Mä HALUAN nämä lastenvaunut!!! Mies ei suostu :(
http://1.bp.blogspot.com/_31Rjv8SZo8A/RzM9IVHWLuI/AAAAAAAAA-s/MTLnLvYKB…
Silver Crossin vaunut. Ei oo mitään kauniimpaa ja haluan just ton mallin. Miehen mielestä liian kalliit ja epäkäytännölliset. Olis varaa ja autoonkin mahtuu!!!
Kommentit (69)
niin et tarvitse lupaa.Osta omilla rahoillas,mulla oli melkein sama malli tai siis mun vauvalla pari vuotta sitten.Englannistako meinasit ostaa???
Oon nähny noita livenä. Hautajaisvankkurit, jotak vie karseesti tilaa.
noin vain. Noihan maksaa 2500 euroa kuitenkin..
ap
noin vain. Noihan maksaa 2500 euroa kuitenkin..
ap
Mä olen yrittänyt tehdä aina niin, että sovin miehen kanssa, että jos mä saan jotain tuon tyylistä niin mies saa sitten uudet kaiuttimet jne:D
Koita vielä perustella jälleenmyyntiarvolla?
t. 2
Pelkiksi vauva-ajan vaunuiksi ovat kalliit.
Perustele miehellesi, että parhaat asiat elämässä ovat niitä joissa ei ole mitään järkeä. Noi vaunut on kuitenkin laadukkaat, jämäkät ja turvalliset, eikä mitkään hempulat. Eli vedä se "tämä nostaa mun elämänlaatua" -kortti:)
2 edelleen
Meillä makso silloin vajaa 3 vuotta sit reilu 1800€ + rahtikulut.Eikä niistä saa rattaita eli aika lyhyt ilo mut jälleenmyyntiarvo on aika korkee jos ei halua pitää niitä.Jos on yhteiset rahat ehdotan kuten joku muukin et käy kauppaa niistä.Jos sä saat noi vaunut vauvalle,mies saa periksi jossain miehille tyypillisessä älyttömyydessä.
ei siihen miehen lupaa tarvita.
Ei miehet tajua estetiikan päälle mitään. Sanot vaan, et "ostin jo, ei voi enää perua".
Miehen mielestä liian kalliit ja epäkäytännölliset. Olis varaa ja autoonkin mahtuu!!!
Olen kyllä miehesi kanssa samaa mieltä..
Ostin juuri eilen uudet kärryt, mies ei edes tiedä. Olen vaunufriikki ja otan kaiken tästä ajasta irti = )
Jos varaa, niin osta. Sinähän niitä vaunuja lykit. Aina saa laatutavaran eteenpäin. Etenkin jos ei suomesta vastaavaa saa.
Ostin juuri eilen uudet kärryt, mies ei edes tiedä. Olen vaunufriikki ja otan kaiken tästä ajasta irti = )
Jos varaa, niin osta. Sinähän niitä vaunuja lykit. Aina saa laatutavaran eteenpäin. Etenkin jos ei suomesta vastaavaa saa.
Elämä on kivempaa kun joskus ostaa jotain ihanaa, vaikkei se olisi niin viimeisen päälle järkevää!
meistä ei kyllä kumpikaan pistäisi rahaa tuollaiseen hömppään tuollaista summaa.
Puoli vuotta voit noita käyttää, ja jos saat vauvan elkukesästä, ne menee ihan ok, eli kesän ja alkusyksyn. Mutta ei sitten lumessa ja loskassa.
Katso, mitä saat noista puolen vuoden kuluttua, se vaunujen hintahan on sitten se erotus. Jos esim. 2000, hinta on satasen kuussa.
Onhan noi kivat, mutta ihan oikeasti anna olla. EI mitään järkeä. Mäkin ostin kalliit vaunut, joista tykkäsin (mut oli kyllä kymmenen kertaa noita halvemmat), ja olen sittemmin miettinyt, et olisi pitänyt ostaa halvat sellaiset, jotka menee ihan vauvasta taaperoon ja on joka vaiheessa mahdollisimman käytännölliset.
Nuo on ihan naurettava investointi.
Voiko enää epäkäytännöllisemmät olla ja minkä HINTAISET! Huhheijjaa, en ihmettele miehesi kommenttia :D
Makuasia kai... :D
Onhan noi kivat, mutta ihan oikeasti anna olla. EI mitään järkeä. Mäkin ostin kalliit vaunut, joista tykkäsin (mut oli kyllä kymmenen kertaa noita halvemmat), ja olen sittemmin miettinyt, et olisi pitänyt ostaa halvat sellaiset, jotka menee ihan vauvasta taaperoon ja on joka vaiheessa mahdollisimman käytännölliset.
Nuo on ihan naurettava investointi.
Mun mies on ihan samanlainen, ei tajua minkään kauniin ja tyylikkään päälle mitään. Itse olen esteetikko viimeisen päälle ja haluan, että omistamani tavarat ovat iloja silmälle ja täydentävät tyyliäni.