oletteko miellyttämisen haluisia puolisoanne kohtaan?
siinä kysymys.
eli haluatteko palvella häntä, osoittaa kiintymystä monin eritavoin, tehdä pieniä päivittäisiä juttuja hänen hyväkseen (vaikkapa kahvinkeittimen lataus aamuksi valmiiksi hänelle, kun lähtee aiemmin töihin), JA huomioiko hän sinua samalla tavalla? te jotka molemmin puolin huomioitte, toimiiko teillä seksi? entä teillä jotka ette huomioi, mutta välitätte silti toisistanne?
Kommentit (3)
On hänkin, mutta mä vielä vähän enemmän. Mä vaan haluan olla toiselle hurjan hyvä, silloin kun välitän. Ei se mitään matelua ole, mutta just semmoisia pieniä juttuja. Haluan että sillä on kaikki hyvin. :)
Ja toimii seksi. Siinäkin mä olen ehkä miellyttämishaluisempi, mutta en valita, koska saan suurta nautintoa toisen miellyttämisestä, myös seksuaalisesti. :) Eikä hänkään mua kylmäksi jätä.
Mutta kyllä. Haluan miellyttää miestäni. Pidän hänestä huolta, eli laitan esimerkiksi ruokaa ottaen huomioon terveysvaikutukset (tottakai myös omani:D), ostan kaupasta hänen lempiherkkujaan jne. Silitän hänen paitansa ja pidän huolen, että hänellä on esimerkiksi partavaahtoa jne. aina kaapissa. En tosin herää tekemään hänelle eväitä. Kaiken tämän mies osaisi itsekin tehdä, mutta pidän sellaisesta hössöttämisestä.
Samoin esimerkiksi ostaessani uusia vaatteita, kysyn mieheni mielipidettä sillä haluan olla hänen mielestään tyylikäs, että hän voi olla ylpeä minusta. Pidän kauniita ja naisellisia alusvaatteita, ihoni posliinina jne.
Täytyy myöntää, että olen ihan onnellinen että olen taas työelämässä. Olin vähän aikaa kotirouvana, ja silloin aloin havaita itsessäni pelottavan paljon sellaista 50-lukulaista pikkurouvahenkeä:D
Mä siis siivoan ja laitan ruokaa, mies tuo rahaa kotiin. Teen myös pieniä päivittäisiä juttuja, mutta niin hyvä vaimo en ole, että alkaisin heräämään aamulla aikaisin tekemään hänelle eväitä tai keittämään kahvia. Mies tekee myös mulle "palveluksia". Seksi toimii ja rakastetaan toisiamme.