Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tunne sinulle tuli, kun tulit toisen kerran raskaaksi?

Vierailija
11.04.2011 |

Oliko se erilainen tunne verrattuna ekaan kertaan? Meinaan kun tiesi jo mitä on odotettavissa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelonsekainen onni: kuinka jaksaa kahden pienen kanssa? Tosikko kuitenkin oli toivottu joten pääasiassa onnellinen olo oli. Toisella kertaa pelkäsi enemmän kaikkea mitä lapsella voi olla tai ylipäätään onko mahdollista saada terve lapsi? Meillä ekaa odottaessa kävimme läpi lapsivesipunktion ja siitä tulos oli normaali, lähinnä sitä jännitin onko tosikolla sit jotain todella vialla kun esikosta päästiin ns. helpolla.



Muuten tämän tosikon raskausaika on sujunut niin nopeasti ettei ole edes viikkojen vaihtumista huomannut. Ei ehdi samalla intensiviteetillä seuraamaan kalenteria ;) Välillä en edes muistanut olevani raskaana :D Ikäeroa meille tulee näille kahdelle 1v 8kk

Vierailija
2/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista tehtiin hoidoilla pitkään ja toinen onnistui heti ensimmäisestä pakastealkiosta ja ikäeroa tuli vain 1v3kk ja kolmonen tuli yhtä nopeasti, ikäeroa kakkoseen sama 1v3kk :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus mikä sana: tosikko!



Miksi niin monilta äideiltä normaali kieli unohtuu lasten myötä? Pieni pyyntö: ampukaa mut, jos kuulette puhuvat esikoista, tosikoista ja äippälomista... T: ensimmäistä odottava

Vierailija
4/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin onnellinen! Eipä sitä vaan sillätavoin jännittänyt enää kun tiesi mitä on tulossa.

Vierailija
5/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen, mutta pelkäsin keskenmenoa. Mikä sitten tulikin. Sen sijaan kolmas raskaus sujui hyvin ja synnytin pojan. Nyt olen neljättä kertaa raskaana viikoilla 30. Tämä raskaus oli ihana yllätys vain puoli vuotta synnytyksestä! Toki keskenmenon mahdollisuus oli mielessä ensimmäiset kuukaudet. Tähän asti on kuitenkin mennyt hyvin. Odotan synnytystä ja vastasyntyneen pikkuisen hoivaamista!

Vierailija
6/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kovin vuoden verran ennen kuin ilmoitti tulostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus mikä sana: tosikko! Miksi niin monilta äideiltä normaali kieli unohtuu lasten myötä? Pieni pyyntö: ampukaa mut, jos kuulette puhuvat esikoista, tosikoista ja äippälomista... T: ensimmäistä odottava

niin huomaat, että rakkalla lapsella on monta nimeä.

Vierailija
8/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus oli lähinnä että "joko taas" muutamia ärränpäitä ja manaamista oli kuulemma myös kuulunut vessasta ;D Sen jälkeen oli fiilis kyllä ihan onnellinen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö kaikki sanat vääntää...

ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
10/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli elämäntilanne niin hektinen, etten ole oiken edes ehtinyt miettiä koko raskautta. Alkukin meni niin, että menkat oli myöhässä, tein negatiivisen testin, ajattelin että kierto on stressistä sekaisin ja unohdin koko homman, kunnes yhtenä päivänä hoksasin, että menkathan ei ole vieläkään alkaneet, ja minulla oli voimakas tunne että olen raskaana.



Olen tästä lapsesta iloinen, mut samanlaista tunnemylläkkää ei todellakaan ole tullut mitä esikoisesta. Olen ottanut tämän raskauden todella rennosti, enkä tosiaan ole muistanut millä viikoilla milloinkin mennään. On oikeastaan ollut ihan kivaa, kun on vaan huolehtinut siitä mistä voi (ruokavalio tms.) ja loput olen jättänyt ihan kohtalon huomaan. Toisaalta mä otan ehkä liiankin rennosti; onhan täältä tulossa ihan oma yksilönsä eikä vain esikoisen nuorennettu kopio. Minulla on liiankin helposti sellainen tapa ajatella, että vauvavuosi on jo nähty juttu, enkä malttais odottaa että lapsi kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin kielipoliisiketjuun jeesustelemaan ja ärsyyntymään, pois pilaamasta niitten ketjua joilla on edes jonkinlaista huumorintajua.

Vierailija
12/12 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin kielipoliisiketjuun jeesustelemaan ja ärsyyntymään, pois pilaamasta niitten ketjua joilla on edes jonkinlaista huumorintajua.


Kerropa miten nämä esikot, tosikot ym. ällötykset kertovat huumorintajusta? Ei mitenkään!