Kukaan ei tarvitse kaksia silmälaseja.
Kuitenkin monet kuvittelevat tehneensä hyvät kaupat. Koska sinä tajusit, että sinua jymäytettin?
Kommentit (87)
tarvitsen niitä kaikkia.
Yhdet duunissa, yhdet keittiössä, yhdet keittiönpöydällä ja yhdet makkarissa.
Ovat lukulasit, mutta plussaa on sen verran etten näe ohjeita, Hesaria jne.
Sitä paitsi kaikki kehykset ovat erilaisia - minulla on noin 6 talvisaappaat. Vaihtelen niitäkin.
Mulla on tällä hetkellä yhdet käytössä olevat lasit, mutta on pian pakko hankkia toiset, kun silmät eivät kestä enää piilareita ja tarvitsen vauhdikkaaseen urheiluun sopivat lasit. Ja sellaisia taas en voi käyttää työssäni.
Elämäntilanteet voivat olla niin erilaisia. Ja tarvitsetko sä niin monia kenkiäkään kuin sulla on? Vai onko osa ostettu vain koska halusit ne?
Muutamia vuosia sitten ostettiin vain yhdet lasit. Mutta sitten keksittiin että myyntiä voidaan valtavasti kasvattaa jos jokaisella olisikin kahdet lasit. Ja turhamaiset menivät retkuun. Huvittavinta on ne jotka luulevat saaneensa aurinkolasit ilmaiseksi. Haha haa.
Vitsi mikä idiootti ap, aivan kakara.
Johan täällä moni sanoi että tarvitsee monitehot ja lukulasit mutta ethän sä dorka osaa näihin kommentoida..
MInä tarvitsen: lääkäri ei anna ajaa autoa kaksiteholasit päässä
Olet vaan liian nuori. Jos tarvitsit 30-vuotiaana yksiä silmälaseja, tarvitset 45-vuotiaana takuuvarmasti vähintään kaksia. Ikänäkö nääs tekee sen, ettei pysty enää lukemaan ja työskentelemään tietokoneella samoilla laseilla, joita käyttää kaupungilla liikkuessaan.
Mä oon 46 ja vain yhdet kaksiteholasit,
töitä teen tietokoneella ja kaupungillakin liikun samoilla laseilla.
Miinuksia -8
En tarvitse takuuvarmasti vähintään kaksia
Oletkin ehkä niitä tylsän silmälasityylin edustajia. Aina ja joka paikassa ne yhdet ja samat lasit.
Oletkin ehkä niitä tylsän silmälasityylin edustajia. Aina ja joka paikassa ne yhdet ja samat lasit.
kerroin vain että mä en tarvi erikseen laseja työskentelyyn ja kaupungille, samat kakstehot käy
Ne olisivat kaivanneet korjausta. Olisi pitänyt jättää liikkeeseen, josta olisivat lähettäneet jonnekin ja olisi saanut takaisin viikon päästä. Miten luulet, että likinäköinen olisi selvinnyt viikon ilman laseja? Olis pitänyt olla varalasit.
Mulla on lukulasit ja monitehot. En vain osaa lukea monitehoilla, joten lukulasit on ihan välttämättömät.
Lukulasit ja kaukolasit. Mieheni ainakin tarvitsee. Mikä kommentti tuokin nyt oli?
Ja mulla on kolmet lasit. Tyylin mukaan ja onhan se hyvä olla varalla jos joku hajoaa.
kyllä mä ainakin tein hyvät kaupat, toiset aurinkolaseina
Pitänee kertoa kaverilleni, jolla on noin kymmenet silmälasit. :D Tyylin mukaan vaihtelee.
hankalaa, jopa vaarallista. Siksi minulla on kahdet lasit. Piilolaseja en käytä. En tiedä, miten optikkoliikkeessä onnistuivat jymäyttämään, kun ihan itse sellaiset halusin. Ehkä olen tyhmä.
Mutta myönnän että menin ostamaan 79 euron laseja ja aurinkolaseja kaupan päälle. Kävelin kaupasta ulos kolme sataa euroa köyhempänä. En ole katunut.
Ne alennukset yleensäkin koskevat varastovahvuuksia ja halpoihin kehyksiin ei saa paksuja laseja vaan niihin on pakko ottaa linssien ohennus.
kahdet monitehot ja yksitehoaurinkolasit
kaikki käytössä ja tarpeelliset
Olet vaan liian nuori. Jos tarvitsit 30-vuotiaana yksiä silmälaseja, tarvitset 45-vuotiaana takuuvarmasti vähintään kaksia. Ikänäkö nääs tekee sen, ettei pysty enää lukemaan ja työskentelemään tietokoneella samoilla laseilla, joita käyttää kaupungilla liikkuessaan.
Voisikohan ap vähän perustella miksei tarvitse? Jos sinä et tarvitse (kenties silmälaseja lainkaan), ei se silti ole peruste sille ettei kukaan tarvitsisi.
Näin äkkiseltään tulee mieleen lasit kolmeen eri tarpeeseen: arkilasit, harrastuslasit ja aurinkolasit.
en mäkään tarttis, mut neljät omistan :) Eikä mua mitenkään ole "huijattu", iteppä mä kauppaan menin ja halusin erilaisia