Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TrUpLaT KeSkIvIiKoN kAsAaN***

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pitäs oikeasti muuttaa Suomesta pois...

Pahoittelut [b]Miille[/b]! Ja ole vaan rauhassa omaa napaa:) Mikäs [b]Mariposan[/b] tilanne on?

Sori kun en jaksa nyt kirjoittaa enempää...

Olin aamun koulussa ja neljältä uudestaan palaveriin:/ Nyt päikkäreille:)

A kp14 (valkkari lisääntyy:))

Vierailija
22/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väsymys.

Heräsin klo 11 ja nyt väsyttää aivan armottomasti. Töihin pitäs alkaa lähtee... Ei auta! Miten tästä ajasta selvii hengissä?

Mä oon varmaan töissä ihan pihalla.

Miille voimia ja +++plussasäteitä+++ kovasti!!

Ei haittaa lainkaan et täällä ihmettelet ja surkuttelet. Niin mäkin teen....

No täytyy kai vaan ajatella että: " Kuolema kuittaa univelat" ja jatkaa eteenpäin : DD

Nyt laittautuu..

Sorry, kun en nyt jaksa kommentoida mitään. *Laiska paska*

Soffu rv 5+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei oo tätiä näkyny. Eilen illalla alkoi jo ihan tosissaan vituttaan, kun ei se sieltä tule vaikka tiedän että kohta kuiten tulee. Menkkajuilimisia on ollut jo monta päivää siihen malliin , että oon rynnänny vessaan pää kolmantena jalkana, mutta ei sitä näy!!:/ Mahaa vaan turvottaa, varsinkin iltasin. Ja sitte istunkin säälittävänä sohvalla, katon sitä pömppöä ja kuvittelen että siellä joku ois. *dilledong!* Ja siihen päälle vielä ällöjä kuvotus-fiiliksiä varsinkin iltaisin.. Ei ole helppoa pienen ihmisen eläminen.. Nyt on siis 13 päivää oviksesta, eli pieni toivonkipinä vielä ja on (jossain ehkä) ja KIITOS TEILLE KAIKILLE TSEMPITYKSISTÄ!!!Ootte kyllä niin ihania. :) No siinä olikin sitten omaa napapiiriä kerrakseen...

MII: Sorit tätistä. Ymmärrän kyllä hyvin että haluat kaverisi häihin päästä, on se kuiten niin iso juttu. Mutta jos sattuu että vähän tulis kuiten touhuiltua niin eihän sekään haittaa??;D Juu jos meillä ei nyt tärpänny, niin seuraava kerta voi venyä aika pitkälle.Riippuu ihan siitä kuin kauan sillä äijällä menee kotimatkalla, kahden viikon kuluttua on siis jo matkalla.

MARIEELA: Hyvä että tuhrut jäi. Haluan kohta nähdä sun uuden supermasu-kuvan postissa, olit niin ihana siinä edellisessäkin!;) *pervo-pirkko..minäkö??* ;D

NEKKU: Hui kamala, mitä sulle oikein tapahtu?? Tosi pelottavaa! Toivottavasti ei tuu uudestaan, ihan kamala.

SERENAH: Kiva " nähdä" suakin taas! Ja kiva et siel on rauha maassa.. Baareissa voi aina käydä kun siihe tulee mahdollisuus. ;D

SOFFU: Joko se opo vastas??? Jaksamisia sinnekkin väsyn kanssa. :)

Ja loppu sitten unohtu.......

Vierailija
24/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kommentoida tota sun kertomusta viimeyöltä.. Kuulosti kovin tutulta! ;) Oon aika säikky mutenkin ja nyt kun omakotitalossa ekaa kertaa asustelen ja vieläpä yksin toistaseksi niin aika hyvin laukkaa tuo mielikuvitus. Suht aikasin meen jo sänkyyn lukemaan ja miljoonan kertaan tarkistan että ovet on lukossa. Heh, susia voi helpolla ilmestyä jyrsimään jalkaa millon vaan.. ;D

Vierailija
25/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet aika alhaset, ylä- ja alapaineet molemmat alle sadan (reilusti)!

