Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä vedenpitävät hanskat lapsille tähän säähän??
10.04.2011 |
Poika 6v, tyttö 3v, kumpikin lotraavat lätäköissä!
Kehukaa vapaasti!!
Kommentit (3)
Meillä tytöllä käytössä Didrikssonin fleecevuorelliset kurahanskat, hyvin pitäneet vettä ja kädet pysyneet lämpiminä.
Eikä maksaneet kun 9,90 Prismassa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja toisina on Sittarin mammuttimarkkinoiden lassie-supratecit.
Reima-rukkasemme varastettiin päiväkodissa heti... Nää on saaneet olla rauhassa.
Alue: Aihe vapaa
millaisia mieluiten pidät lapsilla.
Reimatecin rukkaset pitää tosi hyvin vettä, mutta niin myös pitää tietty tavalliset kurarukkaset :)