Mä HALUAN nämä lastenvaunut!!! Mies ei suostu :(
http://1.bp.blogspot.com/_31Rjv8SZo8A/RzM9IVHWLuI/AAAAAAAAA-s/MTLnLvYKB…
Silver Crossin vaunut. Ei oo mitään kauniimpaa ja haluan just ton mallin. Miehen mielestä liian kalliit ja epäkäytännölliset. Olis varaa ja autoonkin mahtuu!!!
Kommentit (69)
Onhan noi kivat, mutta ihan oikeasti anna olla. EI mitään järkeä. Mäkin ostin kalliit vaunut, joista tykkäsin (mut oli kyllä kymmenen kertaa noita halvemmat), ja olen sittemmin miettinyt, et olisi pitänyt ostaa halvat sellaiset, jotka menee ihan vauvasta taaperoon ja on joka vaiheessa mahdollisimman käytännölliset.
Nuo on ihan naurettava investointi.
Miksi ap ei saisi nauttia vauva-ajastaan unelmiensa vaunujen muodossa? Miksi pitää olla niin helkkarin järkevä aina?
niin käytä kaikkia keinoja. Miesten kanssa pitää osata iskeä siihen heikoimpaan kohtaan. Spontaania seksiä, aamuherätyksiä suihinottoon jne. niin kyllä äijät kaivaa kuvetta. Todistettu toimivaksi monta kertaa :-)
tän värisenä,
http://stylefrizz.com/img/silver-cross-silver-shadow-baby-pram.jpg
siis ihan järkyt vaunut minkä värisenä vaan.
Miehes on oikeassa.
cähän överit. muttaj os rahaa on niin osta pois.
niin käytä kaikkia keinoja. Miesten kanssa pitää osata iskeä siihen heikoimpaan kohtaan. Spontaania seksiä, aamuherätyksiä suihinottoon jne. niin kyllä äijät kaivaa kuvetta. Todistettu toimivaksi monta kertaa :-)
Mun mieheen toi aamuinen suihinotto toimii ihan älyttömän hyvin:)
Olivat oikeasti Brion ikivanhat vintage (vai mikä se sana nyt olikaan) vaunut. Maksoin niistä 40€. Pyörät olivat ohuet ja hankalat lumisohjossa, mutta kyllä niillä silti jotenkin eteenpäin pääsi. Ainakin kunto kasvoi :) Kun vaunuaika oli oli ostin kunnon Emmaljungat ja voi että mä nautin niiden työntelystä kun oli kunnon pyörät!
Mutta eivät ehkä kovin käytännölliset, ja uutena kalliit. Löytyiskö huutonetistä? Siellä on monesti ollut myynnissä noita silver cross-vaunuja.
Mä ostin huutiksesta meidän vauvelille todella ihanat 30v vanhat emmaljungat kohtuuhintaan. Ne on myös käytännölliset: tilava tavarakori, isot renkaat, mahtuvat bussiin jne. Ja keräävät ihastuneita katseita :) Ymmärrän sua, nykyajan vaunut on todella rumia!
ihankuin ruumisarkku pyörillä :D
jos mä oisin sun mies ni en mäkään antas lupaa ostaa tollasia.
ja liian kalliit ja todella lyhytikäiset ja epäkäytännölliset. Sinänsä ymmärrän, että joskus vain haluaa jotain kaunista, mutta ehkä tämä ei ole nyt se asia? Mielestäni noissa vaunuissa on täysin ymmärrettävää, että miehesi ei esimerkiksi halua työntää vauvanne niissä, sen verran erikoiset ovat.
järki käteen...
Kuinka monen kuukauden ilo noista on?? Kolmen lapsen äitinä tiedän, että vaunuihin on ihan turha hakata rahaa. Samalla lailla vauva nukkuu Emmaljungissa, Gessleineissa, Hartaneissa, käytetyissä vaunuissa. Kunpa itsekin olisin tajunnut tämän esikoista odottaessani. Olisi säästynyt iso raha.
että meillä ei ole yhteisiä rahoja, jos se kerran tarkoittaa suihinottoja yms, jotta saa haluamansa vauvanvaunut.
Jos haluan vaunut, ostan ne. Jos mies ei kehtaa niitä työnnellä, ostakoot omat (tuskin ostaisi).
ja hieman pelkistetympi malli?.Alunperin uutena halvempi ja nyt sais parilla sadalla.
ei kai ole mitään järkeä siinäkään, että perheeseen ostetaan kahdet lastenvaunut siksi, ettei päästä kompromissiin.
Eri asia on, jos ap:n miehen ei ole tarkoitus työntää lasta koskaan vaunuissa.
Osta ne! Yhteiset rahat tarkoittaa sitä, että molemmat saa rahoja käyttää ei siihen miehen lupaa tarvita.
noin vain. Noihan maksaa 2500 euroa kuitenkin..
ap
joku voisi maksaa jostain helvetin lastenvaunuista 2500 euroa? Ei ole totta -mistä noin hölmöjä ihmisä löytyy?
Vaimo osti samannäköiset 1970 luvun retro Silver Crossit kirpparilta. Erittäin siistit, lähes käyttämättömät. Maksoi 20€. Ihan tyylikkäät ja muutamana kesäpäivänä olivat "ajelulla" käytössä. Nykyisellään sisällä koristeena. En minäkään herra jeesus 2500€ maksaisi niistä.
Mutta ihan naurettavat kärryt :D