Mikä hitto mussa on?!? :( Tosi kurja olo. Oon yrittäny syödäkin. (mm. keittoa ja donitseja ;) )

Oottelen et mun isä ulee töistä, et jos se lähtis käyttää mua tossa tek:ssa.. Mies on iltaan asti koulussa - oispa se täällä.

Vierailija
26/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä käymään lääkärissä, ei kuulosta kovin hyvältä. Toivottavasti ei kuiten mitään vakavaa ole.. Jospa joku vatsaflunssa? (vai onko sellasta olemassakaan)

Vierailija
27/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti ilmoittaudun: miehelle jäi kone kun tarttee kouluhommii sitä niin äkkiä anopin koneelta kirjotan: huomenna töistä paremmin!

Marieela: toivottavasti tuhrut pysyy poissa!

Mii: pahoittelut tädistä!

Nekku: paranemisia!

Omaa napaa: unia vedestä 12h yössä niin jotenkuten jaksaa... muuten olo ok! vähäistä yökköä lukuunottamatta!!!

Nyt tarttee mennä taas!! Palaan ehkäpä huomen aamusta!!!

Haleja kaikille! :)

Miitsu 6+3 (edellinen km ois ollu " tänään" )

Vierailija
28/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekku: toivottavasti pääset tutkittavaks!!! Kauheelta kuulosti toi sun kertomus. Huh. Toivotaan,että alkaa olo pian helpottamaan!!!

Mii: Se pahuksen ketku uskalsi siis kummiskin yöllä tulla. Että sillä on sitten käytöstavat unohtunu! Minä sen kyllä möyhennän,niin jotta laita se tänne vaan tuleen,annan oikeen kunnolla turpiin :D

Marieela: se ei ollut suojalunta,vaan pakkasta, tylsää. Ei saatu lumilyhtyä ees. Ja nyt tuulee niin että katto meinaa irrota. Mutta kyllä me se linna viä tehdään ja kuva tulee sit ;D

Leanna: Mukavaa lomareissua,jos en täs ehdi/muista toivotella! Mulla ei ole hajuakaan kierroista eikä oviksesta eikä muistakaan,kun ei ole täti uskaltanu meille tulla eikä kuiteskaan niitä " oikeita" oireita ole, joten jatketaan oottelua :D Imetän kyl edelleen,aiemmin menkat alkoi siinä puolen vuoden kuluttua synnytyksestä,joten ehkä se pitää tälläki kertaa paikkansa. On tietty pukannu tota ikääki taas lisää,joten ei ehkä enää niin nopeesti alakaan tai enhän mää mikään asiantuntija ole,mut aattelisin niin. Mutta tjottaillaan nyt aikamme kuluksi :DDD

Nyt lähden hakeen tenaville liukurit,kun kuulema tuolla nurmirinteellä voi jo lasketella :D ovat tainneet periä äitinsä geenit ;)

Ai niin mariposa,hyvä ettei ole ämmää näkynyt!

Vierailija
29/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kyläs ja mies viel töissä, en kehtaa enkä voi tän kummemmin.

Tuun illalla ku mies pitää Äiteelleen seuraa ;)

MII, pahoittelut tädistä.

NEKKU, hyvä aikuinen, mene lääkäriin? :O

Mutta tän kummemmin illalla paremmin *toivottavasti*

Marieela 5+3

Vierailija
30/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään supistellut puolesta päivästä asti todella säännöllisesti. Töissä tuli jo pari tuntia 2-5min välein... En oikein tiedä pitäisikö näistä olla huolissaan. Eivät ole erityisemmin napakoituneet tai kipeytyneet, mutta jatkuvat vaan koko ajan. Kai tässä on illanmittaan soitettava synnärille jos eivät lopu. Taidan kokeilla suihkua ja pitkälleen menoa jos sillä loppuisivat. Eipä tarttis vauvelin vielä tulla maailmaan........

