***TrUpLaT KeSkIvIiKoN kAsAaN***
Kommentit (52)
Mikä YÖ...No, Neaa nukuttin sitte 2 tuntia kun uhma oli kova.
24.00 vauva söi ja jatkoi uniaan.
03.00 vauva heräsi syömään ja VALVOI 06 asti! Ei siis huutanut, kastoa killitteli kiinnostuneena pimeitä huoneita, ja kun yritin mennä nukkumaan itse niin kiljaisi aina 15 min välein seuraa itselleen . kun otin syliin niin taas oltiin ihan hiljaa ja vain katseltiin pää heiluen ja keikkuen mua ja maisemia! Omalla tavallaan söpöä mutta kun hiukan väärä vuorokauden aika.
No 6 nukahti siis jolloin Nea kitisi.
7 aikaan vauva sitten heräsikin syömään! niin, ruokailustahan oli jo 4 tuntia. 7.30 menin nukkuu ja Nea heräsi 8 aikaan ja huusi kiukkuisena ekan puol tuntia. olihan menny nukkumaan vasta 22.00 kun yritin 20 asti nukuttaa..
Nyt vauva nukkuu, ja Nea katsoo bambia ja mulla on takana 2h yöunia. Väsyttäis,, ja pitäs siivota ennen kuin raumalle mennään, ja pakatakin tarttis
T:Neiti21
Voi että sitä voi ilahtua pienistä asioista,ihan on toisenlaista,kun maa on valkea :D
Jellona: Kuulostaa ihanalta tuo teidän isännän pesänkunnostus, hauskaa,kun on niin täysillä mukana odotuksessa!!!
Nekku: Peukutukset täältäkin,että se oma ihana asunto pian löytyisi! se plussa varmaan oottelee sitä,että saatte ekaks sen asunnon ja sit paukkuu :DD
Soffu: Sun opo on hoopo. (Sano sille,että näin me todettiin..;D ) Onko se vastannut sun viimiseen viestiis? Tais mennä luu kurkkuun...heh heh! Olis ollu kiva nähä sen ilme! Jos se edelleen heittäytyy hankalaks,niin heittäydy sää yltiöpäisen " vauvahurahtaneeks" ja sano,että et millään ole pystynyt aatteleen täs alkuhuumas koulua,mutta että lupaat parantaa tapasi :DDD Jos se vaikka pehmiäis ja peruis vähän puheitaan...
Neiti: Hienoa,että vauveli on alkanu itsekin imemään! Ja tsemppiä maanantain lääkärikäynnille!! Sinulla on kyllä sellaiset voimavarat,että hattua täytyy nostaa.
Eihän tätiä ole näkynyt missään,eihän? Varjelkoon sitä riepua,jos on yön pimeydessä uskaltautunut,raukkamaista tosiaan,en muuta sano!!!
Hönttä *lähtee tekemään lumilinnaa*
ollaan näköjään samaan aikaan kirjottelemas :D Kurjaa,kun yö meni huonosti,mutta kuten jo aiemmin kirjotin,niin sulla on sellaset voimavarat,että sinä kyllä selviät vaikka mistä!!! Parempia öitä toivottaen,Hönttä.
Tänne etelään on siis talvi saapunut. Maa on jo ihan valkoinen ja koko ajan tupruttele lisää. Ihanaa. Vähemmän ihanaa taas on, että tänään alkas yövuorot. Kauhistuttaa jo valmiiks, että miten mä jaksan valvoo. Eilenkin sammuin jo ennen kymmentä. Mies on kyllä ollut hellyttävä. Eilenkin kun makoilin tuoss sohvalla kyseli, et onks nyt kaikki hyvin ja haluunks mä jotain. Nännit on muuten tulleet tosi kipeiksi. Onks teillä muilla? Yölläkin kun kääntyile sängyssä, niin oikein tuntuu pahalle.
Marieela: Hyvä, että tuhruttelut loppu. Toivotaan, ettei enää tuliskaan. Kyllä se aina luo epävarmuutta, kun tulee vuotoa. Vaikka oliskin vaan rusehtavaa.
Soff: Onks yhtään parempi mieli tänään? Toivon tosiaan, että saat sen asian järjestymään.
Neiti: Voi kurjuus mikä yö. Toivotaan, että ensi yö olisi sitte taas paremi (((voimahali))).
Tänäänkös se miitsu palajaa sieltä nettipimennosta ?!? Olis kiva jo kuulla senkin kuulumisia.
mii ja Mariposa: Teiltä odottelen kovasti iloisia uutisia. Toivotan sen tätipirun niin kauas kuin pippuri kasvaa!
Yhdeksi pitäs mennä käymään työmaalla, kun siellä on yks sellanen ravitsemustyöryhmän palaveri, johon mä kuulun. Pah, ei huvittas yhtään.
T. mirulii rv 4+4
Täälläkin maa valkoisena mutta tiet ja jalkakäytävät ihan sohjossa. Tääl sataa vuoroin isoa räntää tai vettä. Tuo +2 lämpöä ei tee tuosta lumesta kovin mieleskästä vaan vetistä :/
Mutta aion pojan kanssa mennä kts ensilunta ja samalla haen postista H&M:n paketin ;)
Viimeyö oli täälläkin kamala. Poika herätteli vuoroin kissojen kanssa. Tuuli rämistytti peltiä kuin olisi raju-ukkonen jyrissy ja sitte poika tulikin 04 viereen joten hyvästi unet. Toinen yö putkeen jo huonosti *huoh*
Anoppi tulee kylään huomiseen asti. Pitäs ehtiä hiukan suoria paikkoja ja nurkkiakin ennen sitä. Lupauduin hakemaan hänet tuolta siskonsa (miehen tädin) luonta mutta meilläpä kesärenkaat. Joten lumien sulamsita ootellen siis :/
Tuhruttelu pysynyt toisetaiseksi vielä siinä yhdessä kerrassa mikä eilen tuli. Toivottavasti jäikin siihen. JELLONA; kiitos kauniista sanoista :) Muistatko yhtään millä vkoilla tai/ja päivillä sulla sen vkon tuhrutteli??
MIRULIILLE jaksuja yövuoroihin. Mullakin on nännit kipeytyneet. Huomasin sen oikeastaan viime lauantaina kun saunotiin et olikin pesuarat ym ;)
MIITSUN kuulumisia ootellaan...
SERPPU, mulla on istukka ollu aina kohdun takaseinässä/selän puolella. Luulen et ne tuhruttelut ois voinu tulla kohdunsuulta ->limatulppa muodostuu/kasvaa. Muistelisin et noin kerran mulle selitettiin gynellä ku tyttöä ootin.
HÖNTTÄ, otahan kuva lumilinnasta ja laita postiin ;D Mulla kyl iski ihan joulufiilis kerta laakista. Nyt parveketta kuntoon ja ulkovaloja kehiin. Ja eikun lahjaostoksille ;)
Nyt mennään ulos. Mukavaa keskiviikkoa kaikille :)
Täällä ei ole paljoa lunta... ainakaan vielä.
Jellona: joo, päädyttiin ainakin kokeilemaan niitä parvekevaunuja. Mutta voi se hankalaa olla, kun vaunut sitten ihan lumiset päältä ja ne pitää olohuoneeseen saada kuivumaan... meillä kun näitä neliöitä ei tosiaankaan ole kummemmin. Onnelliset ne, jotka asuvat isoissa asunnoissa:)
Vauvalla kova meno päällä:)
Mirulii: sulla on musta aika usein yövuoroja. Kuinka usein niitä oikein on?
Nyt täytyy jatkaa päivänjuttuja.
Yöllä heräsin n. klo 1, kun heikotti ja jotenkin oksetti tjsp. Kävin hakee juomista. Ei helpottanut. Menin pesuhuoneeseen - koska olin ihan varma et laatta lentää ihan just. Aloin tärisee - oksetti enemmän - mikään ei enää auttanu..
Menin herättää miehen. Se kokeili mun pulssia ja laitto fleechupparin mulle.. Mitattiin verenpaine, joka oli [b]105/165[/b]!! :( Tärisin vaan siinä, hyvä kun tajusin missä olin. Sit lämpöö oli melkein 39. Tässä vaiheessa klo oli 2, eli tunnissa nous lämmötkin noin ylös.
Sit mies patisti mun ottaa buranaa ja täytti juomapullon, et saisin juoda koko ajan. Viel se kokeili pulsseja - oli jotain 80 luokkaa.
Siinä sit kävelin ympäri kämppää ja tärisin. Mies meinas jo soitella ambulanssia. Mä halusin saunaan. Olin yksikseni saunassa, viltin ja tyynyn kans. (klo oli n. 4)Olo alkokin helpottuu - enää vaan oksetti. Paineet putos jo 75/126 ja lämpö 36. Oksetti kuitenkin niin paljon, et unta en oikein saanu.. Sinne lautelle sit nukahdin ja kuudelta kömmin miehen viereen takas.
