Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se hoitolapsen isään ihastunut täällä

Vierailija
11.04.2011 |

Ihastus ehti jo laantua vähän, mutta tänään tapahtui jotain hassua. Mies on yleensä kääntynyt erään toisen hoitajan puoleen, jos hänellä on ollut jotakin lapseensa liittyvää asiaa, koska tuntee hänet parhaiten. Yleensä, jos hänellä ei ole mitään erikoista asiaa meille, hän odottaa lastansa siellä vähän kauempana. Tänään olin kuitenkin samassa paikassa lähellä lasta, kun hän leikki ja lapsen isä tuli sinne ihan lähelle, vaikka olimme vähän syrjemmässä muista. Olisin voinut sanoa vaikka mitä, mutta arvatkaapa vain hämmennyinkö juuri siinä tilanteessa! Mitä nyt lapsen kanssa siinä tietysti juttelin, mutta isälle sanoin vain hei ja heippa ja yritin näyttää ystävälliseltä ja vilautella huomaamattomasti vasenta kättäni (jossa ei ole sormusta). :D Hih, nyt pakahdun taas ihastuksesta. Pian lapsi lopettaa hoitopaikassa, joten minulla olisi tilaisuus jotenkin lähestyä miestä, mutta miten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, lopeta heti alkuunsa ja tyydy ihastelemaan kauempaa.

Vierailija
2/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, lopeta heti alkuunsa ja tyydy ihastelemaan kauempaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä voi tuntua vähän hassulta, mutta olen sinua katsellut ja sä oot tosi kivan oloinen mies, ja musta olis kiva tutustua suhun. Lähtisitkö mun kanssa vaikka... "

Vierailija
4/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä voi tuntua vähän hassulta, mutta olen sinua katsellut ja sä oot tosi kivan oloinen mies, ja musta olis kiva tutustua suhun. Lähtisitkö mun kanssa vaikka... "

Tosin en ikimaailmassa uskaltaisi sanoa tuota päin naamaa hälle, kivittäkää nyt mut sitten vaikka, mutta sen verran ujo olen. :(

Ap

Vierailija
5/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nytkun "maija" tässä lopettelee täällä päiväkodissa ja mekään ei enää tavata, niin ajattelin mainita että jos kaipaat joskus kahviseuraa niin soittele." Jätä pallo miehelle. Jos on kiinnostunut niin eiköhän kaiva sun numeros jostakin.

Vierailija
6/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nytkun "maija" tässä lopettelee täällä päiväkodissa ja mekään ei enää tavata, niin ajattelin mainita että jos kaipaat joskus kahviseuraa niin soittele." Jätä pallo miehelle. Jos on kiinnostunut niin eiköhän kaiva sun numeros jostakin.

saan perhosia vatsaan, kun edes mietin tuollaista vaihtoehtoa. :D Voisin milloin vain sanoa tuon esim. tekstiviestillä, mutta luulenpa, ettei minusta ole tuollaista päin naamaa sanomaan. :(

Vierailija
7/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kieltäytyy, mutta mitä siitä, olisithan ainakin kysynyt. Useimmat olisivat otettuja, jos nätisti pyydettäis saada tavata, vaikka eivät haluaisikaan tavata. Jos olisi jotenkin epäkohtelias, niin saisitpa ainakin selville, ettei olekaan niin kiva. Tai voithan kirjoittaa pienen viestin ja pyytää soittamaan tai tekstaamaan, jos puhuminen on mahdotonta.

Vierailija
8/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se tekstiviesti sittenkun "Maija" on lopettanut hoitopaikassa.

Vierailija
9/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin se maailma siitä romahtaa jos kysyt tai sanot mitään?? Ainakin oloa huojentaa se sitten ettei niitä tartte nähdä :D

ja vaikka on yh-isä niin eikai se tarkoita ettei hän vaikka seurustelisi jonkun kanssa tai tapailisi? enivei, härkää sarvista ja tartu kuin sika limppuun.

ootteko muuten koskaan mitään jutelleet vai oletko vain ihastunut "kuoreen"?

Vierailija
10/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kieltäytyy, mutta mitä siitä, olisithan ainakin kysynyt. Useimmat olisivat otettuja, jos nätisti pyydettäis saada tavata, vaikka eivät haluaisikaan tavata. Jos olisi jotenkin epäkohtelias, niin saisitpa ainakin selville, ettei olekaan niin kiva. Tai voithan kirjoittaa pienen viestin ja pyytää soittamaan tai tekstaamaan, jos puhuminen on mahdotonta.

tiedän vain sen, että kun se tilanne oikeasti tulisi eteen, että pitäisi pyytää miestä treffeille kasvotusten, en vain saisi sanaa suustani, alkaisi jännittää/ujostuttaa liikaa. Tarkoititko viestin vanhanaikaisesti paperille vai esim. tekstiviestin?

Vierailija
11/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin se maailma siitä romahtaa jos kysyt tai sanot mitään?? Ainakin oloa huojentaa se sitten ettei niitä tartte nähdä :D

ja vaikka on yh-isä niin eikai se tarkoita ettei hän vaikka seurustelisi jonkun kanssa tai tapailisi? enivei, härkää sarvista ja tartu kuin sika limppuun.

ootteko muuten koskaan mitään jutelleet vai oletko vain ihastunut "kuoreen"?

mutta vain työasioihin liittyen, mistään syvällisemmästä emme ole koskaan jutelleet. Mies vaikuttaa kuitenkin tosi kiltiltä ja symppikseltä. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi