alastonmalli/aikuisviihdtaiteilija vastailee hetken kysymyksiinne
Kommentit (56)
tuollaisella työllä voi elättää itsensä ja mitä sen jälkeen sitten voi tehdä? Eikö tuollainen menneisyys ole haitaksi?
Miksi se olisi haitaksi? Niin kauan voi elättää kun se tuntuu itsestä hyvältä. Mitä sen jälkeen? Sitä en vielä mieti
Tietysti saan! Eihän tätä tekisi pelkän rahan takia!
minkä ammatin kirjoitat veroilmoitukseesi?
Tiukalla itsekurilla! Ei juurikaan herkkupäiviä ja paljon liikuntaa ja treeniä!
veroilmoituksessa lukee viihdetaiteilija tai taiteilija en nyt muista kumpi
Miten päädyin alalle? Nautin siitä että minua katsotaan, kosketaan. Tykkään olla alasti ja tietysti nautin seksistä!!!!!
Tuhminta... jaa en tiedä mikä on kenenkin mielestä tuhminta. Joku voi ajatella että jo yhdyntä sinällään tai kun sukupuolielimiä esitellään. Se mitä itse teen ei tunnu tuhmalta, koska en tee mitään mikä ei minusta tunnu hyvältä
minusta seksuaalisesti? On ollut vähän hiljaista sillä saralla. Ei lämpene.
Arvaa miten monesti tätä on kysytty :) En kai tunne miestäsi, mutta aloita nyt vaikka hyväilyllä hieronnalla. Hartiat, jalat. Jalkojahan ei voi hieroa jos on housut jalassa :) siirry ylöspäin...
Tiedät jo mitä tarkoitan. Yritä panostaa myös itseesi, kun itse näytät hyvältä ja hymyilet sekin jo viettelee!
Vaihtelevasti, yleensä miehestä, mutta ei se kameran läsnäolo yhtään ole haitaksi!!!!! Try it!
Implantit ovat minusta ällöttäviä, jos ei kelpaa luomuna ei minusta tarvitse alkaa parantelemaankaan!
Aiotko hakea oikein valtion taiteilijaeläkettä?
Niin, minähän en näitä ammattinimikkeitä ole keksinyt. Jos elokuvia tehdään se yleensä on taidetta. Samoin jos valokuvia otetaan, sekin on taidetta. Eläkkeeseen on vielä pitkä matka, joten ehkä jotain eläkettä minäkin tulen saamaan, jos sitä kukaan vielä silloin saa :)