Nukuin yön aikana about 4h. Aamulla en enää uudestaan saanu unta.. Valvottiinkin miehen kans sit tohon ysiin asti, kunnes se lähti kouluun.
Vieläkin heikottaa ja oksettaa pikkasen. Teetä yritän hörppiä, et jotain sais alas :)
Täytyy palailla vähän virkeempänä!
kiirettä on pitänyt.tänne tuli lumimyräkkä yön aikana ja nyt se on ihanaa sohjolunta joka kastaa joka paikan!
mun täytyis jaksaa pakata,kiva lähteä,mutta pakkamisesta en ole innoissani=(
nekku:onnea asunnon hakuun!!!!!!millaista asuntoa olette etsineet?(mennyt näköjään vähän ohi=O)olisi ihana muuttaa,ihan vaan sen muuttamisen ilosta;)mutta ei meillä mitään tarvetta muuttaa ole,ja kun lasten koulukin on tossa tien toisella puolella,niin oliskin ihan järjetöntä muuttaa...
soffu:koitas nyt patistaa sitä opoa ottamaan selvää olisko sulla kuitenkin mahdollista mahtua mukaan.kyllä sen täytyy ottaa sun tilanne huomioon!tsemppiä!!!
hönttä:sulta mun on pitänyt kysyä että missä mennään,vauva puuhailussa?joko lasket kp:iä vai ihan tjot meininki vai ei vielä mitään sen kummempaa???
marieela:hyvä että tuhru on vähenemään päin vai loppukin jo kenties!!!mulla tuhrutti esikoisesta ja tietty hermostuin hirveesti.mutta kaik men hyvin!ja niin sinullakin,olen varma!!!
miiruli:miehet on hassuja otuksia.ihan kuin meistä naisista tulisi haavoittuvaisempia(niinhän kai meistä tuleekin) raskaana ,kun miehet alkaa kohdella kuin kukkaa kämmenellä!nyt kannattaa nauttia miehen hellyydestä ja avusta.musta se on niin liikuttavaa!!!!
mä tässä just ajattelin miten ihanaa aikaa oikeestaan on odottaa talvella.kun on kylmää ja pimeää,voi rauhassa käpertyä kotona peiton alle ja luvalla nauttia tekemättömyydestä.kesällä taas kun(ainakin minä)olen täynnä energiaa ei malta ottaa rauhallisesti,vaikka pitäisi.
ja raskaus aikana kun on viluinen muutenkin niin saa syystä pukea päälleen ihanat villapaidat.
mun loppuraskaudet on lähes aina osunut keskelle kesää ja se on ollut rasittavaa aikaa.ei pysty kesästä siinä määrin nauttimaan kun haluais!!
hiki vaan valuu kun vatsansa kanssa lyllertää=)
tulipa taas tekstiä,palailen kyllä;)
L+5
hurjan kuuloinen yö!toivottavasti on vain ohi menevää!!!!
L+5
täälllä myös takana huonosti nukuttu yö..vaikka kyllä meien unetkin on varmaan luksusta sinun uniin ,neiti, verrattuna..tosin itellä alkaa pikkuhiljaa tuntumaan sellaista loputonta väsymystä ja unen puutetta kun nelisen kuukautta on tahti olllut aikas samanlainen,väliin tosin mahtuu huonompiakin;) poika ei meinannut yöunille suostua millään, vaikka aina on jo setsemän aikaan toooosi väsy ja ihan kiukkuinen, no siinä sitten kukuttiin ja kiukutelstiin siihen kymmeneen asti ja siitä sitten noin tunnin syöttöväleillä aamuun neljään ja välissä oli kyllä vähän valvomista, sain kuitenkin pikku-ukon suostumaan sängyssä köllöttelyyn ja touhuun pariksitunniksi ettei ihan nousta tarvinnut heti herättyä..
jollain oli suunitelmia parvekevaunuje hankinnasta(en vielä ihan nimiä muista ,pahoittelen;))...voin suositella, meillä ollut alusta asti ja tosi kätevä kun ei tarvii aina eestaas työnnellä " oikeita" vaunuja, kun ulkoakin tuo kuraisena, alussa tosin meien poika ei suostunut vaunuissa olla ollenkaan mutta nyt kun on tottunut ei päikkäreitä enää muualla suostu edes ottaa.
tänään kyllä on sellainenkin tuulisaderäntämyräkkä ettei oikeen saanu nukuttua, tuuli riepotti sadesuojaa ja heilutti vaunuja niin kovaa ettei sellaisessa merenkäynnissä nuku kyllä kukaan, täytyy tästä lähteä tuonne ulos työntelemään kärrejä jos ei ihan maantasolla niin kovat myräkät olisi.
poika tuossa jo komentaa myssy silmillä että mennään nyt äiti, älä aina jaksa siellä koneella roikkua;)
mustat pussit silmien alla ulos lähtee tämä räjähtäneen näköinen kotiäippä...
hyviä keskiviikonjatkoja kaikille!
fiikuna ja pojk
NEKKU; hui kamalaa! Sinuna menisin heti lääkäriin. Ihan alkoi pelottamaan sun puolesta! Vaikken hoitoalalla olekaan, enkä siis niistä asioista paljon tajuakaan, niin kertomuksesi säikäytti!!!!!
MARIEELA; muistan kyllä tuhrupäivät, koska merkkasin ne ihan kalenteriin. Testasin haamun pe (rv 3+4) ja tuhru alkoi su --> kesti seuraavaan lauantaihin. Eli rv:t oli tuolloin 3+6 (su) - 4+5 (la).
NEITILLE kovasti jaksamista! Toivottavasti saat levättyä jossain vaiheessa
Nyt jatkan syömistä!
Sen verran olo helpottunu. Pitää vaan yrittää syödä...
Kyllähän tuo yö pelotti ihan oikeesti, mieskin oli ihan vakavana. Mutta asiallinen ja kun ensihoitaja (kohta) on - niin hoiti asiat ammattilaisen ottein :) Et silleen olin ihan turvallisin mielin. Jänskättää vähän et jos tuo toistuu ens yönä, kun mies ei oo täällä.
Leanna - Jep, tarkotus olis siis vihdoin ja viimein muuttaa yhteen tuon miehulin kanssa. Me ollaan lähinnä ooteltu että tyttö hyväksyy tän meidän suhteen täysillä, ennen kun ruvetaan yhteen muuttamaan! Tyttö otti aikansa ennen kun hyväksy miehen. Nyt siis se asia kunnossa ja kämpänhaku päällä :)
Tänne valmistuu (31.12) ihanalle alueelle, metsän laitaan kunnan rivarikämppiä. Ja siitä ollaan haettu asuntoo. Paikka on aivan ihana!! Kaikki tarvittavat palvelut ruokakaupat, apteekit, pankit, postit jne. on siinä 3km sätellää. Talot on kuitenkin ihanan metsän reunalla. Kouluihin ja hoitopaikkoihinkin pääsee kävellen. Vuokrakaan ei päätä huimaa - 560¿. (kolmio 71m2)
Täälläkin muuten alko tuiskuttaa ihan tosissaan lunta!! Huh kun pyryttää :D
Taas täällä :D
Marieela: juu ei oo raskaaks käyny kun toi mies vielä tässä saman katon alla on.. tuntuu että menee vähän liiankin hyvin :D mutta katotaan sit kun se tästä kohta lähtee.. viikonloput muuttunu hyvin pitkälle baari painotteiseksi mikä ei sekään oo hyvä, mut nyt se on mentävä viel ku pääsee :D eikö?
Nekku: Pelottavaatommoset!!! mulla tuli viimeyönä melkein sama juttu.. yhtäkkiä alko oksettamaan hirveesti ja pistää rintaan tai keuhkoihin...sille suunnalle.. sydän hakkas ihan tajutonta vauhtia ja kumis vaan päässä sydämen lyönnit.. paleli ja tärisytti ja mies kans sano et oon ihan tulikuuma.. meni ohi sit jossain vaiheessa mut ihmetytti kyllä..olin ihan varma et saan sydärin tai jotain :( HUI..
