Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä menen paikan päälle katsomaan Katen ja Williamin häitä!

Vierailija
09.04.2011 |

Saa nähdä, kuinka tiivis on tunnelma :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan lajissaan elämys, joka on ainutlaatuinen.

Itse mieluummin asetun sohvannurkkaan herkkujen kera ja tyydyn sellaiseen katsomiseen, mutta asian merkityksellisyyttä kyllä kuvaa se, että katson erittäin harvoin televisiota, mutta kaikki kuninkaalliset häät olen katsonut lapsesta asti.

Hyvää Lontoon matkaa!

Vierailija
2/7 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt vähän maku noihin kuninkaallisiin häihin. Williami taitaa olla oikeasti jonkin sortin siniverinen, mutta esim. naapurimaan Vickan on 50% ja tuleva lapsi enää 25% siniverinen (jos sitäkään), muissa pohjoismaissa menee vielä huonommin. Pari sukupolvea lisää niin ne ovat kaikki ihan taviksia, joita kansa elättää isolla rahalla. Tuntuisi vähän hassulta maksella jonkun matti meikäläisen privaattikoneiden lentoja ja kalliita kuluja.

Onneksi suomessa ei ole tuollaisia wanna-be-kruunupäitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se vähän niinkin.

Mut toisaalta mun mielestä kaikki glamouri on ihan tervetullutta. Ja eikös tämä pari vaikuta oikein symppikseltä ja rakastuneelta. Ja hyvän näköisiäkin ovat.

Vierailija
4/7 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että ne ovat työpäivänä, perjantaina jo klo 11.00. Pukukoodi on uniform, morning coat or lounge suit.

Vierailija
5/7 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon Lontoossa niitten häitten aikaan. :) Ei kyllä niitten takia oltu menossa, mutta ei saatu ennen tota ajankohtaa tuttua, hyvää hotellia.

Vierailija
6/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että ne ovat työpäivänä, perjantaina jo klo 11.00. Pukukoodi on uniform, morning coat or lounge suit.

Meillä täälä Englannissa on yleinen vapaapäivä - häiden vuoksi, en tosin siltikään jaksa raahautua 'katsomaan paikanpäälle' häitä..

Vierailija
7/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan onnittelut taalta Lansi-Lontoosta haaparille!