Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä HALUAN nämä lastenvaunut!!! Mies ei suostu :(

Vierailija
09.04.2011 |

http://1.bp.blogspot.com/_31Rjv8SZo8A/RzM9IVHWLuI/AAAAAAAAA-s/MTLnLvYKB…

Silver Crossin vaunut. Ei oo mitään kauniimpaa ja haluan just ton mallin. Miehen mielestä liian kalliit ja epäkäytännölliset. Olis varaa ja autoonkin mahtuu!!!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen, ei tajua minkään kauniin ja tyylikkään päälle mitään. Itse olen esteetikko viimeisen päälle ja haluan, että omistamani tavarat ovat iloja silmälle ja täydentävät tyyliäni.

<a href="http://1.bp.blogspot.com/_31Rjv8SZo8A/RzM9IVHWLuI/AAAAAAAAA-s/MTLnLvYKB…" alt="http://1.bp.blogspot.com/_31Rjv8SZo8A/RzM9IVHWLuI/AAAAAAAAA-s/MTLnLvYKB…">http://1.bp.blogspot.com/_31Rjv8SZo8A/RzM9IVHWLuI/AAAAAAAAA-s/MTLnLvYKB…;

Silver Crossin vaunut. Ei oo mitään kauniimpaa ja haluan just ton mallin. Miehen mielestä liian kalliit ja epäkäytännölliset. Olis varaa ja autoonkin mahtuu!!!

Vierailija
2/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et tarvitse lupaa.Osta omilla rahoillas,mulla oli melkein sama malli tai siis mun vauvalla pari vuotta sitten.Englannistako meinasit ostaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny noita livenä. Hautajaisvankkurit, jotak vie karseesti tilaa.

Vierailija
4/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vain. Noihan maksaa 2500 euroa kuitenkin..

ap

Vierailija
5/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Poppasen ajat on jo ohi.

Vierailija
6/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkäytännölliset

Vierailija
7/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vain. Noihan maksaa 2500 euroa kuitenkin..

ap

Mä olen yrittänyt tehdä aina niin, että sovin miehen kanssa, että jos mä saan jotain tuon tyylistä niin mies saa sitten uudet kaiuttimet jne:D

Koita vielä perustella jälleenmyyntiarvolla?

t. 2

Vierailija
8/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkiksi vauva-ajan vaunuiksi ovat kalliit.

Vierailija
9/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäät kodin vangiksi

Vierailija
10/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele miehellesi, että parhaat asiat elämässä ovat niitä joissa ei ole mitään järkeä. Noi vaunut on kuitenkin laadukkaat, jämäkät ja turvalliset, eikä mitkään hempulat. Eli vedä se "tämä nostaa mun elämänlaatua" -kortti:)

2 edelleen

Vierailija
11/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä makso silloin vajaa 3 vuotta sit reilu 1800€ + rahtikulut.Eikä niistä saa rattaita eli aika lyhyt ilo mut jälleenmyyntiarvo on aika korkee jos ei halua pitää niitä.Jos on yhteiset rahat ehdotan kuten joku muukin et käy kauppaa niistä.Jos sä saat noi vaunut vauvalle,mies saa periksi jossain miehille tyypillisessä älyttömyydessä.

Vierailija
12/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen miehen lupaa tarvita.

Vierailija
13/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen miehen lupaa tarvita.

Ei miehet tajua estetiikan päälle mitään. Sanot vaan, et "ostin jo, ei voi enää perua".

Vierailija
14/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä liian kalliit ja epäkäytännölliset. Olis varaa ja autoonkin mahtuu!!!

Olen kyllä miehesi kanssa samaa mieltä..

Vierailija
15/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri eilen uudet kärryt, mies ei edes tiedä. Olen vaunufriikki ja otan kaiken tästä ajasta irti = )

Jos varaa, niin osta. Sinähän niitä vaunuja lykit. Aina saa laatutavaran eteenpäin. Etenkin jos ei suomesta vastaavaa saa.

Vierailija
16/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri eilen uudet kärryt, mies ei edes tiedä. Olen vaunufriikki ja otan kaiken tästä ajasta irti = )

Jos varaa, niin osta. Sinähän niitä vaunuja lykit. Aina saa laatutavaran eteenpäin. Etenkin jos ei suomesta vastaavaa saa.

Elämä on kivempaa kun joskus ostaa jotain ihanaa, vaikkei se olisi niin viimeisen päälle järkevää!

Vierailija
17/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä ei kyllä kumpikaan pistäisi rahaa tuollaiseen hömppään tuollaista summaa.

Puoli vuotta voit noita käyttää, ja jos saat vauvan elkukesästä, ne menee ihan ok, eli kesän ja alkusyksyn. Mutta ei sitten lumessa ja loskassa.

Katso, mitä saat noista puolen vuoden kuluttua, se vaunujen hintahan on sitten se erotus. Jos esim. 2000, hinta on satasen kuussa.

Vierailija
18/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi kivat, mutta ihan oikeasti anna olla. EI mitään järkeä. Mäkin ostin kalliit vaunut, joista tykkäsin (mut oli kyllä kymmenen kertaa noita halvemmat), ja olen sittemmin miettinyt, et olisi pitänyt ostaa halvat sellaiset, jotka menee ihan vauvasta taaperoon ja on joka vaiheessa mahdollisimman käytännölliset.

Nuo on ihan naurettava investointi.

Vierailija
19/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää epäkäytännöllisemmät olla ja minkä HINTAISET! Huhheijjaa, en ihmettele miehesi kommenttia :D

Makuasia kai... :D

Vierailija
20/69 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi kivat, mutta ihan oikeasti anna olla. EI mitään järkeä. Mäkin ostin kalliit vaunut, joista tykkäsin (mut oli kyllä kymmenen kertaa noita halvemmat), ja olen sittemmin miettinyt, et olisi pitänyt ostaa halvat sellaiset, jotka menee ihan vauvasta taaperoon ja on joka vaiheessa mahdollisimman käytännölliset.

Nuo on ihan naurettava investointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme