Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat! Kuinka paljon velkaa?

Vierailija
03.04.2011 |

Millaisilla tuloilla teillä on noin 140 - 150 tuhatta euroa velkaa? Tai millaiset tulot, velat?

Mulla on brutto nyt n 4000 e, netto sit joku 2300 ja mietin, että ton verran tarvisin. Laina-aika olisi tosi pitkä, joku 25-30 vuotta.



Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen YH:na vielä pari vuotta osittaisella hoitovapaalla, sitten tulot nousee.

Hain vasta lainaa 150 000 pitkällä laina-ajalla.

En ole päättänyt otanko sen vai en.

Vierailija
2/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+minimielatus kahdesta lapsesta sekä lapsilisät yh-korotuksineen on tuloina, mitä noista nyt tulee.



velkaa 900e opintolainaa jäljellä, sitten otan asuntolainan.



Samaa olen miettinyt että kun maksukyky on sen 600e/kk, minkälaisen lainan noilla tuloilla saisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on jäljellä 110tuhatta (asunnon arvo noin 155t). Tulot on brutto 3200e/kuukausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi