Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinpä taas jokatiistaisen kiusaukseni

Vierailija
12.04.2011 |

Eli tungin uunivuokaan perunasipulisekoitusta, juuressuikaleita, kolmen juuston kermaa ja herkkupalvikinkkukuutioita.

180 astetta 45 min.

Maailman helpoin ja maukkain arkiruoka!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesauksesi kuulosti tosi hyvältä, meilläkin on saman tyylinen kinkkukiusaus, jota koko perhe syö ja kehuu. Näihin aloituksiin vastaa aina näitä E hysteerikkoja ja/tai gourmeepellejä. Heidän mielestään ei ole temppu eikä mikään kasvattaa yrttitarhaa ja kanoja takapihalla ja tehdä niistä maittavaa ruokaa ;-) Harvemmin näihin onneksi oikeassa elämässä törmää.

pyydän sitten anteeksi, minä ja kuvottava kiusaukseni vetäydymme takavasemmalle. Toivottavasti mies ja lapsi eivät tukehdu oksettavaan tekoseeni. ap

Ei kai hyvän ruuan ja kunnon raaka-aineiden arvostaminen sitä tarkoita, että on hysteerikko, gourmet-pelle tai edes kunnon perheenäiti? Eikä edes tarvitse kasvattaa kanoja takapihalla.

Miksiköhän yleensä pitää ruokalistansa täällä kirjoittaa, jos vetää herneet nenään arvosteluista?

Vierailija
62/66 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisiä

kanankoipia (=paskaa av: n mukaan)

herneitä, paprikasekoitusta ja maissia, kaikki VALMISPAKASTEITA

kurkkua

raejuustoa

Kivittäkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks, lisäainemössöä kuorrutettuna ällöaromein.

Palvikinkussakin yleensä jotain ihme paskan makuista aromilisuketta.

Ei ihme että lasten makuaisti on nykyään todella syvältä. Mikään perusruoka ei mene alas, kasviksista puhumattakaan.

Vierailija
64/66 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

upposi kuin provo av-mammaan!

Nyt olen kyllä varmasti pilannut lapseni koko elämän. Tai ainakin hänen kulinaristisen tulevaisuutensa.

Tänään makaronilaatikkoa!!

ap

Vierailija
65/66 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arkiruoassa voi ja tehdä omalle perheelleen sopivia kompromisseja. Se, että jonkun mielestä pakastevihannekset ovat mauttomia, on tuon yhden mielipide.

Lisäaineiden välttäminen taas tekee arjesta välillä tosi raskasta - kokemusta on. Itse välttelen niitä aika huonolla menestyksellä, juuri tein tuollaisen kuvaillun kinkkukiusauksen, kun en vaan jaksanut raastaa montaa eri juustoa kiusaukseen.

Nakkejakin on muuten lisäaineettomia, teen nakkikastikkeen ja nakkikeiton aina niistä.

Olen siinä mielessä outo av-mamma, että täällä syödään välillä luomuruokaa itsepilkotuista aineksista ja välillä täyttä lisäainetavaraa, jopa eineksiä. Kaikki maistuvat hyvin lapsille, ja tosiaan, äiti pääsee välillä hiukan helpommalla, kun ei viittä ateriaa päivässä joudu väsäilemään tuoreista luomuaineksista. Meidän kauppavalikoimalla se ei edes ole mahdollista.

Meillä muuten on niitä itsekasvatettuja yrttejä keittiön pöydällä, mutta löytyy kaapista myös lihaliemikuutioita. Hui kauhistus! :D

Vierailija
66/66 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arkiruoassa voi ja tehdä omalle perheelleen sopivia kompromisseja. Se, että jonkun mielestä pakastevihannekset ovat mauttomia, on tuon yhden mielipide. Lisäaineiden välttäminen taas tekee arjesta välillä tosi raskasta - kokemusta on. Itse välttelen niitä aika huonolla menestyksellä, juuri tein tuollaisen kuvaillun kinkkukiusauksen, kun en vaan jaksanut raastaa montaa eri juustoa kiusaukseen. Nakkejakin on muuten lisäaineettomia, teen nakkikastikkeen ja nakkikeiton aina niistä. Olen siinä mielessä outo av-mamma, että täällä syödään välillä luomuruokaa itsepilkotuista aineksista ja välillä täyttä lisäainetavaraa, jopa eineksiä. Kaikki maistuvat hyvin lapsille, ja tosiaan, äiti pääsee välillä hiukan helpommalla, kun ei viittä ateriaa päivässä joudu väsäilemään tuoreista luomuaineksista. Meidän kauppavalikoimalla se ei edes ole mahdollista. Meillä muuten on niitä itsekasvatettuja yrttejä keittiön pöydällä, mutta löytyy kaapista myös lihaliemikuutioita. Hui kauhistus! :D

Miksi ihmeessä ruoka pitäisi valmistaa 5 kertaa päivässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä