Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

American Idol 2011 - Top 8 selvillä

Vierailija
08.04.2011 |

Top 8 on nyt jenkeissä selvillä.

Eilen American Idolista putosi..... Pia Toscano! X(

Pia oli ehdottomasti paras ja taitavin naisartisti tänä vuonna, veikkasin häntä finaaliin jonne hän lauluäänensä perusteella olisi kuulunutkin. Olisiko liian tasavahvat esitykset koituneet kohtaloksi?

Ilmeisesti miehillä on myös paljon enemmän faneja ja äänestäjiä, kun kaikki naiset tipahtavat yksi kerrallaan pois kisasta. Enää vain Lauren ja Haley jäljellä kuuden miehen lisäksi! Seuraavaksi lähtijöiksi epäilen Stefanoa, Scottya tai Paulia...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se voi tippua??? Sehän oli ihan omaa luokkaansa!

Vierailija
2/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän hajuton ja mauton noin muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan nettisivuilla käydä varmistamassa ja näin asia tosiaan on! Se mimmihän oli aivan uskomaton laulaja, esim. tuomaroimassa oleva Jennifer Lopez voi vain unissaan haaveilla samanlaisesta äänestä. Mutta eipä näemmä lauluäänellä ole merkitystä, vaan sillä, että on tarpeeksi maksavia äänestäjiä. Tuosta porukasta olisi helposti löytynyt paljon huonompiakin esiintyjiä.

Vierailija
5/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nuo Whitney Houstonit ja Celine Dionit on NIIN nähty ja NIIN tylsiä... en ihmettele siis.

Se mikä mua kiinnostaa on se, että onko se musta gospelmies homo? Saan siitä niin sellaisia viboja... jotenkin olisi ihanaa, jos tuon voittaisi uskovainen homomies! =))))

Vierailija
6/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä mua kiinnostaa on se, että onko se musta gospelmies homo? Saan siitä niin sellaisia viboja... jotenkin olisi ihanaa, jos tuon voittaisi uskovainen homomies! =))))

Mäkin saan Jacobista ihan selviä gay-viboja. Sen tyylistä kävellä ja puhua ja esiintyä noin ylipäänsäkin. Mutta jenkeissähän ei kannata puhua homoudestaan (vrt. esim. Adam Lambert): tekopyhät konservatiivit lakkaavat äänestämästä.

Ei kai hän uskovainen ole vaikka gospel-tyylinen ääni onkin?! Mun mielestä ei ole ainakaan uskovaiseksi itseään esitellyt missään vaiheessa, tuo gospel- nimike on vain tuulut sen tyylistä laulaa. Valitettavasti en usko Jacobin mahdollisuuksiin, alkanut kaverin esitykset jo viimeaikoina maistua hieman puulta.

Vierailija
7/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan Jacobista ihan selviä gay-viboja. Sen tyylistä kävellä ja puhua ja esiintyä noin ylipäänsäkin. Mutta jenkeissähän ei kannata puhua homoudestaan (vrt. esim. Adam Lambert): tekopyhät konservatiivit lakkaavat äänestämästä.

Ei kai hän uskovainen ole vaikka gospel-tyylinen ääni onkin?! Mun mielestä ei ole ainakaan uskovaiseksi itseään esitellyt missään vaiheessa, tuo gospel- nimike on vain tuulut sen tyylistä laulaa. Valitettavasti en usko Jacobin mahdollisuuksiin, alkanut kaverin esitykset jo viimeaikoina maistua hieman puulta.

Kun häneltä kysyttiin, että mistä on lahjansa saanut, niin osoitti ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä