**KOLMOSEN haaveilijat**
Kerta täällä on tuo juttu kuivunut täysin kasaan, ei ole mitään järkeä aloittaa kuukausipinoja, joten tässä vain tällainen yleispino.
Jos täällä yhtäkään enää on jäljellä niin tulin vain kertomaan, että meillä on homma jäähyllä siihen asti kunnes vaaka näyttää -5kg. sitten aloitetaan clomit.
Kommentit (224)
eleanora: tuli vaan mieleen tuosta greippimehusta, että minulla jostain syystä lyhensi kiertoa (luin että c-vitamiini jotenkin blokkaa estrogeeniä) ja tuo menhu teki kovemmat menkkakivutkin kun minulla on endometrioosi. Mutta tällaista.
Täti saapui taas ajallaan. :(
Soittelin tänä aamuna itse labrasta miehen spermanäyttteen tuloksia kun tuntui vaan kestävän (kuulin sitten myöhemmin että tuloksissa menee 1,5-2 viikkoa, kun minulle sanottiin että viikko). Tulokset olivat normaalit (vaikka mies oli antohetkellä flunssassa). Sen tarkempia tietoja en saanut; ne tulevat kirjallisena kotiin jonkin ajan päästä. Mietin tässä itse että ehkä tämä minun endometrioosi sitten sotkee loppukiertoa ja vaikeuttaa raskaaksi tulemista (ja ikääkin alkaa jo olla). Odotan vielä lääkärin soittoa, että miten edetään tästä eteenpäin.
Ilmoittelen sitten taas kun saan lisää tietoa. :)
Hyvää loppuviikkoa kaikille!! =) Ja tsemppiä tasapuolisesti! =)
Kp 11/27 (yritystä 4 vuotta). Ovista odotellessa.
Moi vaan kaikki. muumi, ymmärrän sua hyvin. Voi olla hyvä pitää taukoa. Itsekin päätin löysätä yritystä, en varsinaisesti lopettamalla sitä, vaan keskittymällä välillä muuhun. Siksi haenkin nyt töitä, ja vauvayritys on tilassa tjot (tulee jos on tullakseen).
2poj@näiti, olet todellinen aarre. Kaikkea hyödyllistä tietoa. Kovasti minua huolettaa kierron pituus, viime kierrossa se taisi jäädä 24 päivään. Olen juonut viime aikoina greippimehua, kun olen tuntenut itseni "kuivaksi" ja epäillyt limakalvon laatua ja paksuutta. Pitääkin pohtia, onko siitä mulle ensisijaista hyötyä, jos pääongelmani lienee estrogeenin alhaisuus, joka siis johtunee korkeahkosta prolaktiinista. Osaatteko muut kommentoida, mikä luomukeino nostaisi estrogeenipitoisuutta?
Lopputekstini käsittelee tyroksiinia ja prolaktiinia. Tämä on samansisältöistä kuin laitoin tuonne pitkään tuhdanneiden puolelle.
Minulta otettiin prolaktiinin lisäksi kilpirauhasarvot ja TSH (tyreotropiini) oli 0.921 mU/l. Normaali on välillä 0,4-4,0 mU/l, joten TSH-arvoni oli melko alhainen, jälleen normaalin rajoissa. Alhaisuus viittaa siihen, että tyroksiiniarvoni voivat olla hieman koholla, sillä nämä hormonit vaikuttavat vastakkaisiin suuntiin. Jos kiinnostaa, voi katsoa linkistä http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=snk03132
Vaikea sanoa, vaikuttaako tyroksiini ja prolaktiini toisiinsa. Tyreotropiini on kuten prolaktiinikin aivolisäkehormoni, niin jos aivolisäkkeessä on vaikka kasvain, niin voihan se vaikuttaa molempiin. Enemmän pidän kohdallani mahdollisena, että hemoglobiinin alhaisuus voi "lisätä" prolaktiinin vaikutusta. Taidanpa alkaa rautakuurille.
Linkistä www.medicina.fi/fato/40.pdf löytyy vielä tällaista tietoa: "Prolaktiinin hypotalaaminen säätely perustuu sekä estävän tekijän (dopamiini) että stimuloivan tekijän (PRF, jonka rakenne on
edelleen avoin) vaikutuksiin. -- TRH vapauttaa myös prolaktiinia, mutta se ei silti ole sama kuin PRF. Prolaktiinin eritystä lisäävät mm. estrogeenit ja arginiini. Myös psyykkinen ja fyysinen stressi, paasto, uni, imetys tai rintojen käsittely, yhdyntä ja raskaus lisäävät prolaktiinin eritystä ihmisellä."
Metsästän juuri ovulaatiota, hentoa viivaa tulee. Uskoni ovulaatioon tässä kierrossa on aika vaatimaton.
Näin meillä, tsemppiä muut!
TaigaQ kp14/26 yk7 39/39 pojat06ja09
TaigaQ: Ei kestä kiittää. :) Yksi on myös mistä olen lukenut on helokkiöljykapselit ovikseen asti, mikä voisi parantaa limakalvoa. Sitten jotkut ovat käyttäneet etikkatabeletteja ovisliman saamiseksi paremmaksi (saa esim. isoista marketeista) ja itse olen kokeillut puoli lusikallista vesilasiin (valkoviinietikkaa) ja mielestäni on lisännyt limoja. Huonona puolena etikka voi tehdä pahaa hampaille, kannattaa pestä hampaat ennen ottamista (siis jos juo tuota). Sitten olen käynyt myös homeopaatilla, josta sain yksiä pieniä pillereitä joilla saan pidettyä kiertoni edes 27:ssä. Kaikkea kannattaa kokeilla. :) Luonnon estrogeeniähän on esim. soijassa, ruusunmarjoissa ja olikohan vadelmissa (kannattaa vaikka googlata). No tuossa ainakin jotain. Sitten sain kuiviin limakalvoihin jokin aika sitten sellaista Vagifem valmistetta, minun mielestäni auttaa jonkin verran ja minulla on sellaista Acon intimate care moisturising- geeliä, jota apteekissa suositeltiin (voi käyttää yhdynnän aikana eikä tuhoa siittiöitä). Nämä nyt tulivat mieleen tässä ensimmäisinä.
Kopsaan tämän nyt pitkään tuhdanneiden puolelta, kun en viitsi kirjoittaa uudestan samaa juttua.:
Kirjoitanpa nyt saman tien. Lääkäri soitti äsken ja sanoi niitä miehen tuloksia numeroina ja olivat hyviä (en nyt muistä niitä enää ulkoa). Kirjoittaa minulle Crinone-reseptin loppukierron tueksi (Lugeja en voi käyttää). Sanoi että endokivuille ei voi tehdä mitään. Puhelun lopuksi ehdotti inssiä, että se olisi paras vaihtoehto tähän ja kun minulla on tosiaan ikääkin 37 vuotta (ja endo), niin ei voisi kauaa enää odottaa. Mutta lääkäri ei siis kuitenkaan mitenkään "pakottanut", vaan pyysi keskustelemaan kotona asiasta. Täytyy miettiä tuota ja mitä mieltä mies on asiasta. Onhan tuolla inssilläkin hintaa; oliko lähes 500e.?? Mutta tähän kiertoon tuo inssi ei enää ehdi, ja tekevätkö edes yksityisellä lauantaisin inssejä (Helsingissä)? Minulla oli siis kaikki arvot myös kunnossa, mutten että on tosiaan tämä viheliäinen endometrioosi. :/
Onko jollain kokemusta tuosta Crinonesta? Tai lugeista? Esim. miten on toiminut tai minkälaisia haittavaikutuksia on ollut? Netistä luin että käytön aikan voi esiintyä vuotoja..??
Tällaisia uutisia täällä tänään.
Kp 11/27
Moi vaan.
Kiitos 2poj@näiti vinkeistä. Taidan uskoa, että ne limatkin olisivat paremmat, jos estrogeeniä olisi enemmän. Mutta aion nyt ajatella muuta kuin raskautumista, joten yritän syödä runsaasti marjoja ja kasviksia, mutten rupea erityisesti vattuja yms. popsimaan.
Kuriositeetti, että tänään oli nuoremman pojan neuvola ja pyysin samalla tsekkaamaan mun hemoglobiinin, rautaa en ole nyt syönyt. Hb oli "vaan" 136. Olin äimän käkenä, miten se oli noin paljon muuttunut kuukauden sisään, edellinen arvo oli ollut 123. Terveydenhoitaja tykkäsi, että kyse voi olla siitä, miten paljon on juonut vettä. Aika huimat vaihtelut silti. Mahdollisesta virhemarginaalista vielä, että edellinen mittaus oli verikoe, nyt vain pikatesti, joka voi joskus näyttää liian alhaisia arvoja. Rautakuurille en siis ryhdy.
Taidan siirtyä taka-alalle, kun yrityskin muuttui tässä vähemmän totiseksi. Käyn silloin tällöin kyllä täällä lukemassa, olisi kiva seurata teidän muiden tilannetta.
Plussatuulia ja hyvää syksyn jatkoa kaikille! :-)
TaigaQ kp21/26 yk7 39/39 pojat06ja09
Flunssaa pukkaa... :( Tai ainakin yrittää tulla. En sitten aloittanut noita hormooneja vielä, kun resepti tuli myöhässä kiertoon nähden (se olisi pitänyt aloittaa 2 päivää oviksen jälkeen) ja oviksen ajoitus meni taas pieleen. Ajattelin aloittaa lääkkeet jos/kun menen tästä inssiin (jos mies suostuu myös). Sunnuntaina pitäisi alkaa menkat, katsotaan nyt.
Ei minulla tämän erikoisempaa ollut tällä kertaa. Vähän kiirettä pitää ja lapsikin on kipeänä. :/
Tsemppistä kaikille!!! :)
Kp 23/27
Ja taas minä täällä... :D Ajattelin vähän kertoa missä tällä hetkellä mennään.:)
Omaa napaa: Viikonloppuna alkoi menkat ja maanantaina soitin inssistä. Olen menossa ensi viikon alussa tarkastusultraan, että miten lähellä ovis luultavasti olisi (kp 10). Luulisin että ovisplussa tulee ensi viikon perjantaina (jos ei nyt kierto sekoile kuten viimeksi). Mutta tässä on yksi mutta... mies lähtee lyhyelle työmatkalle ja voi olla ettei saada juuri tuona päivänä simppoja talteen (jos en yritä sitten viedä tosi aikaisin). Kysyin pakastamistakin että olisin vienyt simpat jos aikaisemmin, mutta sitten miehen pitäisi käydä hepatiitti ym. verikokeissa. Ja kaiken lisäksi pakastaminen maksaa 300e lisää (eli yhteensä olisi n. 600e..). Mutta siis tuo simppojen pakastaminen siis jäi (hoitaja soitti asiasta vasta eilen että tarvitaan verikokeet) ja katsotaan nyt mihin päivään ovis osuu. Jäi vähän mietityttämään sekin, että kun hoitaja soitti, niin tuli sellainen olo, että siinä olisi ollut vähän rahastuksen makua ja hoitaja oli jonkin verran epämiellyttävä puhelimessa, niin että ei juuri tekisi mieli mennä koko inssiin. Tosi eilen juoksin hoitamassa kymmentä asiaa, että ehkä olin vähän väsynytkin.
Ja siitäkin oli puhetta että jos ovisplussa tuleekin vasta lauantaina, niin silloin inssi tehtäisiin jo perjantaina eikä silloin ole luultavasti takuita inssin onnistumisesta. Ja suoraan sanoen en viitsisi maksaa 360e siitä jos ei ole hajuakaan mahdollisesta onnistumisesta. Hoitaja sanoi myös että voidaan ottaa myös lääkkeet kiertoon mukaan, niin sitten saadaan ovis toivotulle päivälle (irrotuspiikki), että kyllä heillä keinot on. Mutta ei tunnu kovin kivalta että joutuisi itseään pistämään ja joka tapauksessa tähän kiertoon se ei enää ennätä. Puuh.. kyllä tuntuu vaikealta. No mutta, joka tapauksessa menen ensi viikon alussa ultraan ja katsotaan sitten misssä mennään.
Sää viileni aika radikaalisti täällä etelässäkin; yöllä oli pakkasta ja aamulla oli auton ikkunat jäässä.
Tsemppiä kaikille roppa kaupalla!!! :)
Kp 4/n.27
Vihdoinkin täällä on selviydytty keskenmenon jälkivuodosta ja melkein heti perään tuli ne luomumenkatkin, joita lääkäri suositteli odottamaan ennen uutta yritystä.
Hirmu kova vauvakuume ei täällä ole ollut, tarkoitus oli ajoittaa vauvan yritys vasta tuonne vuodenvaihteen jälkeen. Eilen illalla kävi kuitenkin niin että peitto heilui ilman ehkäisyä. Saa nähdä kuinka nyt sitten käy. :P Ja sen jälkeen onkin ihan hyvillä fiiliksillä oltu eli vauva saa tulla kun on tullakseen, mutta varsinainen yritys kaiketi alkaa vasta alkuperäisten suunnitelmien mukaan. Ehkä hyvää mieltä lisää sekin kun kuulin tänään juuri yhden ystäväni raskaudesta (ihan alussa) ja olisi mukavaa saada lapset lähekkäin, itselläni kun ei kauheasti ole ystäviä joilla olisi perhettä...
Huomio raskaudesta on kuitenkin hieman siirtynyt taka-alalle kun olemme alkaneet suunnitella omaa taloa (tällä hetkellä siis vuokralla asutaan). Kaiken maailman taloesitteitä on tullut tilailtua ja haalittua joka paikasta ja netistä on selailtu myynnissä olevia taloja. Perjantaina olemmekin menossa pankkiin lainaneuvottelua varten. :)
Tuli aika paljon omaa napaa, mutta ajattlin nyt pitkästä aikaa kertoa kaikki kuulumiset. :) Olisi tosi mukavaa jos saataisiin tätä palstaa hiukan aktiivisemmaksi, on aika hiljaiselta vaikuttanut kun välillä olen käynyt kurkistelemassa...
Plussatuulia kaikille! :)
Moi vaan muumi, vastaan nyt erityisesti sulle. Ihana kuulla teidän kotihaaveista. Toivotan kaikin puolin onnea, ryhdytte sitten itse rakentamaan tai valmista ostamaan.
Mutta jos aiotte ostaa vanhan talon, niin olkaa _ERITYISEN HUOLELLISIA_ kun selvitätte talon kuntoa. Löytäessänne "unelmien talon" ottakaa mukaan ulkopuolinen rakennusasiantuntija, vaikka se maksaisikin jonkin verran, sillä hän osaa katsoa yksityiskohtia, siinä missä te huokailette ihanien pihaistutusten ja rustiikkisten portaikkojen parissa.
Me ostimme viime syksynä talon ja kuntotarkastuksesta huolimatta se oli homeessa. Ja kuntotarkastuksesta johtuen (kun emme riittävän hyvin ymmärtäneet mitä merkitystä raporttiin tehtävillä merkinnöillä on), todennäköisesti emme voi vaatia myyjiltä hinnanalennusta. Asia ei ole näin yksioikoinen, mutta kaikkiaan KAIKKI ON MAHDOLLISTA ENNEN KUIN NIMET ON PAPERISSA, sen jälkeen KAIKKI ON VAIKEAA. Suomessa sopimuksia on todella vaikea sovitella jälkikäteen.
Tämä asia kirpaisee meitä niin paljon, että toivon kaikesta sydämestäni, ettei näin käy muille.
Kiitokset TaigaQ vinkistäsi! Aika jännä juttu että kuntotarkastuksesta huolimatta talonne oli homeessa, kurjaa. Olikohan tarkastus sitten vain sellainen pintapuoleinen? Niitäkin kun on ymmärtääkseni useitakin eritasoisia... :/ Samaa mieltä olen kanssasi eli kuntotarkastus on tehtävä ennen asunnon ostoa jos päädymme siihen ettemme itse rakenna. Olemme tämän asian suhteen kuitenkin vasta lähtöviivoilla ja kiirettä meillä ei onneksi ole suuntaan eikä toiseen. Huomenna on se lainaneuvottelu pankissa ja sen jälkeen sitten vasta ruvetaan suuremmin haaveilemaan kun kuullaan mihin on ylipäänsä mahdollisuus tähdätä.
Kiitokset TaigaQ vinkistäsi! Aika jännä juttu että kuntotarkastuksesta huolimatta talonne oli homeessa, kurjaa. Olikohan tarkastus sitten vain sellainen pintapuoleinen? Niitäkin kun on ymmärtääkseni useitakin eritasoisia... :/ Samaa mieltä olen kanssasi eli kuntotarkastus on tehtävä ennen asunnon ostoa jos päädymme siihen ettemme itse rakenna. Olemme tämän asian suhteen kuitenkin vasta lähtöviivoilla ja kiirettä meillä ei onneksi ole suuntaan eikä toiseen. Huomenna on se lainaneuvottelu pankissa ja sen jälkeen sitten vasta ruvetaan suuremmin haaveilemaan kun kuullaan mihin on ylipäänsä mahdollisuus tähdätä.
Kuinka onnistuinkin saamaan vielä viestini kahteen otteeseen tänne... :P
Moi vaan.
Täytyy vähän päivittää tietoja. Tänään sain kuulla, että ilmeisesti meidän kuntotarkastus toteutettiin väärin. Joten meillä on tilanne täysin auki ja asia voi kääntyä hyväksi. Parasta tässä on se, että olemme varoneet homealtistusta (pahin huone on pois käytöstä, olemme tiivistäneet seinärakenteita ja huolehdimme ilmanvaihdosta) ja taloyhtiömme on ottanut korjaustarpeet tosissaan.
Eli ei meillä niin suurta hätää ole, vaikka viehän tämä aikaa ja energiaa ja rahaa. Mutta en aio tässä ruveta "surkeuttamme" sen enempää ruotimaan, puhutaan mieluummin vain vauvakuumeilusta. :-)
Tässä kierrossa tuntuu limat olevan vähän paremmat, vaikka en ole kovin optimistinen. Rinnoista tihkuu vielä hiukan maitoa. Jätin greippimehun pois, jos kierto pitenisi. Ovulaatiota en nyt jaksa tikuttaa. Harkitsen jo yksityiselle tutkimuksiin menoa, katsotaan nyt tämä kierto kuitenkin.
Tsemppiä kaikille, nautitaan kuulaista syyspäivistä.
TaigaQ 39/39 kp12/24 yk8 pojat06ja09
Tulin pitkästä aikaa lukemaan vanhan pinon kuulumisia ja puhaltelemaan plussatuulia tänne :)
Täällä poksuttiin tänään rv12+0 ja NT-ultrakin jo takana päin. Menninkäisellä oli siellä kaikki hyvin, tokikin mulla on joku kauhee huoli koko ajan. Johtunee siitä, etten voi vieläkään uskoa, että ensimmäinen clomikierros toi näinkin ihanan tuloksen.
Ihana kuulla hyviä uutisia mymoosa. :)) Onnea myös jatkoonkin että kaikki menee hyvin.
Minä tein eilen sellaisen päätöksen, että en mene perjantaina (mahdollinen ovis) insiin, koska aamulla on lapsen yksi päiväkotijuttu ja tulisi todella kiire mennä inssiin. Huomenna olisi ollut tarkastusultra ja peruin senkin tänä aamuna. Ei ehdi niin ei ehdi... :( Ja mies ei ennätä viemään simppojansa inssiä varten ja minä en ehdi varsinaiseen inssiin.. Joten tässä kierrossa inssi jää nyt väliin. Kyllä harmittaa... Mutta täytyy vaan yrittää luonnollisin keinoin. Ja täytyy vähän muutenkin miettiä mitä jatkossa tehdään. Minulla alkaa olla mitta täysi tätä yrittämistä. :(( Tuntuu että moni asia tökkii koko ajan eikä tämä onnistu ja aina tulee mutkia matkaan. :/
Tulen sitten kertomaan jos jotain suurempaa tapahtuu.
Tsemppiä kaikille ja paljon plussapuhureita! :)
Kp 9/n.27
Moi vaan.
Kiva kuulla kuulumisiasi Mymoosa.
Tsemppiä 2poj@näiti. En ihmettele, että sinulla tökkii. Voi olla, että osittain se johtuu siitä, että jännität hoitoja. Pelkäätkö ehkä, että jos niistä ei ole apua, niin sitten mikään ei auta? Kannattaa kuitenkin lähteä hoitoihin aiemmin kuin myöhemmin, sillä ikä ei mahiksiamme paranna. Toivon sulle voimia ja hyvää mieltä.
Omaa napaa: Vertailin tuossa lapsettomuushoitovaihtoehtoja täällä Helsingissä ja päädyin Graviditakseen sijainnin ja kohtuuhintaisten perustutkimusten perusteella. Väestöklinikka vaikuttaa hyvältä, jos tarvitaan varsinaisia hoitoja. Olisi mukava kuulla, onko teillä kellään kokemuksia Graviditaksesta?
Mutta päätin siis, ettei tässä kannata odotella, kun tässäkään kierrossa ovulaatiota tuskin oli. Kohta pitäisi tädin tulla kylään, tutkimuspvm olisi sitten 2.11. Palailen infoamaan lähempänä.
Plussatuulia.
TaigaQ kp20/24 yk8 39/39 pojat06ja09
Hei,
Pääseekö mukaan porukkaan? Olen 34-vuotias kahden pojan (6v ja 4v) äiti ja nyt olisi kolmas lapsi toiveissa. Yritys on aloitettu tässä kierrossa. Vauvakuume voitti järkeilyn :). Aina ollut haaveena saada kolmas kun esikoinen menee kouluun. Kuitenkin elämä alkoi tuntumaan jo niin helpolta poikien kanssa, että meinattiin luopua hankkeesta. Nyt kuitenkin päätimme yrittää. Koskaanhan ei tiedä suodaanko meille koko kolmatta, mutta yritetään ja toivotaan nyt ainakin.
Olen seuraillut keskustelujanne jo jonkun aikaa taustalta ja olisi kiva päästä mukaan porukkaan. Haaveena jopa aktiivinen kuukausipino joskus? Aikaisempien kohdalla oli tosi kivat ja aktiiviset pinot ja oli niin mukavaa kanssa elää ja jakaa asioita. Eipä ainakaan mun mies kovin kiinnostunut ole niin yksityiskohtaisesti tätä kuumeilua miettimään. Ei siis ollenkaan. On kyllä mukana touhussa ja toivoo että tärppää, mutta ei sen kummemmin asioista ole innostunut puhumaan. Ts. vauvanteko hommat kiinnostaa, niiden puiminen ei :)
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
Jotenkin nyt harhauduin tänne ja toivon, että mahtuisin sekaan.. Ollaan Lillelobstersin kanssa vissiin kuumeiltu kakkosia samassa porukassa?
Meillä on pojat 09 ja 10, eli kakkonen täyttää joulukuussa vuoden. Kolmannen haaveilu on alkanut vaikkei ihan vielä sais saada alkuaan. Kakkonen on syntynyt sektiolla. Ajatukset alkaa kuitenkin lämpenemään ja tekemään tilaa uudelle pienelle vauvalle, jos meitä vielä onnistaisi.. Järki kyllä sanoo, että unta pitäisi ennen raskautta saada.
Timantti
Pitkästä aikaa ajattelin tänne tulla lukemaan teidän kuulumisianne, mutta harmikseni palsta vaikuttaa aikas hiljaiselta... :/ Uudet, tervetuloa mukaan! Olisi tosiaankin mukavaa, jos saataisiin tästä hiukan aktiivisempi.
Meille ei kummempia kuulu, ainakaan ihan vielä. Hirmu aktiivisesti ei tässä kierrossa olla yritetty, mutta saa nähdä kuinka käy. Miehelle sanoin että en aio ruveta kierron päiviä laskemaan tms, mutta kierron lopun lähestyessä ei oikein voi olla jännittämättä. Jos olen oikein laskenut niin nyt on 32/35. :)
Iloista syksyä! :)
muumi
Minäkin pitkästä aikaa kirjoittelen tänne, olen ollut aktiivisempi tuolla kuukausipinoissa. Olisi tosiaankin mukavaa jos tämä ketju olisi aktiivisempi niin tulisi enemmän kirjoteltuakin.
ON: Mitä ihmettä!? Mulla on rinnat aivan tautisen kipeät! Eilen illalla ne alkoi SÄRKEÄ! Nännit on kirkkaanpunaiset ja kosketusarat, ilman kosketustakin rinnat kipuilee. Lisäksi alamaha on arka, menkkamaista kipuilua ja eilen tunsin pari kertaa sellaisen kivun jota voisi kuvailla sanalla viiltely! Alavatsa on myöskin arka kokoajan ja tuntuu omituiselta. Ennen ei tälläistä ole ollut! Ei edes siis raskausaikoina, ne on olleet enemmänkin alkuraskaudessa ihan oireettomia ja nyt tietysti mietin ovatko nämä PMS-oireita, ajattelin jo endometrioosia yms. Kp:t on 23/27. Ja eilen iltapäivällä alkoi tämä omituisuus. Valkkaria ei mielestäni ole normaalia enempää. Help mitä tää voisi olla?
Oikein paljon plussapuhureita ihan jokaiselle!
Ele
Nyt kierto heittää lahjakkaasti häränpyllyä, viime kierto siis 15päivää! Ei varmaan voi laskea yrityskerraksi:P
Ei tästä kyllä mitään tule näin imetyksen aikana, mutta kaipa mä voin täällä mukana roikkua:)
Kp 2 / 15-75, yk 3