Mun elämä ei paremmaksi enää muutu, oon hyväksynyt sen.
On perhe mutta oon eläkeläinen. Tää elämä ei paremmaksi enää muutu. Haluaisin eutanasian itselleni.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Hollannissa järjestyy kyllä.
Se maksaa, ei rahaa siihenkään.
Ap
Mulla ei edes enää perhettä. Lapset jo omillaan. Mutta pakko yrittää elää päivästä toiseen silti
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes enää perhettä. Lapset jo omillaan. Mutta pakko yrittää elää päivästä toiseen silti
Täällä kanssa lapset pian muutto iässä. En tiedä mitä sitten teen. Elämäni on tyhjää, ei ystäviä edes.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa lapset pian muutto iässä. En tiedä mitä sitten teen. Elämäni on tyhjää, ei ystäviä edes.
Ap
Jännä. Vaikka oot noin positiivinen ja elämäniloinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä sä oot itse vastuussa teetkö elämästä mielekästä vai et. Jos sulla on masennusta eikä mikään huvita niin siihenkin voit hakea apua.
Saathan sä eläkkeen, ei ainakaan työhuolet paina? Ja perhekin on eli et ole myöskään yksinäinen.
Mikä siis hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Saathan sä eläkkeen, ei ainakaan työhuolet paina? Ja perhekin on eli et ole myöskään yksinäinen.
Mikä siis hätänä?
Muilla elämä menee eteenpäin. Ja hyviä tapahtumia. Itellä se junnaa paikoillaan ja ei mitään kivaa koskaan odotettavissa.
Ap
Jos et voi muuttaa elämääsi, muuta asennettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis hätänä?Muilla elämä menee eteenpäin. Ja hyviä tapahtumia. Itellä se junnaa paikoillaan ja ei mitään kivaa koskaan odotettavissa.
Ap
Oletko vain tylsistynyt vai jumissa? Jos keksit jotain kivaa perheelle, pidät juhlat, aloita uusi harratus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa, ei rahaa siihenkään.
Ap
Sveitsi on se paikka johon pääsee rahalla kuolemaan, ei Hollanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis hätänä?Muilla elämä menee eteenpäin. Ja hyviä tapahtumia. Itellä se junnaa paikoillaan ja ei mitään kivaa koskaan odotettavissa.
Ap
Tietenkin se junnaa kun et halua edes muuttaa mitään etkä tehdä mitään sen eteen että sulla olisi kivaa.