joissa paljon vähemmistöjä (mm. Saksassa) ja nimenomaan en ymmärrä vauhkoavia persuja, jotka sokeasti toistavat jonkun Halla-ahon valheille perustuvia väittämiä. Suomessa on eurooppalaisittain eirääin vähän ulkomaalaisia ja samalla EU:n yksi tiukimmista maahanmuuttopolitiikoista. Oleskelulupia myönnetään todellä vähän (perhesyistä 1/4 somalialaisista sai väliaikaisen oleskeluluvan viime vuonna) ja kansalaisuuksia vielä vähemmän. Kansalaisuuden myöntämsperusteet ovat todella tiukat ja siihen ei todellakaan riitä, että mamu on suomalaisen kanssa naimisissa. Suomessa tulee olla asunut vähintään 5 vuotta ilman taukoja ja Suomen kielen taito tulee myös pystyä osoittamaan. Suurimmassa osassa muita maita 2-3 vuotta asumista riittää.

En siis ymmärrö, että miten ja miksi mamupolitiikkaa pitäisi edelleen kiristää, varsinkin kun EU jatkuvasti kritisoi Suomea ylitiukasta mamupolitiikasta, jonka suurin heikkous on sopeuttamisen onnistuminen.

Oikeasti, en hetkeäkään usko, että olet tohtoris-miehiä, sori nyt vain :D

En ole kyllä persu-fanikaan, mutta nauratti kyllä viestisi :D

Vierailija
5/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen tohtorismies. En ole ministeri enkä edes kunnanvaltuutettu, mutta käyn tällä palstalla joskus, koska tämän viihdearvo on niin korkea. Älä siis aliarvioi meitä vierailevia miehiä. :p

Vierailija
6/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan en yhtään aloitusta ole tänne mistään asiasta tehnyt enkä koskaan tod. näk. teekään. Olen kylläkin kommentoinut kriittisesti esim. maahanmuuttoa, lähinnä muiden Euroopan maiden huonon esimerkin takia.

Tanskalla on esim. huomattavasti tiukempi mamupolitiikka kuin Suomella ja aika tukkoja rajoituksia joihin suomalaisia ei voi edes verrata.

Persuja en uskalla äänestää koska tukipakettien kaataminen olisi erittäin haitallista koko Euroopalle mutta pakkoruotsille sanoisin mielelläni hyvästit.

Saitilla käyn aina välillä ja joskus yritän provosoida naisia mutta harva niihin lankeaa ja siksi ajattelen välillä ettei (militantti) feminismi naisten keskuudessa ihan niin suosittua ole kuin voisi luulla.

Vierailija
7/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen nainen ja ministeri

Olen nyt kuitenkin koulutukseltani tohtori ja ulkomailla töissä ulkomaalaisessa firmassa ja vieläpä EU:n projektien parissa. Ihan sama minulle, josko uskot sen vai et.

Hyvät yöt sinne kuitenkin.

Vierailija
8/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan en yhtään aloitusta ole tänne mistään asiasta tehnyt enkä koskaan tod. näk. teekään. Olen kylläkin kommentoinut kriittisesti esim. maahanmuuttoa, lähinnä muiden Euroopan maiden huonon esimerkin takia.

Tanskalla on esim. huomattavasti tiukempi mamupolitiikka kuin Suomella ja aika tukkoja rajoituksia joihin suomalaisia ei voi edes verrata.

Persuja en uskalla äänestää koska tukipakettien kaataminen olisi erittäin haitallista koko Euroopalle mutta pakkoruotsille sanoisin mielelläni hyvästit.

Saitilla käyn aina välillä ja joskus yritän provosoida naisia mutta harva niihin lankeaa ja siksi ajattelen välillä ettei (militantti) feminismi naisten keskuudessa ihan niin suosittua ole kuin voisi luulla.

tekstiksi, paitsi tuon presidentti-kohdan :D

Vierailija
9/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen tohtorismies. En ole ministeri enkä edes kunnanvaltuutettu, mutta käyn tällä palstalla joskus, koska tämän viihdearvo on niin korkea. Älä siis aliarvioi meitä vierailevia miehiä. :p

Itse käyn saitilla samasta syystä, mutta myös siitä syystä, että parhaimmillaan täällä on ihan hyviäkin keskusteluja ja maailmalla viimeiset 10 vuotta asuneena on joskus ikävä suomalaisia keskusteluja, joissa voi omalla äidinkielellään kommunikoida...Parempaa keskustelua täällä on kuin monella muulla palstalla (kuten teinien valloittamalla Suomi24:llä)

Vierailija
10/10 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei saa pimppiä muuten kuin katsomalla niiden kuvia av palstalla. Surullista, mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän