eiliset satuhäät!! Eikö muka ole ketjua niille
selailin taaksepäin eilisaamuun saakka keskusteluja, enkä löytäny
Kommentit (9)
Olisko niin että vastuulliset ihmiset katsoivat samaan aikaan toiselta kanavalta vaalikeskkustelua?
Kehtaatko myöntää että itse töllötit jotain hääohjelmaa?
ja tulin siihen tulokseen, että sulhoa vietiin kuin pässiä narussa. Olisin tosi pettynyt ja loukkaantunut, jos oma poikani käyttäytyisi noin lammasmaisesti.
olla niin erilaiset ettei kukaan pysty vertaamaan niitä koto Suomessa pidettäviin tai pidettyihin. Hienot iltajuhlat, kerrassaan upeat. Se morsiamen kotona käyminen ja lahjusrahojen vieminen sisään päästäkseen oli ainut,joka muistutti himean suomalaista kotikutoista hääohjelmaa.
ei kai sitä vaalikeskustelua koko yötä katsota. Ja kai edes joku kotiäiti olisi katsonut sen tänään päivällä?
ja tulin siihen tulokseen, että sulhoa vietiin kuin pässiä narussa. Olisin tosi pettynyt ja loukkaantunut, jos oma poikani käyttäytyisi noin lammasmaisesti.
katso jaksoa just. Mäkin haluan kuviokellujia mun häihin :D
sait? Minulle ei tullut lainkaan mieleen. Mieshän se oli aktiivinen toimija ollut. Johtuiko vaikutelma siitä, että morsian puhui koko ajan. Ohjelmassa oli liikaa sitä jorinaa, liian vähän näytetiin muuta ympärillä.
ei varmaan oikein kukaan keksi arvostelemista. Ihania ne uskonnolliset seremoniat. Ainoa mihin itse kiinnitin huomiota oli sulhasen isan kauhtuneet farkut siina sukujen tapaamisjuhlassa, muilla miehilla oli puvut ja sulhasen avustajilla (joista ainakin jotkut oli suomalaisia) oli vietnamilaiset perinteiset vaatteet.
Eikö ulkomaan morsiosta löytynyt muka mitään haukuttavaa?