Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan poikaystävääni, mutta välillä en edes halua että hän koskee minuun :( kamala olo!

Vierailija
10.04.2011 |

Nykyään tuntuu että en enää jaksaisi kun mies tulee koko ajan pussailemaan. Ihan sama olenko olenko koneella, tiskaan, katson teeveetä tai ihan mitä vaan, niin aina pitäisi olla kiehnäämässä. Lisäksi en jaksa kiinnittää huomiota kun hän kertoo harrastuksistaan ja itseään kiinnostavista asioista. Esitän kuuntelevani ja ajattelen jotain ihan muita juttuja. Jos minun kaverini pyytävät mua ja poikaystävääni jonnekin, menen mielummin yksin.

Tuntuu että olen ihan hirveän kylmä akka. Mies rakastaa mua niin kamalan paljon ja myös sanoo sen usein, itse olen tosi huono kehumaan sitä vaikka se oli eilenkin mun töissä ollessa siivonnu koko kämpän ja tiskannu! :/

Silti rakastan häntä enkä halua menettää. Mies lähtee ensi viikoksi matkalle ja mulla on jo nyt kamala ikävä.

En tajua näitä ristiriitaisia tunteita! Onkotämä ihan normaalia? Ollaan seurusteltu pari vuotta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika lailla sama juttu, eli mies on todella huomion- ja hellyydenkipeä ja itse haluaisin varsinkin illalla usein olla ihan yksikseen kun on vihdoin saatu lapset nukkumaan. Rakastan miestäni ja meillä synkkaa tosi hyvin, meillä on pitkiä keskusteluja ja teemme kaikkea kivaa yhdessä aina kun vain mahdollista. Mutta tosiaan, kaipaan myös sitä omaa rauhaa, ettei joku koko ajan kiehnää vieressä.

Vierailija
2/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika lailla sama juttu, eli mies on todella huomion- ja hellyydenkipeä ja itse haluaisin varsinkin illalla usein olla ihan yksikseen kun on vihdoin saatu lapset nukkumaan. Rakastan miestäni ja meillä synkkaa tosi hyvin, meillä on pitkiä keskusteluja ja teemme kaikkea kivaa yhdessä aina kun vain mahdollista. Mutta tosiaan, kaipaan myös sitä omaa rauhaa, ettei joku koko ajan kiehnää vieressä.

on kuitenkin keskusteluja ja tykkäät tehdä asioita miehesi kanssa, toisin kuin ap. Jos et ap ole kiinnostunut miehesi jutuista etkä halua tehdä mitään hänen kanssaan, niin missä se rakkautesi häntä kohtaan näkyy? Kyllähän mäkin voin sanoa rakastavani vanhempiani, vaikka en jaksakaan heitä monta päivää putkeen, mutta parisuhteessa luulisi, että sen rakkauden kohteen ajatuksista olisi kiinnostunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin keskusteluja ja tykkäät tehdä asioita miehesi kanssa, toisin kuin ap. Jos et ap ole kiinnostunut miehesi jutuista etkä halua tehdä mitään hänen kanssaan, niin missä se rakkautesi häntä kohtaan näkyy? Kyllähän mäkin voin sanoa rakastavani vanhempiani, vaikka en jaksakaan heitä monta päivää putkeen, mutta parisuhteessa luulisi, että sen rakkauden kohteen ajatuksista olisi kiinnostunut..

En sanonut etten tykkää tehdä mitään mieheni kanssa, päinvastoin. Tykkään käydä yhdessä vaikka leffassa, syömässä, lenkillä ja välillä on ihana pitää ihan koti-iltojakin, mutta miehen lempipuuhaa tuntuu olevan 24/7 peiton alla makoilu ja kiehnäys. Tässä asiassa olemme erilaisia.

Rakkaus näkyy esimerkiksi juuri siinä että heti jos hän on päivän kauemmin poissa, mulle tulee kamala ikävä ja yksinäinen olo. Ja aina jos mulla on vaikea tilanne niin toivon vain miestäni siihen viereen halaamaan.

Siksi en tajuakaan näitä tunteitani :( kun hän ei ole kanssani niin toivon sitä läheisyyttä ja kun mies sitten on vieressä niin haluaisin olla yksin.

Vierailija
4/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läheisyydenkaipuultaan erilaisia ihmisiä. Kuulostaa ihan kuin minun tekstiltäni, olen itsekin pohtinut olenko jotenkin tunneköyhä. Hyvä kuulla, etten ole ainoa.

Vierailija
5/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan miestäni ja 2v ollaan myös oltu yhdessä. on päiviä kun haluan paaaaljon kosketusta ja on päiviä että ''pysy nyt perkele erossa ees hetken'' en tosin sano noin mutta ei aina halua jatkuvaa kosketusta.

Et ole ainoa mietä on monta samanlaista niin naista kuin miehiäkin! stemppiä ja muista osoittaa rakkautta sanoin ja teoin, ei ainakaan ala epäilee sinua... :)

Vierailija
6/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ottakaa molemmat omaa aikaa. Ei ole normaalia roikkua toisessa ympäri vuorokauden.

Vierailija
7/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä roikuta toisissamme koko ajan. Molemmilla on omat kaverit, harrastukset ja juttunsa mutta silloin kun ollaan yhdessä niin mies haluaa vain kiehnätä. Itse rakastan ihan vain sellaista yhdessäoloa että toinen on vaikka koneella ja toinen lukemassa, mutta ollaan kuitenkin samassa tilassa.

Ollaan puhuttu asiasta mutta hankalaa kun hellyydentarpeet on niin erilaiset. Mukava tosin kuulla etten ole ainoa.

Vierailija
8/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihan varma että rakastat poikaystävääsi, kun et edes ole kiinnostunut hänen ajatuksistaan, teoistaan tai läheisyydestään etkä halua edes puhua hänelle? Luulen, että olet vain riippuvainen, vaikka et oikeastaan edes pidä häntä mielenkiintoisena.