Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Maksaako "säästäpossun" tyhjentäminen omalle tilille?
11.04.2011 |
Nordean sivuja olen nyt selannut, enkä löydä tietoa siitä, jos vien kassillisen kolikoita laskettavaksi ja laitettavaksi omalle tililleni, niin ottavatko jonkin palkkion siitä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa