Korvani vuotavat vieläkin verta Hennariikan nuotinturmelluksen jälkeen. Eikö teitä muita haittaa,
jos laulaja ei osaa laulaa? Ei riitä, että osa nuoteista osuu kohdalleen. Ulos äänestettiin muuten laulaja, joka lauloi sävelpuhtaasti, mutta mitäpä tekemistä sillä nyt on tässä laulukilpailussa. Sehän nytkytti ärsyttävästi sääriään. Pitää tököttää paikoillaan ja sanoa, että on huono itsetunto, niin sit on hyvä.
Kommentit (30)
mikä sävel teidän mielestänne siinä Henna-Riikan laulussa olisi pitänyt olla missäkin kohtaa ja minä sävelenä Henna-Riikka teidän mielestänne sen sävelen lauloi? Moni höpöttää jostain epävireisyydestä ja falskiudesta, ja kun tosiasiassa pitäisi sanoa, mikä sävel meni vikaan, ei osatakaan sanoa.
Sä siis haluaisit nyt sen tyylisiä vastauksia, että "kolmannen tahdin neljällä iskulla piti olla a, mutta laulaja lauloikin assan", niinkö? Niinhän se ei toimi, vaan vaihtelu voi olla paljon hienovaraisempaa kuin mihin musiikin perusasteikko riittää. Sitten pitäisi siirtyä käyttämään hertsejä. Kyllä sen maallikkokin kuulee, jos vaikkapa sen halutun aan laulaa hieman ylä- tai alavireisesti.
mikä sävel teidän mielestänne siinä Henna-Riikan laulussa olisi pitänyt olla missäkin kohtaa ja minä sävelenä Henna-Riikka teidän mielestänne sen sävelen lauloi? Moni höpöttää jostain epävireisyydestä ja falskiudesta, ja kun tosiasiassa pitäisi sanoa, mikä sävel meni vikaan, ei osatakaan sanoa.
Sä siis haluaisit nyt sen tyylisiä vastauksia, että "kolmannen tahdin neljällä iskulla piti olla a, mutta laulaja lauloikin assan", niinkö? Niinhän se ei toimi, vaan vaihtelu voi olla paljon hienovaraisempaa kuin mihin musiikin perusasteikko riittää. Sitten pitäisi siirtyä käyttämään hertsejä. Kyllä sen maallikkokin kuulee, jos vaikkapa sen halutun aan laulaa hieman ylä- tai alavireisesti.
Sä taidatkin olla sitten ainoa. Missäs Jääskeläisen poika sitten nykyään keikkailee, ei ainakaan suomessa? Kas kun ei samalla kaudella toiseksi tullutta Katri Ylanderia ole unohdettu.
En minä ainakaan ole unohtanut Jääskeläistä tuo "unohtaminen" on vain joidenkin tiedotusvälineiden keksimä juttu.
Pitää olla omaa tulkintaa. Hennariikka lauloi kuin karaokessa tai vaikka kirkossa. Ja lauluvalinta oli laskelmoitu ikivihreä eikä mitään iskelmää.
eikä alkanut mitään syntistä vetkutusta pitämään.
Pitää olla omaa tulkintaa. Hennariikka lauloi kuin karaokessa tai vaikka kirkossa. Ja lauluvalinta oli laskelmoitu ikivihreä eikä mitään iskelmää.
Miltä esim. Anna Abreu näyttää nykyisin?
Sä taidatkin olla sitten ainoa. Missäs Jääskeläisen poika sitten nykyään keikkailee, ei ainakaan suomessa? Kas kun ei samalla kaudella toiseksi tullutta Katri Ylanderia ole unohdettu.
En minä ainakaan ole unohtanut Jääskeläistä tuo "unohtaminen" on vain joidenkin tiedotusvälineiden keksimä juttu.
kotisivujen mukaan. Ai niin, mediahan ei noteeraa kuin noita maallisen puolen juttuja.
Teidän lessujen pitäisi pitää omat "villit" idoli-kilpailunne! Se poika eksyi niin väärään kilpailuun kuin olla ja voi. Onhan se nyt aika selvää ettei sellainen hiirulainen pärjää oikeassa musiikkibisneksessä.
kotisivujen mukaan. Ai niin, mediahan ei noteeraa kuin noita maallisen puolen juttuja.
Kuka tahansa olisi kuullut ne pieleen lauletut nuotit. Sanoivathan tuomaritkin siitä. Kuuntele se netistä uudelleen.
Itselläni on absoluuttinen sävelkorva, eikä minun mielestäni Henna-Riikan laulu nyt niin pahasti epävireistä ollut. Tosi kaunis ääni on tytöllä. Myös Ilkka Jääskeläinen aikoinaan lauloi tosi komeasti ja oli karismaattinen, harmi, että on nyt unohtunut.
EI ole absoluuttista sävelkorvaa (todellakaan!) ja lähinnä esityksestä tuli valtava myötähäpeä. Pikkutyttö laulaa SUURTA rakkauslaulua jollekin nuorelle poikaystävälleen. Noloa ja laulu ei kovin kauniilta ja puhtaalta ihan taviskorvaankaan kuulostanut.