Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, meidän perheeltä lähti sitten kaksi ääntä persuille juuri äsken..

Vierailija
11.04.2011 |

Jotenkin huojentunut olo, ensimmäistä kertaa koskaan tuntuu kuin olisi oikeasti vaikuttamassa tähän paskaan nykyiseen politiikkaan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huojentunut olo, ensimmäistä kertaa koskaan tuntuu kuin olisi oikeasti vaikuttamassa tähän paskaan nykyiseen politiikkaan.

kun veikkaan: paljoa ette ole opiskelleet ettekä kovin haastavia hommia tee?

Vierailija
2/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntäydytään tästä Cittariin ruokaostoksille.:) Olen aina äänestänyt, nyt ekan kerran persuja. Mulla on ollut hiukan horjuvampi tuo puoluekanta. Mies on äänestänyt 26 vuotta aina Kokoomusta ja nyt ekan kerran jotain muuta.

Vierailija
4/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestää ihmisiä monenlaisista taustoista. Itse olen akateeminen, mies opistoinsinööri. Teemme kumpikin vaativaa työtä. Ja vaikka olisimme peruskoulupohjaisia siivoojia, niin mitäs sitten? Jokainen ihminen on demokratiassa oikeutettu äänestämään ja on aika pelottavaa, että toisten mielestä pitäisi palata johonkin harvainvaltaan...

t:4

Vierailija
5/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ääntä vasureille.

Vierailija
6/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ääntä vasureille.

meiltä myös ;)

Vierailija
7/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en tajua...

Iskit kätesi suoraan sanottuna paskaan, mutta demokratia on tätä.

Vierailija
8/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en tajua...

jotka äänestävät kokoomusta :) Mikä tahansa muu puolue on parempi.

Vierailija
9/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en tajua...

Soinia voi verrata saapaaseen, mutta populistisilla puheillaan saa hömelöjen ääniä.

Kerro mullekin mikä on se haluamasi muutos jonka persut saavat aikaan?

Vierailija
10/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pois pakkoruotsin, mamunuolennan ja homppelien ystäviltä. Siis SIKSI äänestin PerusSuomalaisia.

Vierailija
11/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo jo paljon kun mies vääntää "kyllä kansa tietää" Totuus/fakta on ettei kansa tiedä todellisuudessa yhtään mitään esim.talouden ja yritysten hoitamisesta. Suuta soitetaan ja vaaditaan että ilmasta rahaa jaetaan mutta ei ymmärretä ettei mikään raha ole ilmaista.

Vierailija
12/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoa että persut toimis jotenkin eri tavalla kuin muutkaan. Samaa paskaa ne on, kun valtaa saa niin pieni kansa unohtuu.

Vierailija
13/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en tajua...

jotka äänestävät kokoomusta :) Mikä tahansa muu puolue on parempi.

katkeran vasemmistohörhön vuodatusta.

Eipä fiksut ihmiset moiselle korvaa lotkauta. Ymmärrämme että jotkut asiat ovat teille liian vaikeita.

Mutta ei se mitään, kyllä teitäkin tarvitaan... jossain, kuulemma.

Vierailija
14/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei-populistit" ovat ajaneet euroalueen konkan partaalle kymmenessä vuodessa. Niiden kun pitäisi olaa niin viisaita että!

Miten se on edes mahdollista? Joku Persujen juoni?

Vierailija
15/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin enemmän huolissani esim. työurien pidentämisestä, kestävyysvajeesta ja Euroopan talouskriisistä kuin jostain pakkoruotsista ja homoista, jotka on maailmanmenossa melko marginaalisia juttuja.

Ja maahanmuuttajia on Suomessa kansainvälisesti katsottuna erittäin vähän, mutta täällä messotaan ikään kuin kyseessä olisi oikea ongelma.

on pois pakkoruotsin, mamunuolennan ja homppelien ystäviltä. Siis SIKSI äänestin PerusSuomalaisia.

