persut / sosiaalituet ym
Mitä mieltä persut ovat sosiaalietuuksista ? Haluavatko parantaa tukia vai tehdä työnteon selvästi kannattavaksi tuilla elämiseen verrattuna ?
En löydä vastausta tähän heidän sivuiltaan.
Kommentit (5)
Persut haluavat, että kunnissa on palveluja sen mukaan, mihin missäkin rahat riittävät - eli valtio ei tasaisi eriarvoisuutta. Toisin sanoen lapsesi koulun ja neuvolan ja saamiesi terveyskeskuspalvelujen taso riippuisi täysin siitä, missä kunnassa asutte. Suomalaiset eivät olisi senkään vertaa tasa-arvoisia kuin nyt. Samoin Halla-aho ja kumppanit KANNATTAVAT tuloerojen kasvua. Siis köyhät kyykkyyn. Katso esim. Halla-ahon vastaukset Hesarin vaalikoneeseen, jos et usko.
No siltä se mustakin vaikuttaa. En löydä moneen muuhunkaan asiaan vastausta kotisivuiltaan tai muualtakaan. En tosiaan tiedä , mitä ajavat , paitsi että ovat maahanmuuttovastaisia.
Persut haluavat, että kunnissa on palveluja sen mukaan, mihin missäkin rahat riittävät - eli valtio ei tasaisi eriarvoisuutta. Toisin sanoen lapsesi koulun ja neuvolan ja saamiesi terveyskeskuspalvelujen taso riippuisi täysin siitä, missä kunnassa asutte. Suomalaiset eivät olisi senkään vertaa tasa-arvoisia kuin nyt. Samoin Halla-aho ja kumppanit KANNATTAVAT tuloerojen kasvua. Siis köyhät kyykkyyn. Katso esim. Halla-ahon vastaukset Hesarin vaalikoneeseen, jos et usko.
PerSujen suurin kannatus tulee hieman alemman sosiaaliluokan piiristä eli juuri niiltä tuilla eläviltä, jotka näkevät, että mamut syövät heidän rahansa.
Eli kolmosen näkemys olisi, että eivät olisi vasemmistolaisia , jotka haluavat tuilla elämisen mahdollisimman kannattavaksi.
Itse olen sitä mieltä, että Suomessa tehdään liian helpoksi muiden siivellä eläminen. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät pysty itseään elättämään , mutta omakin työmotivaatio katoaa, kun toiset elävät ihan omasta halustaan tekemättä mitään ja nostavat tukia millon mistäkin luukuilta. Siihen pitäisi edes pyrkiä, että jokainen yrittäisi elättää itsensä ihan itse.
että ei niillä persuilla ole edes mitään vastauksia tai konkreettisia vaihtoehtoja ollut tarjota missään vaiheessa.
Ovat koko ajan vaan meuhkanneet pelkillä populistisilla iskulauseilla.