Talvikki rvk 29

Vierailija
31/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää väsymys valtaa nyt niin alaa, että kommentoin vaan ihan lyhykäisesti.

miille pahoittelut tädistä! Jospa sitte seuraavala kerralla olis jo sun vuoro :)

nekku: Toivottavasti pääsit lääkäriin. Ei kuulosta kovin hyvältä tuo sun tilanne. Mutta jospa oli vaan jotain vatsaflunsan tapaista.

emmasanna: Meillä on noin 3 yötä per lista, joka kestää 3 viikkoa. Mulla on ollut 2 yötä peräkanaa, mutta nyt ajattelin pyytää että jos tekis vaan yhden yön aina kerrallaan.

Talvikki: Soita nyt ihmeessä sinne lääkäriin, että saat edes saikkua. Nyt vaan lepäät ja otat rauhassa, että saat ne supparit kuriin. Toivottavasti pian helpottaa!

En mä nyt muistakkaan enää muuta mitä piti kommentoida. Taidanpa siis menää lepäämään.

T. mirulii, aivot pehmenneenä

Vierailija
32/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin noita meitin koiruuksia harjata että näyttäsitvät oikein leluilta,mutta ne ei näköjään edelleenkään tykkää siitä. Kamala taistelu ja karvat vaan pölisi. Ja lattialla istuminen ei tehny selälle kovin hyvää.. *pirun kiero selkäranka*

TALVIKKI: Toivottavasti supistelut menee ohi. Ja soitatki sit heti sinne ..minne se piti. ;D Siis jos eivät mene ohi.

MARIEELA: Mulle tuli tosta sun anopilta salaa palstailusta jotenkin huvittava kuva mieleen.. :D

Taidan mennä av-puolelle lukeen kaiken maailman hulluja juttuja kun ei ole kerta kaikkiaan mitään tekemistä..............

Vierailija
33/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkka-mii täällä taas. oon jopa saanu vähän luettua siihen tenttiin kun suljin koneen pariks tunniks. =D Nyt pitäs mennä suihkuun vielä kun mies on kotona, en voi mennä sit kun pimee ja oon yksin, mitä jos tulee sähkökatkos.... tai sit ehkä jos ottais taskulampun mukaan kylppäriin. Ehkä mä kuitenkin kohta meen. Tukasta sais jo levitteet leivän päälle, sen verran on tavaraa =D *hyh*

MARIPOSA, koska teet uuden testin? O=) Mä ainakin tekisin, jos ei vieläkään mitään näy.

HÖNTTÄ, ootko ihan varma että haluat tädin kylään? *pakkaa jo tädin tavaroita* kohta meinaan ferrari starttaa ja lähtee täältä aika haipakkaa kohti hönttää!!!!! Ei vaan, kyllä se mun luona yleensä muutaman päivän aina viihtyy. =/

punapersemii kp 1 *voi itku*

Vierailija
34/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaperse-mii. *REPS* Oot aivan mahoton, nauran täällä ihan kippurassa! :D En enää halua testata,koska en halua enää yhtään negaa. Eli huomenna pitäsi menkat alkaa. Ja melko varmaan alkaakin. Tai viimeistään viikonloppuna. Mutta en testaa. Ei mulla oikeestaan ole edes raha ostaa testiä. Hehhee. Oon vaan, joko raskaana tai en. =)

Vierailija
35/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä talvikki!!!!!!! *pidän kaikki peukut pystyssä*

pitäs taas lukea, mut jotenki inspis on häipyny jonnekin vieraalle maalle... siispä häiriköin netissä.

