Ottaako muita päähän Idols-Stinan
Kommentit (27)
Tai en voi ehkä sanoa, että päähän ottaa, mutta mun mielstä tosi ärsyttävää katsottavaa!
Tuntuu et sen jalat katkeaa ihan minä hetkenä hyvänsä, kun se notkuu.
Ja nyt kun sanoit sanan stripparimainen, niin sitä se kyllä myös vähän on!
Ja nyt kun Nina sanoi sille, että vois laulaa välillä piiloutumatta tanssinsa taakse. Musta oli hyvin sanottu, koska välillä tuntuu, että Stinan tanssi on tosiaan tärkeämpää kun laulu.
ap
se ottaa päähän? Ottaisiko päähän, jos esim. fatima olisi esiintynyt samalla tavalla vai johtuuko se vain stinan ulkonäöstä?
ollaan kateellisia Stinan jaloista. Vai että oikeen pelätään niiden katkeavan. hah
itseensä täynnä olevalta vaikuttaa.
Stiinalle tyyli sopii, ei ole mitenkään teennäisen oloista vaan vaikuttaa siltä, että tyttö on ihan itsenään tuollainen ja mua ei ainakaan haittaa jos joku on aidosti mitä on. Oli sitten mitä tahansa.
Teennäisyys on se mikä saa mut joskus ärsyyntymään ja sitä en ole Stiinassa huomannut. Lotassa teennäisyyttä kyllä oli välillä, varsinkin loppua kohden.
mutta olenhan jo vanhempi mamma. En ole tykännyt hänen meikeistään enkä liikekielestään koko kilpailun aikana. En ole myöskään tykännyt hänen äänestään enkä hänen lauluvalinnoistaan.
ollaan kateellisia Stinan jaloista. Vai että oikeen pelätään niiden katkeavan. hah
mutta minua se kiemurteleminen ja etenkin vasemman käden jatkuva heiluttaminen häiritsee.
Kauniit sääret kyllä on tytöllä :)
Mutta se stripparimainen nytkytys...
ap
mutta olenhan jo vanhempi mamma. En ole tykännyt hänen meikeistään enkä liikekielestään koko kilpailun aikana. En ole myöskään tykännyt hänen äänestään enkä hänen lauluvalinnoistaan.
Vaikka Stiinasta muuten tykkäänkin ja veti tänään(kin) hyvin, mutta mekko oli aika provosoiva.
Niin, ja olen nuori mamma;D
pikkarit vilahtaa. Ja olisi ehkä ällöttävää istua tuossa tuomarin pöydässä, kun on suora näköala Stinan hameen alle, voisi olla vaikea löytää silmilleen sopivaa paikkaa.
Se on hänelle omaleimaista. Ajatelkaa vaikka Tina Turnerin koikkelehtimista. Ei sekään haittaa pätkääkään.
mekko ja kiemurtelu olekaan naiskatsojille tarkoitettu.
Miten se nyt oli stripparimainen??? hyvä kroppa ja lyhyt hame... so?
Ettei peittele sitä seksikkyyttään vaan antaa mennä. Kyllä stina on minusta todella seksikäs vaikka en häntä keskivertoa kauniimpana pidäkään. Suomalaiset on yleensä harmaavarpusia..ja niin olen minäkin, harmaavarpunen nuori äiti.
Ettei peittele sitä seksikkyyttään vaan antaa mennä. Kyllä stina on minusta todella seksikäs vaikka en häntä keskivertoa kauniimpana pidäkään. Suomalaiset on yleensä harmaavarpusia..ja niin olen minäkin, harmaavarpunen nuori äiti.
Mautonta seksikkyyttä on se, että ollaan halvassa liian lyhyessä mekossa ja nytkytellään provosoivasti.
Tai en voi ehkä sanoa, että päähän ottaa, mutta mun mielstä tosi ärsyttävää katsottavaa!
Tuntuu et sen jalat katkeaa ihan minä hetkenä hyvänsä, kun se notkuu.
Ja nyt kun sanoit sanan stripparimainen, niin sitä se kyllä myös vähän on!
Ja nyt kun Nina sanoi sille, että vois laulaa välillä piiloutumatta tanssinsa taakse. Musta oli hyvin sanottu, koska välillä tuntuu, että Stinan tanssi on tosiaan tärkeämpää kun laulu.