Vierailija
16/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käydään äänestämässä huomenna perussuomalaisia; täydellistä ehdokasta hoitamaan tämän maan asioita. =) Mieli on täälläkin todella hyvä tämän asian suhteen; pitkään harkittu päätös, jonka vataan lasken paljon.

2 ääntä uudenmaan vaalipiiristä tulossa täältä, hop!

Vierailija
17/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin enemmän huolissani esim. työurien pidentämisestä, kestävyysvajeesta ja Euroopan talouskriisistä kuin jostain pakkoruotsista ja homoista, jotka on maailmanmenossa melko marginaalisia juttuja. Ja maahanmuuttajia on Suomessa kansainvälisesti katsottuna erittäin vähän, mutta täällä messotaan ikään kuin kyseessä olisi oikea ongelma.

Oikeaksi (isommaksi) ongelmaksi se muodostuu, ellei asialle tehdä jotakin N Y T.

Äänestämällä Perussuomalaisia otat kantaa myös:

- Tukipaketteihin (niille ei - EU:n omien sääntöjen vastaisia!)

- Julkinen terveydenhuolto ja omaishoitajien asema (parannuksia näihin!)

- Lapsiperheet (vanhemmilla oltava oikeus valita lapsen koti- tai päiväkotihoidon väliltä!)

- Kestävä kehitys (puhtaan Suomen maaperän ja puhtaan juomaveden kannalta on parempi, ettei tämän pienen maan "kulutusta" ja resursseja vedetä äärimmilleen - lisäasutus tuo lisäteollisuutta, kuluttaa puhdasta juomavettä ja maaperää, kun viljellään kaikille ruokaa).

- Työurien pidentäminen (Perussuomalaiset ajavat sitä, ettei eläkeikiä nostettaisi - nykyinen liukuma on hyvä).

Olisiko sulla vielä jotakin muuta? Äänestämällä Perussuomalaisia otat kantaa kaikkeen, mikä on tällä hetkellä - näiden vaalien alla - tärkeätä.

Vierailija
18/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kukaan ainakaan ole pakottanut viemään lasta hoitoon... Tai olemaan kotona kahta vuotta sitä ennen.

- Lapsiperheet (vanhemmilla oltava oikeus valita lapsen koti- tai päiväkotihoidon väliltä!)

Vierailija
19/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, milla PerSut tuon kaiken ovat ajatelleet rahoittaa... Mitään konkreettisesti toimivaa esitystä en tästä ole kuullut.

Oikeaksi (isommaksi) ongelmaksi se muodostuu, ellei asialle tehdä jotakin N Y T.

Äänestämällä Perussuomalaisia otat kantaa myös:

- Tukipaketteihin (niille ei - EU:n omien sääntöjen vastaisia!)

- Julkinen terveydenhuolto ja omaishoitajien asema (parannuksia näihin!)

- Kestävä kehitys (puhtaan Suomen maaperän ja puhtaan juomaveden kannalta on parempi, ettei tämän pienen maan "kulutusta" ja resursseja vedetä äärimmilleen - lisäasutus tuo lisäteollisuutta, kuluttaa puhdasta juomavettä ja maaperää, kun viljellään kaikille ruokaa).

- Työurien pidentäminen (Perussuomalaiset ajavat sitä, ettei eläkeikiä nostettaisi - nykyinen liukuma on hyvä).

Olisiko sulla vielä jotakin muuta? Äänestämällä Perussuomalaisia otat kantaa kaikkeen, mikä on tällä hetkellä - näiden vaalien alla - tärkeätä.

Vierailija
20/56 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kukaan ainakaan ole pakottanut viemään lasta hoitoon... Tai olemaan kotona kahta vuotta sitä ennen.

Jos demarit (esim.) saisivat päättää, jokainen palaisi liukuhihnan varteen siinä vaiheessa, kun lapsi on 9 kk ja vain päväkotihoidattamiseen panostettaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi