Mitä mieltä olette luonnonkiharasta tukasta?
Kommentit (36)
luonnonkihariin hiuksiin, nehän on kivat.
vaik ei nää kyl pitkäksi kasva. Sellaista hentoa, pehmeää hahtuvaa.
Suoristan hiukseni yleensä aina. Nykyään enemmän annan olla kiharana, olen taas alkanut tykkäämään.
Kausiluontoista mulla toi et mitä tykkään..ja ehkä muotikin vaikuttaa.
Itselläni suorat hiukset jotka liimautuvat päätä myöden. Olisi ihana jos olisi luonnon kiharat, jotka toisi ilmavuutta hiuksiin.
Mun identiteettini ei ole olla kikkarapää, joten suoristan ne föönillä ja isorullaisella kihartimella päivittäin. Suoristusrauta polttaa liikaa.
Lisäksi kostealla ilmalla tai sateella ovat ärsyttävän rasittavat, kun vääntyvät väkisin kiharalle.
Jollain muulla luonnonkiharat ovat vähemmän kikkuraiset, sellaiset ihan ok.
Itselläni suorat hiukset jotka liimautuvat päätä myöden. Olisi ihana jos olisi luonnon kiharat, jotka toisi ilmavuutta hiuksiin.
Minä taasen toivon toisinaan omistavani suoran tukan, kun hiukset ovat vähän liiankin ilmavat (= sojottavat joka suuntaan, eikä mikään auta). Lisäksi ovat aina kuivat ja sähköiset.
ap
että noin moni olis luonnonkiharapää??
Ihmettelee tämä joka tahtoisi olla, mut ei oo!
Tosin jostain kaukaa voi tulla jotain tummaa ja kiharapäistä (ja valitettavasti myös karvaista...) geeniperimää.
kiharaa, suoristan aina suoristusraudalla nykyisellä hiuspituudellani (polkka). Silloin kun minulla oli pitkät hiukset, annoin välillä olla kiharalla.
Ja olen ihan suomalainen.
Sitten on niitä sellaisia, jotka korostavat hirveästi "luonnonkiharaa" tukkaansa, joka on tosiasiassa "kihara" vain siksi, että se on niin karseassa kunnossa. Eivät kampaa, jotta "kiharat" säilyisivät. Yöks.
En meinaa, että ap olisi tällainen, mutta on näitäkin tavattu.
Miehet tykkä aina kiharapäistä enemmän, se on seksikkäämpää:)
Mun jokainen poikaystävä on tykännyt, että suoristan hiukseni. Vanhemmat miehet varmaan tykkäävät kiharoista, esim oma isäni on "ylpeä" kiharoistani eikä tykkää kun suoristan ne yleensä aina.
Itse olen parikymppinen ja ikäiseni pojat eivät yleensä kikkarapäitä jumaloi..Suorat ja kiiltävät ja superpitkät taitavat olla nykyisen nuorison naisihanteen hiukset.
Terv.olikohan 7?
Miehet tykkä aina kiharapäistä enemmän, se on seksikkäämpää:)
Mun jokainen poikaystävä on tykännyt, että suoristan hiukseni. Vanhemmat miehet varmaan tykkäävät kiharoista, esim oma isäni on "ylpeä" kiharoistani eikä tykkää kun suoristan ne yleensä aina.
Itse olen parikymppinen ja ikäiseni pojat eivät yleensä kikkarapäitä jumaloi..Suorat ja kiiltävät ja superpitkät taitavat olla nykyisen nuorison naisihanteen hiukset.
Terv.olikohan 7?
En meinaa, että ap olisi tällainen, mutta on näitäkin tavattu.
Joskus lapsena en aina jaksanut kammata hiuksiani aamuisin ja suihkun jälkeen, niin tulivat sellaisiksi kamalan paakkuisiksi. Ja äiti-parka joutui aina repimään niitä auki ja jopa saksimaan.
ap
Minä olin alle kouluikäisenä ihan blondi, mutta ala-asteen aikana muutuin keskiruskeaan. Kiharat voimistuivat murrosiässä.
Terv. yksi niistä käkkäräpäistä.
nimim. ihan suomalainen luonnonkikkarapää