Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KOLMOSEN haaveilijat**

09.04.2011 |

Kerta täällä on tuo juttu kuivunut täysin kasaan, ei ole mitään järkeä aloittaa kuukausipinoja, joten tässä vain tällainen yleispino.

Jos täällä yhtäkään enää on jäljellä niin tulin vain kertomaan, että meillä on homma jäähyllä siihen asti kunnes vaaka näyttää -5kg. sitten aloitetaan clomit.

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Olen pitänyt hieman palstataukoa, mutta lukemassa olen välillä käynyt.

Täällä ei siis mitään kummoista, kierto jatkuu samanlaisena säännöllisen epäsäännöllisenä. Lopetin päivien laskemisen kokonaan, koska vain lisäsivät stressiä.

Noista syntymäkuukausista sen verran, että itse en niitä laskeskele ollenkaan. Kun on aina pieni ihme, että tässä edes tullaan raskaaksi, niin ei oikein voi ruveta skippamaan kuukausia..Eikä mulle olisi asialla mitään väliä, kunhan vain saisi käärön syliinsä

Vierailija
222/224 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Silja!!! :)

LilleLobster: Minunkin pitäisi varmaan tehdä samalla tavalla etten laskisi päiviä, koska olen huomannut sen lisäävän stressiä. Puuhailisi vaan silloin kun huvittaa.

Syntymäkuukausista... Minäkin ajattelin aikaisemmin että minä kuukautena olisi hyvä syntyä, mutta nyt esillä ei ole enää väliä kun yritystä on jo neljä vuotta takana.

Itse taidan jäädä nyt täältä taka-alalle.. Monta kertaa olen yrittänyt sitä, mutta jos nyt tekisi sen mitä on tässä pitkään jo miettinytkin. Kun tässä on jo monta vuotta yrittänyt (nyt jo 4. vuosi), niin nyt tuntuu ettei enää jaksa.. :( Eikä juuri enää huvitakaan. :( Toivotonta tämä on (aikataulujen ym. muun suhteen). Seuraavassa kierrossa ovis osuu luultavasti viikonlopulle, joten silloinkaan ei inssiä voi tehdä. Tai voihan sen periaatteessa tehdä jo perjantaina, mutta ei taida kovin hyvät mahikset olla silloin..?? Katsoo sitten ensi vuoden puolella inssiin menoa jos se on vielä ajankohtaista. Mutta tällaista täällä.

Meillä on tämän kuukauden lopussa miehen kanssa vuosipäivä ja yritetään sitä päästä joulukuun puolella kahdestaan juhlistamaan. :)

Viikonloppuna sairastuin flunssaan ja pienempi poika myös. :/

Tsemppiä ja plussaonnea teille kaikille!!! :)

Ja mukavaa Joulun odotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teille ihmiset kuuluu? Vastailkaa jos vain ehditte. Meillä on pukannut kiirettä, kun vanhempi poika täytti 5v. Tuli juhlittua oikein pitkän kaavan mukaan ja nyt on kertalaakista nurkat täynnä pikkulegoja. :)

ON: Täti tuli taas kylään kp 23. Sen jälkeen olen napsinut femarit (arimidexit) kp 2-6. Sivuoireita oli aika vähän, ekana päivänä oli vain "keskitason krapula". Muutoin en ole huomannut mitään vaikutusta (sivu- tai "hedelmällisyys"-oiretta). Kävin kp 12 ja uudelleen kp 14 ultrassa ja sekä munarakkula että limis ovat kehittyneet hyvin (nyt en muista mittoja).

Oviksen pitäisi olla muutaman päivän sisään, mutta ainakin vielä tänään tikuttaessani (kp 16) ei lh ollut noussut. Sovin lekurin kanssa, että 5 pv ovisplussan jälkeen käyn estrogeeni- ja progesteroni-verikokeessa.

Mulla siis pitäisi olla hyvä mahkut raskautua vaikka tähän kiertoon, mutta katsotaan nyt mitkä ovat verikokeiden tulokset. Jos täti tulee kylään ja tulokset ok, niin jatketaan femareilla. Jos tasot liian alhaalla, niin femareiden lisäksi otetaan käyttöön tod.näk. terolut. Mahdollista on myös joku progesteroni-piikki tai emättimeen annosteltava prog-tuote. Nämä ovat vielä jossittelua, katsotaan nyt miten tässä kierrossa käy. Itse olen skeptinen, ja sanoinkin lekurille, että olen asennoitunut 6 kk säätämiseen, ennen kuin annan itselleni luvan pettyä.

Plussatuulia puuh puuh

TaigaQ kp16/24 yk10 39/39 pojat06ja09

Vierailija
224/224 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin hiljainen tämä ketjumme edelleen on. Tänne ei kummempia kuulu. Lopetin myös kiertopäivien laskemisen ettei siitä aiheudu stressiä. Aktiivisesti ollaan ainakin yritetty ettei siitä voi olla kiinni. Vuosi yritystä tuli täyteen ja saldona keskenmeno ja pari kemiallista raskautta:( Olen varma että myös viime kierrossa olisi haalea plussa näkynyt jos vain olisin testannut, oireet oli niin samanlaiset kuin edellisessä kemiallisessa.

Kuukautisten pitäisi kai ensi viikolla alkaa. Rinnat on arat niinkuin oviksen jälkeen aina. Monet läheiset ovat raskaana ja sitä miettii koska se minun vuoroni olisi. Gynen mukaan kaikki ok ettei mitään estettä pitäisi olla. Tosin kierrot heittelee 26-35 ennen niin prikulleen säännölliseen 28-päivän kiertoon nähden. Voi varmasti johtua stressistä/kuumeilustakin.

Iloista Joulunodotusta kaikille!

Ele