Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääjuttuja...

Vierailija
11.04.2011 |

Olen innostunut ihan tosissaan nyt näpertelemään pieniä yksityiskohtia muuten pienellä budjetilla järjestettäviin häihimme.

Kirkosta kun astelemme ulos, vieraat saavat puhallella saippuakuplia. Hääjuhlan päätteeksi muistoksi tahtoisin vieraille perinteisen häänamin tms.

Olen katsellut hääaiheisia verkkokauppoja, ajattelin tilata saippuakuplaputkiloihin solmittavat nimikoidut satiininauhat meidän nimillä ja hääpäivällä. Onko teistä vielä tämän lisäksi se perinteinen häänami liikaa? Tuo saippuakulpapullo nauhoineen ikäänkuin jää jo häistämme muistoksi.

Ei tässä huumassa tajua mikä on liikaa ja mikä riittäisi. Jakakaahan mielipiteitä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kaikki minusta "tärkeät" yksityiskohdat on vain rahan tuhlausta!?

Vierailija
22/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kaikki minusta "tärkeät" yksityiskohdat on vain rahan tuhlausta!?

välttämättä rahan tuhlausta, voihan ne tehdä itse halvalla jos kokee tärkeäksi.

Mutta en tunne ketään, joka noita säästäisi ja en muista yksistäkään käymistäni häistä (esim. viimekesältä kolmet) mitään noista mukatärkeistä yksityiskohdista, joita suunnitellaan ja väkerretään kaasojen kera ja mietitään yhteensopivia sävyjä (juu, kerran olen valitettavasti "joutunut" kaasoksi:)).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Haluan vain tietää, mitä näkemyksiä ihmisiltä löytyy. Itse olen elämäni aikana ollut yksissä häissä vieraana ja nämä olivat minusta kivat perushäät ilman mitään ylsityiskohtia. Todella perushäät. (Pöydissä ei pöytäliinoja, ei istumajärjestystä tai muutakaan ohjelmaa. Paljon sukulaisia, jotka olivat vanhempaa sukupolvea.)