Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö, imetävät äidit,

Vierailija
11.04.2011 |

viihteellä? kuinka järjestätte vauvan hoidon?

ja muutenkin koko reissun?pumppaatteko maitoa kesken iltaa tai seuraavana aamuna "viemäriin"?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi poistuu siitä omassa kehossasikin.

Vierailija
2/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ensin varmistaneet että muksu suostuu syömään pullosta. Sitten olen muutaman päivän ajan pumppaillut maitoa talteen välillä. Joten ei tarvinnut korvikkeita antaa.

Erään kerran piti pumpata kesken illan pois maitoa :) Rinnat meni sen verran kipeiksi. Silloin viskasin viemäriin.

Vauva oli isänsä kanssa kotona.

Olen pumpannut sen verran että aamuksikin riittää, saa nukkua pidempään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kannattaa aina välillä pumpata pulloon ja antaa isän syöttää, jotta vauva tottuu siihenkin vaihtoehtoon. Sitten tosiaan pumppailee etukäteen jääkaappiin talteen. Säilyy sen 1-3 vrk:tta jääkaapissa.

Sitten vielä juuri ennen lähtöä vauvan imetys ja toisen rinnan pumppaus pulloon. Huoneenlämmössäkin säilyy noin 6-8 tuntia juuri lypsetty maito. Iltariennon aikana olen sitten tyhjentänyt rinnoista käsin pahimmat pakotukset pois tarvittaessa. Ja kotiinpäästyä pumpannut/lypsänyt yleensä viemäriin, jos alkoholia vielä veressä. Ihan periaatteesta ei vauvalle sitä maitoa anneta. Kerkeää se tissille sittenkin, kun kaikki alkoholi on palanut pois.

Vierailija
4/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli maitoa niin hyvin aluksi, että pakastin sitä. Siitä sitten pysyi hyvin sulattamaan pulloruokintaa varten. Selvisin ravintolaillasta hyvin pumppaamatta, mutta yöllä kotona piti pumppailla vähän. Tämä maidon heitin suosiolla pois, mutta seuraava yösyöttö menikin sitten ihan imettämällä. Se alkoholi häviää samaa tahtia kuin verestäkin.

En nyt ala jauhaa maidon alkoholipitoisuuden vähyydestä sen enempää, muuten menee hyvä keskustelu fanaattisten riitelyksi :)

Vierailija
5/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen kohdalla en koska ei huolinut pulloa tai kiinteitä. Olin hänessä toivottomuuteen asti kiinni lähes vuoden.

Vierailija
6/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lähtöä ja jos vauvalla ei ollut jano, niin tyhjensin niitä suihkussa tai pumpulla.

Jouduin käyttämään suojuksia ja vaihtamaan niitä aika usein ettei paidat kastuneet.

Kun tulin kotiin, niin joko menin yöllä suihkuun tai sitten pumppasin ja heitin viemäriin.

Vierailija
7/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan aikana, niin koska uskallatte imettää seuraavana päivänä?

Vierailija
8/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan aikana, niin koska uskallatte imettää seuraavana päivänä?

eli kun olen siinä kunnossa, että uskallan käsitellä vauvaa. Ja tunnen oloni siinä määrin tavalliseksi, ettei vauva vaistoa minun humalaani.

Vierailija
9/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viihteellä", jos sillä tarkoitetaan alkoholin nauttimista.

Muiden poissaolojeni aikana vauvan isä tai joku luottolapsenvahdeistamme huolehti vauvasta. Pumppasin maitoa valmiiksi ja säilytin vielä hätävarastoa pakastimessa.

Vierailija
10/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä iässä enää tarvi/jaksa käydä viihteellä

Vierailija
11/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toisinaan "viihteellä" ja yritin syöttää mahd. paljon ennen lähtöä. Kumpikin lapsi söi vauvana huonosti pullosta, mutta isä tai isovanhemmat syöttivät lypsettyä ja korviketta sen verran, että pärjäsivät.

Kotiin tultuani imetin heti kun lapsi halusi maitoa. En koskaan ollut niin kaatokännissä, että maidossa olisi ollut merkittävää määrää alkoholia.

Vierailija
12/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa maitoa valmiiksi pulloon. illat venyi usein aamun pikkutunneille ja puristelin veskissä pahimpia paineita pois.

Vierailija
13/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kotoa kuitenkin 6-7 tunnin jaksoiksi pois, kun oli noin 8kk ikäinen. Silloin söi jo vetisiä soseita sen verran hyvin, että pärjäsi niillä tuon aikaa. Illalla tosin en päässyt, kun halusi silloin aina tankata maitoa, mutta sentään päivällä edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä