Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääjuttuja...

Vierailija
11.04.2011 |

Olen innostunut ihan tosissaan nyt näpertelemään pieniä yksityiskohtia muuten pienellä budjetilla järjestettäviin häihimme.

Kirkosta kun astelemme ulos, vieraat saavat puhallella saippuakuplia. Hääjuhlan päätteeksi muistoksi tahtoisin vieraille perinteisen häänamin tms.

Olen katsellut hääaiheisia verkkokauppoja, ajattelin tilata saippuakuplaputkiloihin solmittavat nimikoidut satiininauhat meidän nimillä ja hääpäivällä. Onko teistä vielä tämän lisäksi se perinteinen häänami liikaa? Tuo saippuakulpapullo nauhoineen ikäänkuin jää jo häistämme muistoksi.

Ei tässä huumassa tajua mikä on liikaa ja mikä riittäisi. Jakakaahan mielipiteitä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää muistoksi saippuakuplapullo? Vaikka olisin kaaso (tai itse morsian) en tuollaista säästäisi. En kyllä niitä karkkejakaan säästele...

Vierailija
2/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisi kuplapulloa mukaani. Pelkäisin, että se vuotaa laukkuun. Siksi on mielestäni myös turhaa tilailla mitään kalliita nimikointeja, jos ei ole ihan ökybudjetilla liikkeellä.

Omat häät ovat vielä tuoreessa muistissa. Olen sitä mieltä, että vaikka yksityiskohdat koristelussa yms. tuovat tunnelmaa, kannattaa tarkkaan miettiä mihin panostaa ja mikä menee vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana askarrella ja näpertää. Häämuistoksi menee kukkasipuli ajatuksen kera.

Itse unohtaisin tuon saippuakuplan.

Liika on liikaa.

Morsian 2011:)

Vierailija
4/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuakuplat tulee joka tapauksessa, koska mitään syötävää tai "sotkevaa" ei saa vihkikirkkomme edessä heittää... Mutta jätän tämä pienen yksityiskohdan kuplapulloista siis pois.

Kiitos mielipiteistä.

Vierailija
5/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksien ystävieni häissä heiteltiin ruusun terälehtiä, ne eivät ole syötäviä eivätkä biohajoavina sotkekaan.

Vierailija
6/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häissämme tule olemaan lapsia kuin oman 3:n lisäksi 2.

Vierailija
7/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkarkit syödään viimeistään kotimatkalla ja paperit heitetään roskiin. Kuka niitä säästää?

Kivoista häistä jää kivat muistot. Kivoissa häissä on mukavia ihmisiä, hyvää ruokaa ja juomaa sekä hyvää musiikkia. Vieraat saa seurustella rauhassa ja hääparilla on aikaa vaihtaa sananen, pari jokaisen vieraan kanssa. Kivoissa häissä ei ole typeriä leikkejä, vaivaannuttavia "nuoruuden muisteloita" eikä istumajärjestystä ajatuksella "vierustoverit eivät saa tuntea toisiaan".

Vierailija
8/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole tulossa mitään väkinäisiä esityksiä tai leikkejä. Jos juhlassa joku jotain keksii, antaa palaa. Tarkoituksemme on nimenomaan syödä hyvin, nauttia päivästä ja ilalla saunoa ja ottaa rennosti. Ei ole tulossa istumajärjestystä, jokainen istuu kuten tahtoo. :)

Vierailija
9/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksien ystävieni häissä heiteltiin ruusun terälehtiä, ne eivät ole syötäviä eivätkä biohajoavina sotkekaan.

on siellä maassa heti vastaanottamassa seuraavaa hääseuruetta joka tulee kirkkoon. Minä en ainakaan haluaisi mitään ruusun terälehtiä sinne maahan, voi tarttua morsiuspuvun helmaan. Siis vähän järkeä päähän näissä heittelyjutuissa pliis!

Vierailija
10/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei terälehdet käy. Kirkossa vihitään seuraavat parit heti meidän jälkeen, joten mitään näkyvää ei saa jäädä. Kuplat ovat ainoa vaihtoehto.

Vierailija
11/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako panostaa karkkirasioiden väsäämiseen itse esim tulitikkuaskeista? Vai suosia perinteistä tyllikangas"pussukkaa"?

Vierailija
12/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos askartelu tuntuu tärkeälle, niin toki siihen kannattaa käyttää aikaa. Vieraat harvoin niihin kiinnittävät paljoa huomiota. Korkeintaam huomaavat että vaivaa on nähty.

Vierailija
13/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viime kesänä omissa häissä saippuakuplia. Eivät sotkeneet mitään ja todella moni säästi sen (oltiin koristeltu pulloa) monilla sukulaisilla on hyllyjen reunoilla tallessa...

Vierailija
14/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko nämä näistä amerikkalaisista häistä?

Vierailija
15/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suloisessa suvessa harva viitsii jäädä kaatosateeseen jotain kuplia epätoivoisena puhaltelemaan...

Vierailija
16/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaan.. meillä myös häät nyt kesällä ja eipä oikein mitään ole valmiina... ei vaan jaksa panostaa.

mutta onnea sinulle ap järjestelyiden kanssa :)

Vierailija
17/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulossa istumajärjestystä, jokainen istuu kuten tahtoo. :)

Suosittelen istumajärjestyksen tekemistä. Muuten käy helposti niin, että joku joutuu jäämään erilleen seurueestaan. Ei ihmiset osaa istua fiksusti itse. Tai sitten kannattaa varata muutamia ylimäärisiä paikkoja, niin että jokainen varmasti pääsee omien tuttujensa lähelle.

Jos et halua nimetä jokaista istumapaikkaa erikseen, suosittelen että edes ryhmittelette ihmiset etukäteen ja merkkaatte pöytäkarttaan, kuka istuu missäkin pöydässä.

"Huoleton ja rento hääjuhla" ei tarvitse ole sama kuin huonosti järjestetty.

Vierailija
18/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä yksissä häissä oli ja useat naiset joutuivat "pakenemaan" pois kuplien tieltä. Itselleni liiskaantui pukuun yksi ja länttihän siihen jäi. Vähänkin jos tuulee, niin ne kuplat liiskaantuu ihmisten vaatteisiin, hiuksiin, kasvoihin jne.

Ei kiva.

Vierailija
19/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä yksissä häissä oli ja useat naiset joutuivat "pakenemaan" pois kuplien tieltä. Itselleni liiskaantui pukuun yksi ja länttihän siihen jäi. Vähänkin jos tuulee, niin ne kuplat liiskaantuu ihmisten vaatteisiin, hiuksiin, kasvoihin jne.

Ei kiva.

ostaa oikeanlaisia saippuakuplia niin ne ei sotke. Ei tietenkään mitään Tiimarin lasten kuplia =)

Vierailija
20/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako panostaa karkkirasioiden väsäämiseen itse esim tulitikkuaskeista? Vai suosia perinteistä tyllikangas"pussukkaa"?

ketään vieraista ei nämä kiinnosta. Ihan sama.