Kohta pitäis asioille lähteä, mutta ilma ei jostain syystä nyt yhtään houkuttele :)
Kuulin tänään että meillä alkaa Rytmikatissa (mirulii-miitsu) jotkut hard rock/heavy karaoke illat tai vastaavaa ni joku kerta vois siellä törmätä jos pääsette tulemaan?? Lupasin lähtee paikan katsastamaan :) sinne tulee kuulemma kaiken maailman vempaimetkin :D savu jutut ja valoshow :D
Mut nyt varustautumaan tohon myrskyyn :D siijuu!!
no jooh, täti perhana vaan kidutti mua sillä eilisellä, tänään aamusella hanat aukes. =/ Nyt täytyy sitten ilmeisesti olla kuukausi yrittämättä, koska muuten LA osuis liian lähelle mun ERITTÄIN hyvän ystävän häitä, joihin todella haluaisin päästä mukaan. Tää ihminen on mulle niinkun sisko, ja on ollu tukena aikoinaan kun kävin läpi kaikenlaista paskaa,mun on vaan päästävä näkee kun se astelee alttarille. Mutta ennenkun alatte ihmettelee, korostan että tuntuu kyllä vähän ilkeelle lykätä vauva-projektia kuukaudella, mutta toisaalta se voi hyvinkin helpottaa oloa (=paineita).
Nyt sitten listaa mitä positiivista menkoissa on:
-lauantaina on työpaikan pikkujoulut, nyt voin mennä sinne ja nauttia ilmaisista " virvokkeista" hyvillä mielin, sen sijaan että olen miesten elin otsassa kun kaikki muut hörppii ja ite vedän mehua.
-eilen kun itkin menkkoja miehelle, ja totesin että mun pitää nyt yrittää entistä tiukemmin laihduttaa,sekin totes, että hänkin vois koittaa lopettaa tupakoinnin!!!! Ja se on jo suurta, että se edes tosissaan, itse oma-alotteisesti otti asian puheeksi! =)
-läheisellä pariskunnalla on tuparit pian, mun ei tarvi sielläkään sitte kärvistellä nurkassa kun muut ryyppää
-mä ehdin käymään töissä pari kuukautta enemmän,saadaan raha-asiat paremmin kuntoon ja jos käy hyvin, mä saan äippärahalaskentoihin kesäkuukausia=sunnuntaiaukioloja=)
miten niin yritän tsempata itseäni täällä?
nekulle viellä!!!
kuulostaa tosi kivalta,ne asunnot!pidetään peukkuja että saatte omanne=)
ja hienoa kuulla että annoitte tytölle aikaa sopeutua tilanteeseen!joskus aikuisilla on niin kiire omien juttujensa kanssa että lapset jää jalkoihin(kokemus lähipiiristä)mutta ihanaa kun teillä noin kivasti asia hoitunut!!!
nyt on pakko mennä tekemään ruokaa.kuopuksen juuri sain nukkumaan.käveltyäni ensin tovin tuolla sohjossa jalat märkinä=(
L+5
Hei oliks täällä enää ketään joka aikos vasta sit joskus kk päästä alkaa tuplailee? Johelle? Ja jos täti nyt Mariposan yllättää, niin eikös teillekin mennyt sitten vähän pidemmäksi seuraava mahis?
Musta tuntuu, et täti on sittenkin inhimillinen kun hyökkäs tällasena aamuna kun sataa lunta. Se piristi mieltä niin paljon kun näki isojen hiutaleiden leijuvan maahan, ja edelleen sitä tulee.
Mä koitan alkaa lukee perjantaiseen hirmutenttiin, i-ha-naa. =/
Toivottavasti teillä kaikilla on edessä ihana (ja luminen) päivä!
ja ajelehan varovasti, siel on aika paska keli!!!! =/ Toivottavasti sulla on jo talvirenkaat alla, mä saan omaani vasta tänään. Mies joutu eilen heittää mut töihin, oli aamulla niin liukas et en uskaltanu lähtee omalla.
*horisee jo sekavia*
Nekku! Hui mikä yö, toivottavasti se ei toistu varsinkaan sillonkun miehes on poissa.
Neidille jaksuja! Toivotaan, että seuraava yö menis taas paremmin, saisit nukkua ees joka toinen yö, olishan sekin jotain!
fiikunalle myös parempaa ensi yötä!
Marieela! Hieno juttu, että tuhrut ovat pysyneet poissa!
Mii! Suuren suuret pahoittelut tädin kutaleesta. Että se kehtas sitten ilmestyä. *heliuttaa nyrkkiä mokomalle punaiselle noita-akalle*
Meillä varmaan tuplaillaan seuraavan kerran reilun kuukauden päästä. Laskeskelin tässä, että oletettu ovis ois tuossa 8-10.11 ja sillonhan ukko on vielä laivassa eli vähäiset on mahikset päästä ees yrittämään. Joo, hylkäsin sen ajatuksen siitä inseminaatiosta, kaikkee sitä pitää ees mieleen pälkähtää..*punastuu* Ukko kyllä vaan naureskeli, ois saattanu suostuakkin! Mutta lupas kuitenkin yrittää järjestää laivalla aikaa, jos mä saan lapsenvahdin mukaan. No se kuitenkaan tuskin onnistuu.
