Lue keskustelun säännöt.
Yksinhuoltajat! Kuinka paljon velkaa?
03.04.2011 |
Millaisilla tuloilla teillä on noin 140 - 150 tuhatta euroa velkaa? Tai millaiset tulot, velat?
Mulla on brutto nyt n 4000 e, netto sit joku 2300 ja mietin, että ton verran tarvisin. Laina-aika olisi tosi pitkä, joku 25-30 vuotta.
Kommentit (3)
+minimielatus kahdesta lapsesta sekä lapsilisät yh-korotuksineen on tuloina, mitä noista nyt tulee.
velkaa 900e opintolainaa jäljellä, sitten otan asuntolainan.
Samaa olen miettinyt että kun maksukyky on sen 600e/kk, minkälaisen lainan noilla tuloilla saisi...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Velkaa on jäljellä 110tuhatta (asunnon arvo noin 155t). Tulot on brutto 3200e/kuukausi.
kun olen YH:na vielä pari vuotta osittaisella hoitovapaalla, sitten tulot nousee.
Hain vasta lainaa 150 000 pitkällä laina-ajalla.
En ole päättänyt otanko sen vai en.