Vierailija
36/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun hurjalta kuulosti nekun yö!! kamalaa..mikähän sinuun on iskeny? toisaalta kyllä kummalliset paineetkin saa aikaan tooosi huonoa oloa.

mulla aina ollu aikas alhaset paineet ja raskauden aikana laski entisestään ja oli kyllä sen takia kamala olo välistä..no toivottavasti selviää mistä johtuu ja saat ittes parempaan kuntoon..

talvikillako(?) oli paljon suppareita ollu? onko sulla ollu pitkäänkin tollain? kannattaa kyllä tarkistuttaa tilanne ja lepäillä mutta voin myös omasta kokemuksesta lohdutella ettei aikaiset supparit aina johda mihinkään... mulla supistelut alkoi rv17 ja aina loppuun asti oli välillä minuutinnkin välein supistuksia, välillä kovia ja kipeitäkin, jos vähänkin jotain touhusi,eikä levossakaan loppuneet kokonaan, mutta niimpä vaan ei tehneet paljonkaan haittaa tai kyllä paikat vähän pehmeni ja lähti kohdunkaula lyhenemään, mutta poika syntyi vasta rv39+5...

mies tossa touhutti vaavia, niitten leikit oli bilteman kuvaston kattelua ja lehtiien repimistä;) huvinsa kullakin..

nyt kyllä yksi pikkuväsy tuolla huutaa tissiä, ja vielä viime tarkistamalla sellaset löytyi vaan multa, joten täytyypi mennä ruokkimaan kultaa..

joku kyseli muuten yrityksen aloituksesta noin kuukauden päästä(anteeksi taas huono nimimuistini) ...meillä olisi näillänäkymin yritykset tuossa joulunjälkeen ...no juu parempi kun en hehkuta jos mies vaikka tuleekin toisiin ajatuksiin..

no nyt en lapsiraukkaa enempää pidä nälässä..

illanjatkoja..

fiikuna

Vierailija
37/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tunti sitten supparit oli TOSI kovia makuullakin. Menin sitten suihkuun ja nukuin hetken sen jälkeen. Siinä supistukset sitten vähän rauhoittuivat. Kohtu on kuitenkin erittäin supistusherkkä. Heti kun vauva vähän liikkuu niin samantien alkaa supistamaan:( Jos tässä ei nyt tarvitse yöllä mihinkään lähteä niin soitan aamulla lääkäriajan. En kyllä uskalla nyt töihin lähteä.

Mulla noista aeimmistakin lapsista supistellut ja niitä jouduttu lääkitsemäänkin sairaalassa. Eivät kuitenkaan avanneet paikkoja. nyt vaan mietityttää kun jo kolmas lapsi ja kohdunsuu jo sentin auki, että kuinka pian ne sitten lähtevät avaamaan kohdunsuuta lisää!?!?

Talvikki *voi ***kele taas supistaa...*

Vierailija
38/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TALVIKILLE supistuksen esto säteilyjä ~~~~~~~~~~~

Mulla sama tilanne ku FIIKUNALLA et supisteli puolestavälistä usein ja säännöllisesti mutta poika syntyi 41 tasan ;) Mulla oli 3cm auki rv 29 alkaen ja avaavat tulivat vasta sitte sinäpvänä kun poika syntyi :)

Toivotaan et sullakin olisi samasta kyse.

Muita en nyt jaksa. Anoppi tosa hollilla koko ajan joten menee varmaan huomiseen :/

Luen pinonkin vasta sitte...

*vilkuttaa riippuvuudesta huolimatta pois lähteäkseen* ;D

Vierailija
39/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulosti sun " toimintasuunnitelma" , älä ihmeessä mene töihin! Toivotaan, että lakkaavat ja Allu saa pitää yksiönsä vielä jokusen viikon!

[b]Nekku:[/b] Kävitkö lääkärissä? Mitä sanoivat?

Kävin ostamassa " tukipojalle" vähän vaatteita (yöpuku ja paita), kun se tulee taas pe-la:) Sillä on omat niin kauheita/huonokuntoisia/likaisia, että haluan ostaa omat...

[b]mariposa:[/b] Lupaatko, että testaat pe, jos huomenna ei ala?! Mä vaikka sponssaan;) Sun viestejä on muuten hauska lukea;)

[b]Mii:[/b] punapersemii *superreps* :D *hohottaa*

A *lähtee viettelemään miestä*

Vierailija
40/52 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näytille on lähdettävä:( Supistuksia tulee 2-3 minuttin välein levossakin.

Toivokaa parasta*anelee*