Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No voi helvetin helvetti...
11.04.2011 |
Mä huomasin just, että mun henkkarit onkin menny vanhaks viime syksynä, ei ensi syksynä kuten koko ajan oon luullu. Mä en kai sit äänestä?
Kommentit (2)
käy heti huomenna poliisilaitoksella passikuvan kanssa. sulla ei ilmeisesti ole passia? sekin käy henkilöllisyyden todistamiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ollaan menty 10 vuotta sitten naimisiin ja paperit edelleen tyttönimellä ja aina ne on silti kelvannut vaikka ovat jo muutenkin ihan vanhentuneet.