Siks jo hätäsenä aloin ehdotella elolistaakin, että tuntus kivemmalta ootella sitä seuraavaa ovista joka on sitten joskus joulukuun alkupuoliskolla.
Täällä on niin synkkä sateinen päivä. Oisin kyllä mieluummin katsellut lumista maisemaa kuin tuota vesisadetta. Pitihän sen lumimyräkän tulla tänne länsisuomeenkin, mutta eipä näy.
Jaahas, nyt pitää mennä laittamaan ipanat päikkäreille!
PIIPAA, me asustellaan Porin rajamailla, ja tänne se myräkkä iski yöllä (tietenkin, kun olin yksin kotona kun mies oli yövuorossa) ja nytkin sataa vieläkin lunta.
Yöllä tuuli niin lujaa, että mä HERÄSIN siihen!!! Sit alko pelottaa et joku puu kaatuu talon päälle ja sit ikkunaan tulee reikä ja sit siitä tulee susi ja mä herään siihen kun se järsii mun jalkaa... =O =D. Sit mä päädyin laittaa KORVATULPAT, kun en pystyny muuten nukkuu kun kuuntelin vaan sitä tuulen ulvontaa ja mietin mikä siellä pihalla pyöri kun kuulu kolinaa. Ei kuitenkaan käynyt edes mielessä käydä kattomassa, vaikka sitten olis pyöriny päin autoa.
Mä perustin jo pinon tädin yllättämille, kun jotenkin tuntuu että mä oon nyt niin (.) että paree että kaikki ei kaadu teidän niskaan.
Eilinen päivä valui taas ihan käsistä... Kerrankin oli töissä sen verran hommaa, etten ehtinyt päivällä kirjoittelemaan. Illalla mentiin käymään miehen vanhempien luona ja siellä hurahtikin sitten koko ilta... MITEN MÄ EN MUKA IKINÄ EHDI KIRJOITTELEMAAN??????????? *piiskaa itseään*
Tänne ei ole vielä lumimyräkkä iskenyt. Tuulee kyllä kovasti, mutta lunta ei ole näkynyt. Eilisen säätiedotuksen mukaan lumisade saattaisi juuri ja juuri ylettyä tänne meidän leveyksille - saa nähdä kuinka käy.
MARIEELALLE haluan lähettää paljon lämpimiä ajatuksia. Varmasti sua pelottaa, ymmärrän täysin! Mullakin tuhrutti ihan alussa tätä raskautta vajaan viikon, mutta tähän mennessä kaikki on sujunut onneksi hyvin. Eli - kuten itsekin tiedät - ei se tuhru aina tarkoita pahinta. Mutta säikäyttää varmasti aina. Olet ajatuksissani!
Vai olitte sitten EMMASANNA päätyneet niihin parvekevaunuihin :) Muistan kun joskus asiasta kirjoiteltiin, etkä silloin ollut vielä ajatellut parvekevaunuja sen tarkemmin... Toki se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle, mutta meistä tuntuu miehen kanssa, että parvekevaunut ajavat asiansa meidän huushollissa. Parvekevaunuillaan siis yhdessä :)
SERPENTIINILLE valtaisat onnittelut!!!!!
Huomenna meille tulee uusi hylly, kivaa! Tai ainakin se luvattiin huomiseksi, toivottavasti kalusteliikkeen lupaus pitää. Eli huominen menee varmaan järjestelypuuhissa. Kaikki entisen hyllyn tavarat kun ovat lattialla hujan hajan, niin haluan laittaa ne heti hyllyyn paikoilleen. Taisin aiemmin jo kirjoitellakin, että mieheen on iskenyt pesänrakennusvietti. Se haluaisi uusia joka nurkan meillä ennen vauvan tuloa. Herttaista:)
Nyt palaan töiden pariin (joita edelleen riittää, mutta pakko oli jo päästä teille kirjoittelemaan)... KATZUN sanoihin yhtyen, joku tässä palstassa vetää magneetin tavoin puoleensa:) Mukavaa keskiviikkoa Truplat!