Täällä ei kyllä saa sääliä koskaan aina on itse pilannut elämän!
Kommentit (8)
miten te oikeessa elämässä toimitte, potkitte maassa makaavaa?
Nainen on naiselle susi. Kaikki ollaan samassa jamassa, joten ei kai tässä sääli auta.
miten te oikeessa elämässä toimitte, potkitte maassa makaavaa?
tilittämään että mies hakkaa ja juo ja raiskaa niin sanotteko tosiaan että jassap tai että mitäs olet sellasen kanssa mennyt naimisiin, oisko vähän kannattanut miettiä...
Kaikki kun eivät käyttäydy vuodesta toiseen samalla tavalla...
kun luin tuota ketjua äidistä, joka on just saanut keskenmenon ja jonka mies nukkuu / on ulkona ja vaimo joutuu kipujensa kanssa hoitamaan kodin.
Puolet kommenteista oli ihan asiattomia. Ollaanko me naiset tosiaan niin epäsolidaarisia toisiamme kohtaan? Miesten hommafoorumeilla yms. miehet vaan komppaa ja kannustaa toisiaan, ei siellä ketään poljeta maahan.
Mitäs kirjoittelette niin paljon provoja ja trolleja, ettei mihinkään enää kannata uskoa. Ja mitä sitäpaitsi tehdään säälillä? Jos kaipaa sielunsyrjän silitystä, niin onhan sieltä nekin kommentit poimittavissa.
kun luin tuota ketjua äidistä, joka on just saanut keskenmenon ja jonka mies nukkuu / on ulkona ja vaimo joutuu kipujensa kanssa hoitamaan kodin.
Puolet kommenteista oli ihan asiattomia. Ollaanko me naiset tosiaan niin epäsolidaarisia toisiamme kohtaan? Miesten hommafoorumeilla yms. miehet vaan komppaa ja kannustaa toisiaan, ei siellä ketään poljeta maahan.
Ja muutama kuukausi sitten kirjoitin itsekin jotain mikä silloin oli minulla huonosti niin haukkumistahan täällä vain sai.
Ihan muutaman mukavan vastauksen sain mutta ne kyllä sitten lämmitti sydäntä =D
AP
Jos itse ryssii, itse lusikoi myös sopan. Ja säälihän auttaisi... niin mihin?